2024-04-19, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Linneas svartsjuka har nått nya höjder nu när det nya fnasket kommit ut och delgett vad hon och zigenaren skrivit om.

Så det är sant som sägs dvs att Chrippa varit otrogen? Jag hänger inte med i alla svängar.
Citera
2024-04-19, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Jag beskrev ju precis det, att Anjo, Jocke o Rask kör med tillbakakaka, men durå, som dom små arga pojkar dom är innerst inne.

Vad Christofer gör, är att bekräftar det ingen vågar säga och att han har rätt i sina påståenden och bevisar att det han säger är sant, är just det att Joakim, Alexander och Pontus agerar som dom gör, sanningen är tuff för dom som ljuger.
Vad skulle hända om deras lögner och fasader avslöjades och revs ner?

Tak över huvudet, mat på bordet, räkningar som ska betalas, vem ska lösa det om luftslottet sprängs.

Jag tror tyvärr att tiden börjar bli knapp, det har pågått i offentligheten i 4 månader, dtygt ett halvår totalt.
Ingen människa orkar hur länge som helst.

Vad var målet för Jocke, Rask, Julia och Anjo?

Upoenbarligen så vill Christofer och Linnéa vara med varandra och ha gemensam vårdnad för Chloes bästa.

Linnéa jagas värre än Prinsessan Diana, är det målet att hon ska försvinna?

Tror ni att Christofer kommer komma tillbaks in i Jockes sekt, be om att få vara del av brödraskapwt igen, acceptera Julia och sopa sin frihet under mattan?
Vad är det Jocke och gänget vill?
Vill dom att Linnéas familj ska behöva begrava sin dotter? Ska Christofer och Chloé få hälsa på och lämna blommor hos Nea vid en grav?

DAGS ATT ALLA YOUTUBERS OCH INFLUENCERS VISAR ATT DETTA INTE ACCEPTERAS.
MOBBNING, DREV, HOT OCH HAT SKA INTE FÅ FÖREKOMMA UTAN SKA MOTARBETAS.

BRÖDERNA BERG
CLUEE
CHRIPPA
LOKAL
VERZ
JOZ
ALEXANDRA
JESSICA

Då kanske Linnea och chrippa själva borde tagga ner lite, dom har ju satt sig i situationer själva, dom håller ju igång allt.
Citera
2024-04-19, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Då kanske Linnea och chrippa själva borde tagga ner lite, dom har ju satt sig i situationer själva, dom håller ju igång allt.

Ja till synes är dom överallt!
Citera
2024-04-19, 15:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Jag tycker att Jonna ska lämna det sjunkande skeppet. Förstår att Jocke intalat henne att han ska sänka henne, men helt seriöst, vad är Jocke utan Jonna? Jocke är lika dysfunktionell nu som när han blev tvångsinlagd på psykiatrisk avdelning för att han var sotis på sina syskon.

Chrippa, styr nu ihop ett gäng som kan prata både offer och ”ögonvittnen”.

Ha en intervjuserie ”Förtalens offer”, genom den kan du kanske tvätta din byk ren också. För du är inte fri från skuld även om du har varit intrasslad i en sjuk sektliknande gemenskap.
https://youtu.be/KdXVIWmpRz8?si=1uNwHbQCT8KmsgoJ
Började kika på Snjos Chrippa serie...
Första avsnittet kom ut 4/1.
Redan under första minuten säger Anjo, som inte läser flashback, att det skrovs väldigt mycket på flashback, där även hans namn dyker upp väldigt ofta, där folk menar på att nästa gång kommer det vara Anjo som misshandlar sin fru, folk som vill massanmäla hans youtubekanal, folk hoppas att han ska hamna i fängelse osv. Grejjen med flashback, säger Anjo som aldrig tagit
"dom" på allvar, alla som skriver såna saker på flashback det är arbetslösa luffare, som inte har någonting bättre för sig, så fortsätt, "I dont giva a fakk"

Hmm, sen kommer en kavalkad av utlovade bevisningar och klipp, prints osv, allt detta medan Chrippa var i häktet misstänkt för misshandel.
Citera
2024-04-19, 15:25
Medlem
Citat:
Så du menar att socialtjänsten, psykologer, familjehem ljuger om Jockes uppväxt?? Har du lyssnat på podden där dom går igenom alla soc papper?
Tror mig jag har anmält allt Chrippas dotter far illa.

Jag tror nog att dom vet att det är sant, men vill inte ta till sig att det var så illa.

Hatet mot honom är så djupt rotat. Det måste vara sjukt jobbigt att leva med en person inne i sig själv hela tiden där ens egen hjärna totalt äter sönder sig själv.

Han var ett barn då och kan man inte sätta sig in i ett barns perspektiv är empati och sympatistörningen svårt sjuk.
Citera
2024-04-19, 15:27
Medlem
Verbal.Kints avatar
Den här jävla bruden som kliver fram och menar att chrippa varit otrogen med henne, vad i helvete var det där om? 😂 Hon är ju så dum att klockorna stannar..
Citera
2024-04-19, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Jag tror nog att dom vet att det är sant, men vill inte ta till sig att det var så illa.

Hatet mot honom är så djupt rotat. Det måste vara sjukt jobbigt att leva med en person inne i sig själv hela tiden där ens egen hjärna totalt äter sönder sig själv.

Han var ett barn då och kan man inte sätta sig in i ett barns perspektiv är empati och sympatistörningen svårt sjuk.

Och Chrippa är som deras mamma det finns många likheter så därför behöver han få hjälp innan han ska ha barnet.
Citera
2024-04-19, 15:29
Avslutad
Citat:
Jasså, jag tycker snarare att Jockiboi, Rask och Anjo eldar på och sprider skit, med hjälp av Julia, som för tillfället uteslutits från förtalsligan.

Jocke, Anjo och Rask som googlar och känner att dom har bra på fötterna för att sätta folk på plats🙈🙉🙊
Citera
2024-04-19, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Jasså, jag tycker snarare att Jockiboi, Rask och Anjo eldar på och sprider skit, med hjälp av Julia, som för tillfället uteslutits från förtalsligan.

Jocke, Anjo och Rask som googlar och känner att dom har bra på fötterna för att sätta folk på plats🙈🙉🙊

Varenda gång det blir lite tyst om detta så drar L & C igång något nytt.
Vad menar du att dom googlar upp saker?
Hoppas du inte har barn alltså.
Citera
2024-04-19, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Måste fråga..
Vem är det som lägger ut dessa klipp på Tiktok där Chrippa hela tiden framstår som *bad*?
Tex dessa bilder där han knappar på telefonen i lekparken, vid poolen, kör bil fort, diggar i bilen och lilla C skriker sänk i baksätet mm
Och nu senast denna otrohets bruden..?
Varför sådana klipp och bilder?
Varför inte glada klipp och bilder som ist visar glädjen i att han nu ÄR med Lilla C
Vem är det som vill sätta Chrippa i dålig dager?
Är det Linnea som känner denna tekopps tjejen?
Är det Jocke?

Låt mig fråga dig om du har skygglappar på dig? Vi alla människor kan göra sånt som anses *bad* varje dag.

Men, om du står fast vid din teori så borde du, om du är objektiv, också anse att Anjo utsätter Jocke för exakt samma sak. I bara en video så tar han med:
- Jocke håller sig borta mycket
- Jockes cigarettpaket (att han röker har medvetet försökt hålla borta från sina sociala medier i alla år)
- att Jocke får beröm för att han dammsuger, eftersom han aldrig gör det annars
- att Jocke inte hjälper Jonna varken med att packa upp matvaror, laga mat eller att fixa med disken
-att han låter sina stackars små barn umgås med paddan (det är ju klandervärt enligt Anjo själv)

Med mera, jag såg ca 10 minuter på en vlogg, samma saker i fler av Anjos vloggar.
Citera
2024-04-19, 15:42
Medlem
Tattarnas följarantal på IG den senaste tiden:
https://pixeldrain.com/l/nbT5m3GV
Citera
2024-04-19, 15:56
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Låt mig fråga dig om du har skygglappar på dig? Vi alla människor kan göra sånt som anses *bad* varje dag.

Men, om du står fast vid din teori så borde du, om du är objektiv, också anse att Anjo utsätter Jocke för exakt samma sak. I bara en video så tar han med:
- Jocke håller sig borta mycket
- Jockes cigarettpaket (att han röker har medvetet försökt hålla borta från sina sociala medier i alla år)
- att Jocke får beröm för att han dammsuger, eftersom han aldrig gör det annars
- att Jocke inte hjälper Jonna varken med att packa upp matvaror, laga mat eller att fixa med disken
-att han låter sina stackars små barn umgås med paddan (det är ju klandervärt enligt Anjo själv)

Med mera, jag såg ca 10 minuter på en vlogg, samma saker i fler av Anjos vloggar.

Skygglappar? Nej. Fokus skulle jag kalla det
Nu handlar det inte om Jocke.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in