Citat:
Ursprungligen postat av
ursprungligen
Jag ser verkligen inte vuxensagan SE som GM som något "äventyr". Där är vi olika.
Jag tycker dock att det är lite intressant rent psykologiskt att höra hur människor som biter sig fast i en helt hopplös hypotes resonerar. SE är rent objektivt oskyldig till mordet.
Lite på samma sätt som det kan vara intressant att lyssna på Jehovas vittnen som är ute och knackar dörr. Tappade själar liksom.
Det är väl min drivkraft att tvinga mig själv att skriva enstaka inlägg här i tråden av och till.
Spegel, spegel på väggen där, säg vem den mest tappade själen i tråden är.
Du skriver kilometerlånga oseriösa inlägg i tråden varje dag, vilket flera har påpekat.
Du har tagit varje invändning ett dussin varv. Är det inte hög tid att istället argumentera för den MOP-teori som du tror på.
Det kan vara intressant att se huruvida den har någon substans. Eller är den ännu mer hopplös?
SE-teorin har ändå substans i att den misstänkte var där just då, rörde sig som GM och har ett liknande signalement.
Samt gav en suspekt förklaring: Att han blev förväxlad med GM.
Den dagen ett vapen eller hölster, eller lämplig ammunition, kan kopplas till SE, är fallet löst.