Citat:
Du anar inte hur svårt det är att få tillgång till en städskrubb inne på en statlig myndighet numera. Där släpps bara auktoriserad personal in. Säkerheten har tagit nya former. Och ingen använder gem, när pdf-formatet tagit över det mesta.

Citat:
Nej, du gav inget tydligt svar utan du aktiverade bara dina byråkratreflexer. Men jag tolkar det som att du godtar den amerikanska ockupationen av Sverige inklusive kärnvapen.
Jag konstaterar fakta. Jag vågar också lova att när Ryssland spränger den första atombomben, så kommer opinionen för att placera kärnvapen också i Sverige att öka dramatiskt. Igen, så hade det varit bättre om Sverige och övriga Västeuropa hade hålla sig med egna fungerande krigsmakter, men vår befolkning är inte av den kvaliteten för närvarande.
Citat:
Beever är en tomte på ungefär samma nivå som Pajaskiwi. De namn jag droppade har haft oändligt mycket mer rätt om kriget i Ukraina. Liksom många anglosaxare lever Beever i det förgångna och kan inte se hur länder som Ryssland och Kina gått förbi NATO för länge sen.
Britterna är nog de i Väst som tidigast haft mest rätt om Putin och förutsåg det senaste kriget, så pass att man tidigast började förse Ukraina med självförsvarsvapen. Underrättelseflödet tyder också på detta.
Citat:
Ja, du får gärna fortsätta med att hylla den snart obefintliga yttrandefriheten i liberala väst. Men du försökte ju även påskina att USA och väst på något sätt skulle kunna plocka upp den kastade handsken från Ryssland och Kina. Jag försöker ta ur dig den villfarelsen meddelst hårda fakta.
Jag är tvärtom både oroad av och kritisk till de inskränkningar som sker i Väst, och som konservativ vill jag återskapa den hävdvunna inställning vi hade tidigare.
Du förefaller ha tröttnat på att diskutera Murray...