2024-04-18, 17:19
Medlem
Bushido-95s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mosesjr
Huset är i ”beslag ” av staten efter som brodern som äger huset är misstänkt för dubbelmord i Nässjö

(FB) Två döda i brinnande lägenhet, mordutredning inledd, Nässjö (2024-02-29)

Låter som en trevlig familj på alla sätt...
Citera
2024-04-18, 18:32
Medlem
StigHelmutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reda
Tack. Kan ha med lösningen av fallet att göra. Vad arbetade hon med i Göteborg? På någon "salong"?
Var hon på pappret "arbetslös" men hade inkomster?

Som de flesta hitkomlingar: låtsas arbetslös, men hade undanstoppade pengar hos ex-maken

https://youtu.be/oOSOYily7S4?si=L_2FTghEZwJZeuPa&t=29773

Sverige i ett nötskal, dränerat av "flyktingar"
Senast redigerad av StigHelmutt 2024-04-18 kl. 18:43.
Citera
2024-04-18, 19:02
Medlem
borgir82s avatar
Härligt med palestinsk berikning i Sverige, fin familj det där.
Citera
2024-04-18, 19:04
Medlem
StigHelmutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borgir82
Härligt med palestinsk berikning i Sverige, fin familj det där.

Lite drag av Hamas

sammanträffande? delar dom samma värderingar kanske
Citera
2024-04-18, 19:06
Medlem
borgir82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigHelmutt
Lite drag av Hamas

Blir inte ett dugg förvånad om hela familjen är fanatiska hedersmuslimer och hamassympatisörer.
Citera
2024-04-18, 20:15
Medlem
Matamatas avatar
Citat:
Lite drag av Hamas

Jag har för mig att någon sa i förhör att familjen är från bergen, och att Hamas brukar använda sig av bergsfolket.
Citera
2024-04-18, 21:00
Medlem
StigHelmutts avatar
Citat:
Lite drag av Hamas

Citat:
Blir inte ett dugg förvånad om hela familjen är fanatiska hedersmuslimer och hamassympatisörer.

Citat:
Ursprungligen postat av Matamata
Jag har för mig att någon sa i förhör att familjen är från bergen, och att Hamas brukar använda sig av bergsfolket.
Han har säkert redan dödat några kvinnor i hemlandet

Man snubblar ju också lite på tanken ifalldom i detta klipp hade varit kapabla att utföra liknande mord som på Jollunar?
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/skane/videoklipp-pastas-visa-firande-hamas-israel-sverige-sprids-sociala-medier
Citera
2024-04-18, 21:26
Medlem
borgir82s avatar
Citat:
Han har säkert redan dödat några kvinnor i hemlandet

Man snubblar ju också lite på tanken ifalldom i detta klipp hade varit kapabla att utföra liknande mord som på Jollunar?
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/skane/videoklipp-pastas-visa-firande-hamas-israel-sverige-sprids-sociala-medier

Off topic men om du vill få en hint om hur kvinnor behandlas i "Palestina" så rekommenderar jag boken Levande Bränd av Souad. Jag håller på och läser den just nu.
Senast redigerad av borgir82 2024-04-18 kl. 21:49.
Citera
2024-04-18, 21:59
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T34Panzer
Ja det förtjänar han, och med hans begränsade konsekvenstänk kombinerat med hans kaxig och dumhet så insåg han väl inte att en överklagan till HR är lite av en gamble

Fantastiskt att hans dumhet ledde till något gott!
Citera
2024-04-18, 22:07
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mosesjr
Huset är i ”beslag ” av staten efter som brodern som äger huset är misstänkt för dubbelmord i Nässjö

(FB) Två döda i brinnande lägenhet, mordutredning inledd, Nässjö (2024-02-29)

Det här är så jävla obehagligt att även mördarens familj visade sig vara mördare!
Det är också så obehagligt hur slumpen kan få en att hamna i livsfarligt sällskap.
Stackars Joullnar träffade den här mördarpsykopaten av en slump på ett tåg en månad innan han hade ihjäl henne.
Hon var förmodligen av det naivare slaget som trodde gott om människor vilket psykopater som han känner lukten av direkt och han såg henne som ett perfekt byte.
Hur sjuk är slumpen att det visar sig att även hans familj här i Sverige är mördare? Det kan inte höra till det vanliga.
Jag blir genuint rädd över att det vandrar såna rovdjur bland oss.
Vi kvinnor behöver tänka på detta. Vi kan inte börja prata med och lära känna män av en slump på exempelvis tåg eller ute på restaurang längre.
Det är förenat med livsfara.
Citera
2024-04-18, 22:43
Medlem
StigHelmutts avatar
Citat:
Off topic men om du vill få en hint om hur kvinnor behandlas i "Palestina" så rekommenderar jag boken Levande Bränd av Souad. Jag håller på och läser den just nu.
ush,
Tack för tipset
Citera
2024-04-18, 22:45
Medlem
StigHelmutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bellesblues
Det här är så jävla obehagligt att även mördarens familj visade sig vara mördare!
Det är också så obehagligt hur slumpen kan få en att hamna i livsfarligt sällskap.
Stackars Joullnar träffade den här mördarpsykopaten av en slump på ett tåg en månad innan han hade ihjäl henne.
Hon var förmodligen av det naivare slaget som trodde gott om människor vilket psykopater som han känner lukten av direkt och han såg henne som ett perfekt byte.
Hur sjuk är slumpen att det visar sig att även hans familj här i Sverige är mördare? Det kan inte höra till det vanliga.
Jag blir genuint rädd över att det vandrar såna rovdjur bland oss.
Vi kvinnor behöver tänka på detta. Vi kan inte börja prata med och lära känna män av en slump på exempelvis tåg eller ute på restaurang längre.
Det är förenat med livsfara.

Ja det mest skrämmande är att GM ser ut som vilken uppkäftig ar*b som helst. Den överlägsna attityden och uppkäftiga överlägsna uppsynen ser man 50 gånger dagligen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in