2024-04-19, 09:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Baronessen79
Ja, jeg vet hvilken hendelse det er snakk om.

Vil du dele det her?
Citera
2024-04-19, 17:31
Medlem
Citat:
Selvfølgelig fordømmer jeg GM's drap på døtre, barnebarn og hund. Men spekulasjoner som zooville osv. bør man være forsiktig med.
Etter brannen i minkfarmen ble det selvfølgelig gjort branntekniske undersøkelser for å utelukke at brannen var påtent.
https://www.rb.no/1-95-1121229

Spekulasjoner om opprulling av zooville, og at det finnes personer som relativt nylig er dømt for å være involvert i hundeprostitusjon i samme kommune, og at hunden ble brent.

Med tanke på hevn og ondskap litt uvanlig at samboer fikk leve, og arve en million.
Senast redigerad av DigDug666 2024-04-19 kl. 17:34.
Citera
2024-04-19, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DigDug666
Spekulasjoner om opprulling av zooville, og at det finnes personer som relativt nylig er dømt for å være involvert i hundeprostitusjon i samme kommune, og at hunden ble brent.

Med tanke på hevn og ondskap litt uvanlig at samboer fikk leve, og arve en million.

Glem zooville i dette tilfellet !
Hunden tok fyr som følge av brann i huset.
Hevn fordi samboer ønsket å avslutte samlivet med GM er det lysende motivet her.
Ondskapen i dette er at samboeren må leve resten av sitt liv uten sine aller kjæreste døtre og barnebarn. Og selv om hun ikke bør ha skyldfølelse, så er det vel nettopp det hun har stakkars..
Når det gjelder den " millionen ", så har vel ikke hun arvet den. De var samboere, og hun eide huset, døtrene ville ha arvet faren. I og med at de er døde, så går den millionen til hans familie.
Citera
2024-04-19, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vannlilje
Vil du dele det her?

https://www.rb.no/1-95-22849
Citera
2024-04-19, 22:36
Medlem
Citat:
Hmm. Meget interessant

Det må ha vært flere avvik gjennom årene hvis han var innblandet I en eller to "Mink-saker"?

Noe rart må det ha vært på hjemmebane også?Kontrollerende som far skrev vel avisene.
Senast redigerad av Martinensen 2024-04-19 kl. 22:41.
Citera
2024-04-19, 22:44
Medlem
Citat:

At dyrevernere slipper fri dyr er ikke det samme som at de brenner dyr.
Citera
2024-04-19, 22:57
Medlem
Jeg så først nå at det var "dyrevern"...

Men er det troverdig? Slippe ut dyr rett før vinteren så de sulter? Kan ha vært eieren som ville ha forsikring. Er faktisk mer sannsynlig.
Citera
2024-04-19, 23:01
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Martinensen

Men er det troverdig? Slippe ut dyr rett før vinteren så de sulter? Kan ha vært eieren som ville ha forsikring. Er faktisk mer sannsynlig.

det förekom flera sådana aktioner under en period och ingen av dem var uppfödarna själva, typiskt djurplågeri av så kallade djurskyddare utan sunt förnuft eller IQ...
Citera
2024-04-19, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Notteliten
det förekom flera sådana aktioner under en period och ingen av dem var uppfödarna själva, typiskt djurplågeri av så kallade djurskyddare utan sunt förnuft eller IQ...
Ja, jeg husker det fra den perioden.... så gammel er vi 😁
Citera
2024-04-19, 23:08
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ja, jeg husker det fra den perioden.... så gammel er vi 😁
Godt
Citera
2024-04-19, 23:28
Medlem
Citat:

Misforstått dyrevern, og de som slapp dem løs tenkte ikke på at dyrene ikke ville klare seg i naturen.
At de tre daværende eierne ville sluppet dem løs for å få forsikringspenger er helt uaktuelt ! Det vet jeg !
Det var mange som var involvert i å prøve å fange inn dyra også. De hadde nok ikke giddet å organisere søkemannskaper hvis de hadde sluppet dem selv.
Det var dessuten flere slike hendelser andre steder i Norge, som ble utført av pelsaktivister.
Citera
2024-04-20, 18:19
Avslutad
Citat:
Misforstått dyrevern, og de som slapp dem løs tenkte ikke på at dyrene ikke ville klare seg i naturen.
At de tre daværende eierne ville sluppet dem løs for å få forsikringspenger er helt uaktuelt ! Det vet jeg !
Det var mange som var involvert i å prøve å fange inn dyra også. De hadde nok ikke giddet å organisere søkemannskaper hvis de hadde sluppet dem selv.
Det var dessuten flere slike hendelser andre steder i Norge, som ble utført av pelsaktivister.

Takk for lenke. Men du vet ingenting. Saken er ikke oppklart. Men ikke sikkert alle tre minkfarmeierne eventuelt var involvert i dette. Det holder med én, de andre utslippene kan ha vært for å tåkelegge.
Kan også ha vært dyrevernere, men brannen på farmen til SK, kan ikke ha vært dyrevernere. Men det kan ha vært ham selv.
SK drepte barna sine, det lille barnebarnet og bikkja. Han er kapabel til hva som helst. Det har han bevist
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in