2024-04-18, 23:38
Medlem
SilkyJohnsons avatar
Den där bruden låter påtänd, påminner om bruden jacke hade förr
Citera
2024-04-18, 23:52
Medlem
SilkyJohnsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kattknullarn
Widerstedt? Jockes ex?
Jacke inte jocke
Citera
2024-04-18, 23:57
Avstängd
Bruden som påstår att Chippa varit otrogen med henne ljuger uppenbarligen. Det är så dåligt.
Citera
2024-04-19, 00:10
Avstängd
Vad menar han med fas 10? Googlar och hittar bara ett kortspel. Han har nämnt fas 8 också som inte har nån betydelse. Syftar han inte på fas 3?

Han skriver att han har 250k sparat till C. Det är, om det är sant vilket det inte är, jävligt dumt med tanken på räntorna på hans skulder. Hade kvalat in topp 10 sämsta investeringar någonsin nästan.
Citera
2024-04-19, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Du menar att Rask och Anjo har KÖPT denna tjej ... Jag tror INTE på Chrippa och än mindre på SNEA! Dom har inte talat sant någon gång.

Inte jag heller. Dessa individer de sk försvararna här skulle försvara dessa två om de så såg det med egna ögon. Neeej, jag blundar då har det inte hänt.

Det kan ligga ett sexmissbruk i Chrippas beteende. Eller adrenalinsökande. Bekräftelsebehov kanske.

Julia och Linnea är beroende av hans pengar så de går väl med på allt.
Citera
2024-04-19, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Vad menar han med fas 10? Googlar och hittar bara ett kortspel. Han har nämnt fas 8 också som inte har nån betydelse. Syftar han inte på fas 3?
Fas 3 ja, men han är inte den skarpaste kniven i lådan.
Citera
2024-04-19, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaffekropp
Brudens video var det värsta jag sett på länge. Jag vet att Jocke är riktigt lågbegåvad, men kan det vara såhär illa?

Om du kan prestera bevis på att det är någon som står bakom hennes uttalande så kommer jag tro på dig. Fram till dess tror jag att några här försöker sig på trådsanningar som är otroligt tråkigt 🥱
Citera
2024-04-19, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Det kan ligga ett sexmissbruk i Chrippas beteende. Eller adrenalinsökande. Bekräftelsebehov kanske.
En missbrukare är alltid en missbrukare, oavsett vad det gäller. Kan hoppa mellan olika typer av missbruk, men missbrukar för det mesta alltid något. Sex, mat, spel, alkohol, droger osv..

Citat:
Julia och Linnea är beroende av hans pengar så de går väl med på allt.
Jepp.
Enligt Chrippa var det ju dock Linnea som var sexgalningen.. En Skabbesanning förmodligen.

Citat:
Om du kan prestera bevis på att det är någon som står bakom hennes uttalande så kommer jag tro på dig. Fram till dess tror jag att några här försöker sig på trådsanningar som är otroligt tråkigt 🥱
Linnea? Kan ju ingå i hennes plan för Chrippa.
Senast redigerad av toonajnwan 2024-04-19 kl. 00:25.
Citera
2024-04-19, 00:25
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av toonajnwan
Fas 3 ja, men han är inte den skarpaste kniven i lådan.

Fas 3 går ihop logiskt med det han verkar syfta på. Men att sparka på långarbetslösas förmåga med att inte kunna uttala begreppet korrekt blir väldigt ironiskt.
Citera
2024-04-19, 00:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av toonajnwan
En missbrukare är alltid en missbrukare, oavsett vad det gäller. Kan hoppa mellan olika typer av missbruk, men missbrukar för det mesta alltid något. Sex, mat, spel, alkohol, droger osv..

Jepp.
Enligt Chrippa var det ju dock Linnea som var sexgalningen.. En Skabbesanning förmodligen.

Linnea? Kan ju ingå i hennes plan för Chrippa.

Den tanken om Linnea har jag också tänkt på. Inte minst för det hon lagt ut som inte sätter Chrippa i bästa föräldrarollen.
Citera
2024-04-19, 01:44
Medlem
FruKrokodils avatar
Det enda positiva i denna soppa är att Chrippa inte kan göra nya barn. Anabola/testo och manlig fertilitet går inte ihop.
Citera
2024-04-19, 05:11
Medlem
Nu har ju Anjo inte tänkt som vanligt eller så ser han dåligt med sina små grisögon. I sin story har han lagt upp att Chrippa måste följa den där Matilda för att kunna skicka meddelande till henne eftersom hon har privat konto och sen kommer Chrippas bevis från hans senaste youtubevideo att han inte haft kontakt med henne (kan såklart ha raderat konversationen, men hela hennes historia var ju så tydligt påhittad att jag inte tror att han gjort det) där det klart och tydligt står att dom inte följer varandra. Blindstyre! Och för att rätta Anjo så kan man visst skriva till dom man inte följer. Jag följer varken Julia eller Rask som båda har privata konto, men det är bara att trycka på tre prickarna uppe till höger och välja skicka meddelande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in