2024-04-19, 13:33
Avslutad
Är detta samma sorts hajpspelare som det var kring han där svenskturken som var en av världens största talanger?
2024-04-19, 13:51
Medlem
bananjuices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Behöver egentligen bara slå över till denna kanalen för att gå från apa's cirkelrunk till vraken och deras jävla HTFF skit. Skäms ni inte eller?

Senaste HTFF-skit är väl Hampus Skoglund från IK Frej och sedan HTFF som kommit in som en riktig grovjobbare på högerkanten. Divine Teah och Bazoumana Touré är rätt in i A-laget.
2024-04-19, 14:01
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AIP
Är detta samma sorts hajpspelare som det var kring han där svenskturken som var en av världens största talanger?
Nej, Vural var ännu mer hajpad, en viral sensation!
2024-04-19, 14:02
Medlem
bananjuices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
Nej, Vural var ännu mer hajpad, en viral sensation!

Synd att vi aldrig fick någon film på cykelsparken men i övrigt verkar det ha varit en toppenkille!
2024-04-19, 14:05
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bananjuice
Senaste HTFF-skit är väl Hampus Skoglund från IK Frej och sedan HTFF som kommit in som en riktig grovjobbare på högerkanten. Divine Teah och Bazoumana Touré är rätt in i A-laget.
Ja, samma HTFF-skit som Endrick och den fantastiske Bergvallinho enligt denna lista, https://www.theguardian.com/football/ng-interactive/2023/oct/11/next-generation-2023-60-of-the-best-young-talents-in-world-football
2024-04-19, 14:26
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ja, samma HTFF-skit som Endrick och den fantastiske Bergvallinho enligt denna lista, https://www.theguardian.com/football/ng-interactive/2023/oct/11/next-generation-2023-60-of-the-best-young-talents-in-world-football

Den där listan är ofta lite misstolkad, är största talangerna från respektive land.

Vår Daniel Gudjohnsen är med, men aldrig hört någon MFF:are som påstått eller bröstat sig om vilken stortalang han är.
2024-04-19, 14:50
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Den där listan är ofta lite misstolkad, är största talangerna från respektive land.

Vår Daniel Gudjohnsen är med, men aldrig hört någon MFF:are som påstått eller bröstat sig om vilken stortalang han är.

Kan du utveckla, det är t.ex. tre turkar, flera spanjorer, brasilianare, italienare, fransmän etc.
Senast redigerad av eternussermo 2024-04-19 kl. 14:53.
2024-04-19, 15:08
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Kan du utveckla, det är t.ex. tre turkar, flera spanjorer, brasilianare, italienare, fransmän etc.

Och en kille från Vietnam. Jag vägrar att tro att han är en av världens största talanger.

Kolla även på tidigare års listor. Jag har för mig att tillvägagångssättet är att Guardian kontaktar en känd fotbollsjournalist från respektive land och frågar vem/vilka som är deras största talanger. Har för mig Olof Lundh har svarat för Sverige.
Senast redigerad av mishima 2024-04-19 kl. 15:11.
2024-04-19, 15:47
Medlem
buisnismannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bananjuice
Synd att vi aldrig fick någon film på cykelsparken men i övrigt verkar det ha varit en toppenkille!

Isak Vurals cykelspark borta i La Manga framför Ajax scouter.
2024-04-19, 16:08
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Och en kille från Vietnam. Jag vägrar att tro att han är en av världens största talanger.

Kolla även på tidigare års listor. Jag har för mig att tillvägagångssättet är att Guardian kontaktar en känd fotbollsjournalist från respektive land och frågar vem/vilka som är deras största talanger. Har för mig Olof Lundh har svarat för Sverige.
Jo, men lite random att Liberia väljs ut. Jaja, vi får väl se, framtiden har facit som alltid, men att följas av storklubbar borgar väl:https://twitter.com/FabrizioRomano/status/1729033061248184622?t=5f5w-uicAargMqs-TFF7Gg&s=19

Gent, AC Milan, Sporting, Bayer Leverkusen are all keeping close eye on him
2024-04-19, 16:18
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Jo, men lite random att Liberia väljs ut. Jaja, vi får väl se, framtiden har facit som alltid, men att följas av storklubbar borgar väl:https://twitter.com/FabrizioRomano/status/1729033061248184622?t=5f5w-uicAargMqs-TFF7Gg&s=19

Josip Ladan beskrev Teah som en av afrikas största talanger, har jag för mig.

*edit*

Josip Ladan 8 dec. 2022:
Citat:
🚨 Avslöjar: Supertalangen Divine Roosevelt Teah, liberisk landslagsman och ansedd som en av kontinentens största talanger, har skrivit på ett långtidskontrakt med Hammarby. Officiellt inom kort. #bajen
Senast redigerad av QuantumQuill 2024-04-19 kl. 16:29.
2024-04-19, 19:10
Medlem
mishimas avatar
Citat:

Han kan säkert vara lovande för det, men Guardians lista har sina premisser.

Andra länder som varit representerade har varit Thailand, Indien, Kina och Nordkorea.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in