2024-04-18, 16:05
Medlem
F3ttans avatar
Vem e gubbslemmet
Citera
2024-04-18, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sefipaw
Ja, det är fult gjort. Men inte tillräckligt för att få sitt liv förstört.

Gen z är så socialt handikappade att de inte kan lösa problem själva - alla konflikter ska tas itu med genom att försöka involvera så många främlingar på nätet som möjligt, vilket bara förvärrar allt. Chefens tafsande på fyllan är ett problem som bara behöver tas itu med av chefen, offret och rättsväsendet.

Och varför är det så viktigt för dig att han är swinger? Det låter mer som att du är nyfiken och skvallersugen än som att du bryr dig om offret.
Liv förstört? Överdriv lagom. Tar folk det lika lättvindigt som du så spelar det väl ingen roll om det kommer ut ändå?
Citera
2024-04-18, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Burkgurka
Tycker du har väldigt rätt. Denna tråden tar verkligen fram det sämsta ur vissa människor och Flashback. Hade varit skillnad om det handlat om en offentlig person. Men denna tråd verkar mest handla om lokalt skvaller än att diskutera brottet, och liksom kvalificerar sig inte till varken detta forum eller forumet kändisskvaller. Ganska vidrigt beteende från flera i tråden, som borde fundera lite över vad fan dom sysslar med. Men tyvärr blandas sådana här småbrott med mer allvarliga brott i denna hopplöst svårnavigerade forumdel.

Nu vet vi knappt vad brottet handlade om pga en usel trådstart, men verkar väl vara en idiotiskt fyllegrej som knappast leder till något större straff. Läggs gissningsvis ned eller hanteras utanför en rättssal.
Ja, hagamannen var ju inte känd han heller. Eller Anders Eklund. Tänk om de stoppat honom redan när han trakasserade kollegor!

Citat:
Ursprungligen postat av -Klarafina-
Ja se småstadsskvaller... En fyllkärring har har blivit pillad på fittan av sin chef i en delad taxi. Stoppa pressarna!! Eller nåt...

Men har är ju swinger! Åhujedamig!!

Som nån annan skrev tidigare, den delade taxiresan ska ju betalas på ett eller annat sätt. Ett teckan på samtycke till lite skön samvaro är ju ändå att åka tillsammans, vill man inte ligga åker man själv, inte så svårt. Många kvinnor vill ju flörta och teasa för att få fördelar och men när det är dags för "betalning" så är det övergrepp och våldtäkt.

Vill du inte ligga, sluta flirta till dig fördelar. Har själv sett detta på nära håll hur f.d väninnor spelat villiga enbart för att utnyttja män både för tjänster och ekonomiskt, män som de hånar bakom ryggen för de anses vara äckliga och dumma. Undrar vilka äcklen egentligen är!?
Wow, vilken incelkommentar. Delar man taxi måste man vilja ligga? och så lite generaliseringar att kvinnor minsann flörtar till sig fördelar. Gå och lägg dig sexist.
Citera
2024-04-18, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GustavAdam
Ord o inga visor!
Det känns skönt att läsa att det fortfarande finns människor som kan skilja på stort o smått samt mitt o ditt.
Ja, inte kunde slemmet se skillnad på sitt eget och någon annans könsorgan iaf. Idiot
Citera
2024-04-19, 00:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hallandsbo
Min kommentar om det där var ett svar på Haltochkorkads kommentar. Jag menade (som jag tidigare skrivit och som jag trodde att ni skulle förstå) att det inte är det minsta relevant för vad som hänt här. En chef har tvingat sig på en ung anställd i en taxi, och hon ville inte. Detta är vad frågan handlar om. Inte om gubbarna här inne blivit tagna på kuken någon gång.

Ganska många här verkar missa det som gör det hela ytterligare illa. Det är en CHEF som gått över gränsen på en anställd kvinna. Det är illa oavsett vilken man det är men en sån man ska f-n hängas ut och åka dit för han går över gränsen dubbelt upp! Det första han ska bli är av med jobbet!
Att han är Swinger är för mig ointressant, jag hoppas och antar att han är det i samförstånd med sin fru.
Citera
2024-04-19, 00:53
Medlem
Wow, vilken incelkommentar. Delar man taxi måste man vilja ligga? och så lite generaliseringar att kvinnor minsann flörtar till sig fördelar. Gå och lägg dig sexist.[/quote]

😂 Håller med. Oj, vad jag skulle ha behövt ligga med många under mina unga år när jag ständigt delade taxi. Känns som en kommentar från någon som aldrig åkt taxi för att han (svårt att tro att det är hon) aldrig kommer ut från sitt rum/lägenhet 😮‍💨😓
Citera
2024-04-19, 06:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oledoledoffe
Wow, vilken incelkommentar. Delar man taxi måste man vilja ligga? och så lite generaliseringar att kvinnor minsann flörtar till sig fördelar. Gå och lägg dig sexist.

Har du ens varit i närheten av en kvinna som inte varit din mamma?

Sekundärkränkt riddare i skinande rustning på vit springare som ska försvara alla kvinnors heder i hopp om att få ligga, kan det lukta mera incel av en kommentar...

OK, noterat! Kvinnor har aldrig flirtat eller använt fittan för att maniulara män.

Men blir det nån uthängning av Swingerschefen från Kungbacka nån gång? Väntar, detta är ju årets händelse!!
Citera
2024-04-19, 07:55
Medlem
En ung tjej jobbar på ett företag. De går ut på AW i Kungsbacka. De båda bor åt samma håll utanför Kungsbacka. När de ska hem bestämmer de sig för att dela taxi. Den unga tjejen somnar. Hennes chef passar på att ta på henne, både utanpå, och innanför kläderna. Tjejen vill inte. Tjejen anmäler.

VAD är det som provocerar gubbarna här inne, såpass att ni behöver håna, ironisera och vara allmänt otrevliga, mot de här inne som står upp för tjejen?

Ni är ynkliga gubbar. Hoppas att ni inte har döttrar.
Senast redigerad av Hallandsbo 2024-04-19 kl. 07:58.
Citera
2024-04-19, 09:08
Medlem
Bra skrivet!!!! @hallandsbo
Citera
2024-04-19, 11:50
Medlem
UnitedKingdoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Klarafina-
Men blir det nån uthängning av Swingerschefen från Kungbacka nån gång? Väntar, detta är ju årets händelse!!

Har alla FBs excellenta grävare tagit en längre semester eller finns det ej ngr uppgifter att plocka fram om kåtbocken, chefen, swingern från Norra Halland?
Citera
2024-04-19, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hallandsbo
En ung tjej jobbar på ett företag. De går ut på AW i Kungsbacka. De båda bor åt samma håll utanför Kungsbacka. När de ska hem bestämmer de sig för att dela taxi. Den unga tjejen somnar. Hennes chef passar på att ta på henne, både utanpå, och innanför kläderna. Tjejen vill inte. Tjejen anmäler.

VAD är det som provocerar gubbarna här inne, såpass att ni behöver håna, ironisera och vara allmänt otrevliga, mot de här inne som står upp för tjejen?

Ni är ynkliga gubbar. Hoppas att ni inte har döttrar.

Vart tog "Va' fan gör du!?" med eventuell tillhörande örfil vägen? Så hade saken varit utagerad och klar. Varför ska allt anmälas och sen så ska det skapas en gråt och uthängningstråd här. Det enda som kommer att hända är att "kvinnan" kommer få svårt att hitta nytt jobb för ingen vill anställa nån som håller på och anmäler, även om hon har rätt i sak.
Citera
2024-04-19, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UnitedKingdom
Har alla FBs excellenta grävare tagit en längre semester eller finns det ej ngr uppgifter att plocka fram om kåtbocken, chefen, swingern från Norra Halland?

Hängs "Swingerschefen från Kungsbacka" ut så kommer även det att leda till att kvinnan/tjejen kan identifieras. Även om hon har rätt i sak så kommer det med stor sannolikhet att leda problem för henne i det fortsatta arbetslivet, få vill ha med någon som håller på och anmäler att göra. En örfil och "va' fan gör du!?" där i taxin så hade saken varit klar.

Så därav min personliga uppfattning att denna tråd är löjlig och kontraproduktiv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in