Citat:
Ursprungligen postat av
Tarmstuvning
Jag orkade inte lyssna på hans video igår. Han skäller som en hund i en hundgård om Rask, Jocke mfl.
Men nu så.. Nej jag tror inte på denna issymissy eller vad hon nu hette? Och här tror jag *kanske* på Chrippa. Jag skulle nog skrattat precis som honom om det nu bara var ett påhitt. Men bortsett från detta.
Vem ligger bakom alla bilder och klipp där Chrippa framstår som bad? När man ser detta tänker man bara - Jisse! Ta Lilla C därifrån!
Det är glada videosnuttar och bilder, som används för att försöka kasta skit mot Chrippa, för att han ÄNTLIGEN går emot Jockiboi och bekräftar det ingen vågar uttrycka, säger det alla ser.
Du har många åsikter, men orkar inte se och lyssna på vad som faktiskt sägs, inte konstigt att Jocke Anjo o Rask har så många fans...
Christofer kritiserade Anjo och Jocke för att intresseracm sig mer för mobilen, än sina barn.
Direkt sprids bilder på Chrippa med mobil, och insinuationer om att Chloe är övergiven, ingen bryr sig, barnet gråter och Christofer och Linnéa ignorerar henne, her henne bara godis och glass...
Det är fanimig patetiskt att individer inte tänker efter själva, utan sitter som nickedockor och trycker likes, prenumererar och avprenumererar, för att visa sitt stöd för sina idoler som säger sanningen...
Titta själv på denna video, där Anjo tror han framställer sig som en närvarande helyllefarsa..
Jag ser någonting helt annat.
https://youtu.be/uBnYLG3Azm8?si=al--HMwkUQVNqBYL
11:30 paddor, godis, mobiler.. riktigt familjemys och kvalitetstid...