2024-04-19, 16:00
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Låt mig fråga dig om du har skygglappar på dig? Vi alla människor kan göra sånt som anses *bad* varje dag.

Men, om du står fast vid din teori så borde du, om du är objektiv, också anse att Anjo utsätter Jocke för exakt samma sak. I bara en video så tar han med:
- Jocke håller sig borta mycket
- Jockes cigarettpaket (att han röker har medvetet försökt hålla borta från sina sociala medier i alla år)
- att Jocke får beröm för att han dammsuger, eftersom han aldrig gör det annars
- att Jocke inte hjälper Jonna varken med att packa upp matvaror, laga mat eller att fixa med disken
-att han låter sina stackars små barn umgås med paddan (det är ju klandervärt enligt Anjo själv)

Med mera, jag såg ca 10 minuter på en vlogg, samma saker i fler av Anjos vloggar.

Och du svarade inte på frågan.
Varför visas Chrippa som *bad*
Är det SNEA som gör sådant medvetet?
Det MÅSTE ju vara hon? Eller har dom någon privatdetektiv efter sig?
Citera
2024-04-19, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90
Det är väl det som egentligen känns mest troligt egentligen, att det är någon Linnea känner och att de försökte måla upp det som att detta skulle vara ett drag av Jocke och Anjo. Något som de styrt upp för att Chrippa på något sätt, för en gångs skull, skulle kunna ge ett svar som skulle upplevas rimligt med tanke på hur hjärndöd han varit kring sina tidigare svar/anklagelser/attacker - att nu skulle det se ut som att Jocke och Anjo avslöjat sig själva och kommit med något Chrippa faktiskt kunde bemöta (men det var ju för att de är C&L som "regisserat" det).

Sen ser det ju inte miljön som bruden sitter i och talar ut som att hon ens befinner sig i Spanien där hon ju, som alla vet, bor?!?
Varför skulle det vara slumpen när Joakim har gjort det exakt detta flertalet gånger tidigare?
Vilken jävla konspirationsteori istället för att greppa att JOCKE OCH ANJO LJUGER.

Det är sekter, det är diagnoser, det är barnmisshandlare, det är en hotad chrippa, det är en chrippa med psykos, det är kidnappade barn och nu.. en tjej som ljuger om att Chrippa varit otrogen.

Be gärna Anjo ta kontakt med sina ”vittnen” igen.

Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Preciiiis min tanke.. Detta känns som något Linnea och Chrippa kokat ihop.
Drama.. Ett soligt semester content är inte tillräckligt. Grytan måste kryddas.
Rask, Anjo och Jocke behöver inte krydda. Det gör Chrippa så bra själv.
Varför ”känns” det så när allt pekar mot Jocke och Anjo? Innan hon blev avslöjad som fake var hon ju legit?

Antingen är hon skapad av Anjo och Jocke eller så gör hon det för att få uppmärksamhet. Hon var inte beredd på skärminspelningen dock.

Be dom då sluta krydda.

Bombat hjärnkontor?
Senast redigerad av Pallal 2024-04-19 kl. 16:09.
Citera
2024-04-19, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Verbal.Kint
Den här jävla bruden som kliver fram och menar att chrippa varit otrogen med henne, vad i helvete var det där om? 😂 Hon är ju så dum att klockorna stannar..
Allt för att synas.
Citera
2024-04-19, 16:08
Medlem
Citat:
Ja, det är så illa.
Varför ändra på ett vinnande koncept? Och HUR kan det förbli ett vinnande koncept? Jo, för att Jockes följare väldigt snabbt byts ut mot nya, och mestadels består av barn runt 12 år.

Han kör bara vidare på samma modus operandi som han hade mot sitt ex, Joz, Olof K, Lokal, Jackes ex Jessica, Linnea med flera.

Likheterna mellan kräftan och Golof är många, försöker göra sig en namn på Joakim Lundell, skryter med en förmögenhet dom inte har, den lilla inkomst dom har kommer från skumraskaffärer, tvekar inte på att hänga ut sin partner, projicerar sina problem över på andra, leker Allan Ballan, inser inte att det bara är dom och en ytterst liten grupp hjärndöda människor som tror på dom.
Snart kanske dom delar cell nere i Spanien också…
Citera
2024-04-19, 16:13
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Varför skulle det vara slumpen när Joakim har gjort det exakt detta flertalet gånger tidigare?
Vilken jävla konspirationsteori istället för att greppa att JOCKE OCH ANJO LJUGER.

Det är sekter, det är diagnoser, det är barnmisshandlare, det är en hotad chrippa, det är en chrippa med psykos, det är kidnappade barn och nu.. en tjej som ljuger om att Chrippa varit otrogen.

Be gärna Anjo ta kontakt med sina ”vittnen” igen.

Varför ”känns” det så när allt pekar mot Jocke och Anjo? Innan hon blev avslöjad som fake var hon ju legit?

Antingen är hon skapad av Anjo och Jocke eller så gör hon det för att få uppmärksamhet. Hon var inte beredd på skärminspelningen dock.

Be dom då sluta krydda.

Bombat hjärnkontor?

Tycker inte att det pekar mot dom men visst.. Jag kan ha fel.
Det jag ser är att mer och mer pekar mot SNEA.
Ni skriver att hon är smart och kanske har en agenda.
En agenda har hon säkert men smart vet jag inte om jag kan hålla med om?
Chrippa är lättlurad.
Citera
2024-04-19, 16:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Talkthewalk
Allt för att synas.

Tjejen fick alla gånger betalt, liksom Anahit som ringde polisen på Chrippa. Undra om dom var smarta nog att betala cash, annars kan dom få problem
Citera
2024-04-19, 16:19
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Tjejen fick alla gånger betalt, liksom Anahit som ringde polisen på Chrippa. Undra om dom var smarta nog att betala cash, annars kan dom få problem

Julia fick/får betalt av Chrippa. Det har vi hört/ sett nu.
Citera
2024-04-19, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie

Så Kräftan och psykbruden betalade gemensamt Anahit för att ringa polisen?

Låter lite desperat, men det är det ju att hitta på en otrohetsaffär också.

Finns det inget slut på när kräftan och psykbruden ska sluta skämma ut sig?
Citera
2024-04-19, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Annika har verkligen lyckats.

3 pojkar fick hon varav alla har diagnoser och med drogproblematik. Kan det ligga ett skapligt bristfälligt föräldraskap till grund? Genbanken vad säger den?
Hur är systern? Hon verkar inte vilja tillhöra denna skara av idioter..
Pappa Thomas då? Ser ut som en tvättäkta alkis, men snäll är han iaf som betalar flyttkartonger till sin 35 åriga son

Är det inte jävligt onödigt att dra in mamman, halvpappan, Jacke och systern? Mamman har kämpat på och gett kärlek till alla hennes barn, pappan verkar ju genomgod, Jacke har ingen aktiv drogproblematik och han har lyckats med att bygga ett normalt liv med normala värderingar och normala relationer och har distans till brödernas kalabalik. Systern är en lugn och vettig kvinna som helt enkelt inte vill vara offentlig, acceptera det.

Kan allt som skett verkligen vara alla andras fel? Varför klipper alla i hans familjer alla band till honom, en efter en? Även om inte alla har gjort youtubevideo om det så är det faktiskt så det ser ut bakom kulisserna.
Citera
2024-04-19, 16:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Varenda gång det blir lite tyst om detta så drar L & C igång något nytt.
Vad menar du att dom googlar upp saker?
Hoppas du inte har barn alltså.

Vad menar du med att "dom" drar igång något nytt? Chrippa arbetar med sociala media, och hittils har jag bara sett han svara på dom påståenden knektarna levererat. Linnea kör tiktok, gör sin grej och uppmärksammar knappast dramat mer än något enstaka svar. Hon försöker hålla en väldigt låg profil, och för det skall hon tydligen straffas. Hundarna Anjo och Rask är värst, men dom lyder husse väluppfostrat
Citera
2024-04-19, 16:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Julia fick/får betalt av Chrippa. Det har vi hört/ sett nu.

Old news
Det där påpekade jag för flera veckor sedan. Då fick jag skit för att det var självklart att Chrippa som pappa skulle slanta upp för barnet. Nu vänds den åsikten och det är inte bra. Hur fan skall ni ha det?
Citera
2024-04-19, 16:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Giftgroda
Så Kräftan och psykbruden betalade gemensamt Anahit för att ringa polisen?

Låter lite desperat, men det är det ju att hitta på en otrohetsaffär också.

Finns det inget slut på när kräftan och psykbruden ska sluta skämma ut sig?

Enligt Anahit var det Jockiboi som betalade. Allmänt känt i kretsen och Chrippa kan bekräfta. Sen att ni inte tror ett skit på varken mig eller Chrippa är inte mitt problem. Det är ju inte som att Jocke själv har ett rykte om sig att vara trovärdig, inte bland dom som varit nära engång men numera tagit avstånd
Senast redigerad av Goldentie 2024-04-19 kl. 16:52.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in