2024-04-19, 08:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Jag orkade inte lyssna på hans video igår. Han skäller som en hund i en hundgård om Rask, Jocke mfl.
Men nu så.. Nej jag tror inte på denna issymissy eller vad hon nu hette? Och här tror jag *kanske* på Chrippa. Jag skulle nog skrattat precis som honom om det nu bara var ett påhitt. Men bortsett från detta.
Vem ligger bakom alla bilder och klipp där Chrippa framstår som bad? När man ser detta tänker man bara - Jisse! Ta Lilla C därifrån!

Videon med den där tjejen är märklig varför den helt plötsligt skulle dyka upp nu. Kräftans reaktionsvideo var möjlig den med, gick upp i falsett, låtsasskrattade och fånade sig. Inte riktigt som han brukar bete sig, han brukar vara mer stabil i rösten. Han lät lite tunn 🙂

Han kunde ha struntat i att reagera på hennes video, kunde räckt med att han säger att det är ett påhitt och fortsatt ta hand om sitt barn.
L skrev att de har orginalchatten, det fanns ju ingen chatt 🙂
Citera
2024-04-19, 08:20
Avslutad
Citat:
Jag orkade inte lyssna på hans video igår. Han skäller som en hund i en hundgård om Rask, Jocke mfl.
Men nu så.. Nej jag tror inte på denna issymissy eller vad hon nu hette? Och här tror jag *kanske* på Chrippa. Jag skulle nog skrattat precis som honom om det nu bara var ett påhitt. Men bortsett från detta.
Vem ligger bakom alla bilder och klipp där Chrippa framstår som bad? När man ser detta tänker man bara - Jisse! Ta Lilla C därifrån!
Det är glada videosnuttar och bilder, som används för att försöka kasta skit mot Chrippa, för att han ÄNTLIGEN går emot Jockiboi och bekräftar det ingen vågar uttrycka, säger det alla ser.

Du har många åsikter, men orkar inte se och lyssna på vad som faktiskt sägs, inte konstigt att Jocke Anjo o Rask har så många fans...

Christofer kritiserade Anjo och Jocke för att intresseracm sig mer för mobilen, än sina barn.
Direkt sprids bilder på Chrippa med mobil, och insinuationer om att Chloe är övergiven, ingen bryr sig, barnet gråter och Christofer och Linnéa ignorerar henne, her henne bara godis och glass...

Det är fanimig patetiskt att individer inte tänker efter själva, utan sitter som nickedockor och trycker likes, prenumererar och avprenumererar, för att visa sitt stöd för sina idoler som säger sanningen...

Titta själv på denna video, där Anjo tror han framställer sig som en närvarande helyllefarsa..

Jag ser någonting helt annat.
https://youtu.be/uBnYLG3Azm8?si=al--HMwkUQVNqBYL

11:30 paddor, godis, mobiler.. riktigt familjemys och kvalitetstid...
Citera
2024-04-19, 08:23
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Videon med den där tjejen är märklig varför den helt plötsligt skulle dyka upp nu. Kräftans reaktionsvideo var möjlig den med, gick upp i falsett, låtsasskrattade och fånade sig. Inte riktigt som han brukar bete sig, han brukar vara mer stabil i rösten. Han lät lite tunn 🙂

Han kunde ha struntat i att reagera på hennes video, kunde räckt med att han säger att det är ett påhitt och fortsatt ta hand om sitt barn.
L skrev att de har orginalchatten, det fanns ju ingen chatt 🙂

Precis.. Även det reagerade jag på. Kände igen hans beteende lite... Sådär betedde sig även mitt X när jag tog han på sängen. Och detta med den sk originalchatten Linnea sades sitta med. Var det denna tekopps tjej det talades om då? Ja då ere märkligt att dom inte bara slänger upp den och visar.
Att han bokat taxi var väl för att inte Linnea skulle regera på att han åkte bil mitt i natten.
Men jag har svårt att tro att han skulle vara otrogen.. Men samtidigt inte.
Det kunde jag inte tro om mitt X heller ...
Jag hade fel.
Citera
2024-04-19, 08:29
Avslutad
Citat:
Måste fråga..
Vem är det som lägger ut dessa klipp på Tiktok där Chrippa hela tiden framstår som *bad*?
Tex dessa bilder där han knappar på telefonen i lekparken, vid poolen, kör bil fort, diggar i bilen och lilla C skriker sänk i baksätet mm
Och nu senast denna otrohets bruden..?
Varför sådana klipp och bilder?
Varför inte glada klipp och bilder som ist visar glädjen i att han nu ÄR med Lilla C
Vem är det som vill sätta Chrippa i dålig dager?
Är det Linnea som känner denna tekopps tjejen?
Är det Jocke?
Det är ju Rask, Anjo och Undercover-Jocke som planterar bevis.
Som så många gånger förr.

Det smyginspelade samtalet med Julia, som Rask har valt ut dom viktigaste bitarna ur, bevisar bara att hjärngänget inte är så smarta som dom själva tror.

Angelica har sedan Christofer "slängde ut Julia" i februari, hakat på och hyllat Jocke, Rask och Anjo och puschat för
#avföljförchloé

Det är en "polare" till Rask och gänget, enligt Christofers egna uttalande i livestream..

Otroligt beklagligt hur Jocke missbrukar sin makt genom att föra personliga vendettor mot alla som säger emot honom.
Citera
2024-04-19, 08:31
Medlem
Citat:
Precis.. Även det reagerade jag på. Kände igen hans beteende lite... Sådär betedde sig även mitt X när jag tog han på sängen. Och detta med den sk originalchatten Linnea sades sitta med. Var det denna tekopps tjej det talades om då? Ja då ere märkligt att dom inte bara slänger upp den och visar.
Att han bokat taxi var väl för att inte Linnea skulle regera på att han åkte bil mitt i natten.
Men jag har svårt att tro att han skulle vara otrogen.. Men samtidigt inte.
Det kunde jag inte tro om mitt X heller ...
Jag hade fel.

Det var en klen Kräfta i videon igår 😏
Benalmadena ligger inte långt från Fuengirola, ca 20 min med bil bara.
Ingenting förvånar en med hans impulsiva beteende. Har han varit otrogen så har han och har han inte det så har han inte.
Citera
2024-04-19, 08:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Målet är att placera Chloe i en trygg miljö med VUXNA personer och inte dessa WT människor som tänker på sig själva och som låter flickan fara likt en zigenare mellan olika platser. Har ungen blivit blöj och nappfri än? Fortsätter zigenaren och fillersprinsessan sitta helt larmade i 140 km/h med ungen i baksätet?

Är inte det ett märkligt sätt att göra det på? Man stalkar och lägger ut reaktionsvideos på helt orelevanta saker? Vart hittar du bevis på att lilltjejen skulle ha åkt med i bilen, då den framfördes i nämnd hastighet? Galet att köra så fort, men inte ovanligt. Om man vill att Chrippas dotter skall placeras i en trygg miljö bör man nog inte göra på det här sättet, bättre var att skaffa riktiga bevis om att hon inte är trygg. Det kommer slå hårt tillbaka på dessa s.k kreatörer om dom fortsätter
Är det värt om någon inte orkar mer, är det värt ett liv, hur mycket är ett liv värt?
Senast redigerad av Goldentie 2024-04-19 kl. 08:48.
Citera
2024-04-19, 08:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Det var en klen Kräfta i videon igår 😏
Benalmadena ligger inte långt från Fuengirola, ca 20 min med bil bara.
Ingenting förvånar en med hans impulsiva beteende. Har han varit otrogen så har han och har han inte det så har han inte.

Om han skulle ha varit otrogen så borde dom kunna hitta ett mer trovärdigt vittne än denna stenade tjej.
Jag säger inte att Chrippa inte varit otrogen, men har han det så har det inte varit med henne i alla fall
Citera
2024-04-19, 08:45
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Om han skulle ha varit otrogen så borde dom kunna hitta ett mer trovärdigt vittne än denna stenade tjej.
Jag säger inte att Chrippa inte varit otrogen, men har han det så har det inte varit med henne i alla fall

Han gillar ju sådana tjejer och ALLA ser likadana ut.

Små rultiga smurfar
Senast redigerad av Tarmstuvning 2024-04-19 kl. 08:54.
Citera
2024-04-19, 09:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Är inte det ett märkligt sätt att göra det på? Man stalkar och lägger ut reaktionsvideos på helt orelevanta saker? Vart hittar du bevis på att lilltjejen skulle ha åkt med i bilen, då den framfördes i nämnd hastighet? Galet att köra så fort, men inte ovanligt. Om man vill att Chrippas dotter skall placeras i en trygg miljö bör man nog inte göra på det här sättet, bättre var att skaffa riktiga bevis om att hon inte är trygg. Det kommer slå hårt tillbaka på dessa s.k kreatörer om dom fortsätter
Är det värt om någon inte orkar mer, är det värt ett liv, hur mycket är ett liv värt?

Bevis? Det räcker med att se 5 minuter av gaphalsen för att inse att han är högst olämplig.. Vad är nästa resmål om 2 veckor? Har barnet som snart är 4 blivit blöjfri än?
Citera
2024-04-19, 09:04
Medlem
Citat:
Måste fråga..
Vem är det som lägger ut dessa klipp på Tiktok där Chrippa hela tiden framstår som *bad*?
Tex dessa bilder där han knappar på telefonen i lekparken, vid poolen, kör bil fort, diggar i bilen och lilla C skriker sänk i baksätet mm
Och nu senast denna otrohets bruden..?
Varför sådana klipp och bilder?
Varför inte glada klipp och bilder som ist visar glädjen i att han nu ÄR med Lilla C
Vem är det som vill sätta Chrippa i dålig dager?
Är det Linnea som känner denna tekopps tjejen?
Är det Jocke?

Det är väl det som egentligen känns mest troligt egentligen, att det är någon Linnea känner och att de försökte måla upp det som att detta skulle vara ett drag av Jocke och Anjo. Något som de styrt upp för att Chrippa på något sätt, för en gångs skull, skulle kunna ge ett svar som skulle upplevas rimligt med tanke på hur hjärndöd han varit kring sina tidigare svar/anklagelser/attacker - att nu skulle det se ut som att Jocke och Anjo avslöjat sig själva och kommit med något Chrippa faktiskt kunde bemöta (men det var ju för att de är C&L som "regisserat" det).

Sen ser det ju inte miljön som bruden sitter i och talar ut som att hon ens befinner sig i Spanien där hon ju, som alla vet, bor?!?
Citera
2024-04-19, 09:06
Medlem
Allt med denna Matilda eller vad hon heter är bara bullshit och påhitt, inte av Jocke, inte av Anjo utan av kräftan själv, allt för att fortfarande hålla sig aktuella och kunna kasta skit på meningsmotståndarna.

Finns flera anledningar till katt jag tror detta, bl.a.

Skulle hon vara legit hade hon bevisat att hon bor i Spanien eftersom knappt någon kände till henne innan.

Även fast kräftan och psykbruden är två av dom mest korkade personerna på denna jord och med ett IQ som understiger 15 så är deras kommentarer och bevis för dumt även för dom.
Linnea: Jag har sett hela konversationen och dom har inte haft kontakt med varandra. Har dom inte haft kontakt så finns det ingen konversation att se

Kräftan lägger märke till hur hon är klädd och att hon kollar manus vilket han är alldeles för korkad för att göra om det hade varit legit, även att han visar upp en tom konversation på Instagram med vetskap om att man enkelt kan radera det man skrivit.

Allt detta för att få det att se ut som att Anjo eller Jocke ligger bakom det.
Det är pinsamt dåligt registrerat men lite komiskt att dom ändå fick folk att tro på dom.
Drömmen för dom hade varit om Anjo svalde betet och gjorde en timmas video om det och ”hittade” bevis och sen skulle kräftan och gänget gå ut med tydliga bevis om att Anjo ljuger.
Hur skulle dom göra det?
Jo, den där Matilda skulle komma till kräftan och berätta att allt hon sa var en lögn.
Citera
2024-04-19, 09:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Bevis? Det räcker med att se 5 minuter av gaphalsen för att inse att han är högst olämplig.. Vad är nästa resmål om 2 veckor? Har barnet som snart är 4 blivit blöjfri än?

Be soc kolla dessa "bevis" då, så är saken klar, eller? Dom är inte omedvetna om alla videos, filmklipp, SMS-konversationer, dom har allt även en beskrivning om Jockibois handlingar i det här.
Chrippa skall inte dömas av en heffaklump eller en psykopatbrorsa, det skall skötas av myndigheter med utbildad personal
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in