2024-04-19, 05:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Vad menar han med fas 10? Googlar och hittar bara ett kortspel. Han har nämnt fas 8 också som inte har nån betydelse. Syftar han inte på fas 3?

Han skriver att han har 250k sparat till C. Det är, om det är sant vilket det inte är, jävligt dumt med tanken på räntorna på hans skulder. Hade kvalat in topp 10 sämsta investeringar någonsin nästan.

Han bör mena fas 3

Men du vet, Best man, förhudsundersökning.
Han är inte direkt den skarpaste kniven i lådan precis.
Citera
2024-04-19, 05:42
Medlem
Kattknullarns avatar
Citat:
Bruden som påstår att Chippa varit otrogen med henne ljuger uppenbarligen. Det är så dåligt.
Jag har hört rykten att Jockeboi gedde 75 tusen till tjejen. Det finns en läckt video från Chrippa där han säger "sjuttifem tusen brorsan" och hänvisar till denna tjej
Citera
2024-04-19, 05:43
Medlem
Kattknullarns avatar
Någon som vet vilket märke på botoxen Chrippa använde? Jag tycker det ser så jävla bra ut
Citera
2024-04-19, 06:02
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Kattknullarn
Jag har hört rykten att Jockeboi gedde 75 tusen till tjejen. Det finns en läckt video från Chrippa där han säger "sjuttifem tusen brorsan" och hänvisar till denna tjej

Vill gärna se den videon.
Citera
2024-04-19, 07:17
Avslutad
Varför ifrågasätter ingen om VARFÖR detta händer?, Vad får Jocke, Anjo, Rask och andra till att fortsätta drevet, vad är det för resultat dom söker. Det absolut värsta som kan hända är att någon av dessa tre, lilla c´s föräldrar, Chrippa och Julia, eller Chrippas flickvän Linnea inte orkar mer, att ett liv går till spillo, för vad? Är det, det som är målet?
Citera
2024-04-19, 07:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Varför ifrågasätter ingen om VARFÖR detta händer?, Vad får Jocke, Anjo, Rask och andra till att fortsätta drevet, vad är det för resultat dom söker. Det absolut värsta som kan hända är att någon av dessa tre, lilla c´s föräldrar, Chrippa och Julia, eller Chrippas flickvän Linnea inte orkar mer, att ett liv går till spillo, för vad? Är det, det som är målet?

Målet är att placera Chloe i en trygg miljö med VUXNA personer och inte dessa WT människor som tänker på sig själva och som låter flickan fara likt en zigenare mellan olika platser. Har ungen blivit blöj och nappfri än? Fortsätter zigenaren och fillersprinsessan sitta helt larmade i 140 km/h med ungen i baksätet?
Citera
2024-04-19, 07:48
Medlem
nullbytes avatar
Citat:
Fas 3 går ihop logiskt med det han verkar syfta på. Men att sparka på långarbetslösas förmåga med att inte kunna uttala begreppet korrekt blir väldigt ironiskt.
Han menar säkert att om fas 3 är något slags vuxendagis så är fas 10 ännu längre ner i hierarkin. Ändå fyndigt tycker jag.
Citera
2024-04-19, 07:50
Medlem
Jag har anmält till socialtjänsten för flickan far illa, jag kan inte stå och se på längre. Jag hoppas att flera gör det.
Soc var ändå tacksamma för att man ringer.
Citera
2024-04-19, 07:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie

Ingen aning.
Ett möjligt scenario är att Kräftan från start hävdade en massa som L skulle ha gjort mot både han för att rädda sitt egna skinn. Lite för mycket tyder på att han inte varit så himla snäll mot L, och det kan absolut inte komma fram att han pucklar på kvinnor. Det har ju varit en tidigare händelse där det är mycket viktigt att Jocke säger att det inte är sant.
Eftersom de får tillgång till Kräftans lösenord etc, kan Jullan se alla konversationer i plattan och delar med sig vidare till Jocke som i sin tur delar med sig till Anjo. De kokar ihop ett och annat allt eftersom de hittar lite utdrag ur Kräftans och L konversationer och där är det igång. Med Kräftans story och lite annat kraffs har de "mycket på Linnea" och drevet drar igång för att rädda Kräftan från finkan. Alla medel tillåtna.
När det kommer fram att Kräftan ljugit om i stort sett allt som han har anklagat L för, så blir det jävligt pinsamt att krypa till korset efter alla videos, instagram poster, gäster i studion har på något sätt "bekräftat" Kräftans fabel.
Vem vill erkänna att man var delaktig i ett stort jävla drev som baserats på en narcissist och en notorisk lögnares historier?

Bara ett exempel
Citera
2024-04-19, 07:53
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Måste fråga..
Vem är det som lägger ut dessa klipp på Tiktok där Chrippa hela tiden framstår som *bad*?
Tex dessa bilder där han knappar på telefonen i lekparken, vid poolen, kör bil fort, diggar i bilen och lilla C skriker sänk i baksätet mm
Och nu senast denna otrohets bruden..?
Varför sådana klipp och bilder?
Varför inte glada klipp och bilder som ist visar glädjen i att han nu ÄR med Lilla C
Vem är det som vill sätta Chrippa i dålig dager?
Är det Linnea som känner denna tekopps tjejen?
Är det Jocke?
Citera
2024-04-19, 08:02
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Jag orkade inte lyssna på hans video igår. Han skäller som en hund i en hundgård om Rask, Jocke mfl.
Men nu så.. Nej jag tror inte på denna issymissy eller vad hon nu hette? Och här tror jag *kanske* på Chrippa. Jag skulle nog skrattat precis som honom om det nu bara var ett påhitt. Men bortsett från detta.
Vem ligger bakom alla bilder och klipp där Chrippa framstår som bad? När man ser detta tänker man bara - Jisse! Ta Lilla C därifrån!
Citera
2024-04-19, 08:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Alltså du är verkligen besatt av Jocke, Anjo och Rask du borde kanske söka hjälp, hoppas du inte påverkar dina barn av allt hat du känner.
Som sagt var "man säger inte emot Joakim Lundell"
Har vi inte hört det förut?
Många gånger tillochmed?
Är det inte på tiden att någon som verkligen vet vad som pågått bakom kulisserna genom alla år, berättar om den sekt som Jockiboi styr.
Många fd kollegor, branschfolk, släkt och fd vänner, vittnar om samma sak, hur manipulativ Jocke är, hur han skickar ut sina hundar och flygande apor för att själv kunna ta på sig offerkoftan och gråta utan tårar över hur dåligt han mår.

Tror att tillochmed den innersta kretsen börjar få nog nu.

Det har gått för långt, det Jocke, Rask och Anjo utsätter andra människor för inför öppen ridå.

Dags att återbetala biljetterna, cirkusen upphör.

Stå ut, Christofer och Linnéa, detta kan rättsväsendet inte blunda för längre.

Tystade röster kommer att höras, vi har någonting som kallas vittnesplikt, vad det innebär är följande:

Allmän vittnesplikt
Det innebär en skyldighet att vittna i domstol om åklagaren eller den misstänkta personen och hens försvarare anser att det behövs. En enskild person kan alltså inte bestämma själv om hen vill vittna eller inte. Undantag görs bara för den som till exempel är nära släkt med den åtalade.

Även nära släkt kan vittna, dock utan att avlägga vittnesed, men det är på tiden att härskarväldet Jockiboi styr, stoppas nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in