2024-04-17, 23:22
Moderator
Mappings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Googla på mannens namn, så hittar du företaget
Enligt Ratsit.se har han inte heller något bolagsengagemang. Du får gärna länka om du har hittat något annat på honom.
Citera
2024-04-17, 23:30
Medlem
Citat:
Googla på mannens namn, så hittar du företaget
Han har ingenting med det företaget att göra. Kollar man upp bakgrund ser man att han bla bytt efternamn. Verkar vara ett familjeföretag från annan familj, om man kollar bakgrund.
Så nej, bara av att googla hans namn för att syfta på att han har koppling till det företaget är fel antagande.
Senast redigerad av Jea123 2024-04-17 kl. 23:41.
Citera
2024-04-18, 00:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
22kg det är mycket knark. Borde väl räcka för att rubriceras som synnerligen grovt?

Vad får man för en sådan mängd, 10?

Nja; hon svenska tjejen fick knappt 6 är för typ 230 kg om jag minns rätt.
Citera
2024-04-18, 00:57
Medlem
Snacka om att gå sigma på förortbarnens jävla ”ingen kommentar”.

”Jag är skyldig, skicka mig till Kumla”, undrar vilka kallingar han har som kan hålla hans järndankar till pungkulor på plats
Citera
2024-04-18, 01:10
Medlem
Uncorruptables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frakta99
Nja; hon svenska tjejen fick knappt 6 är för typ 230 kg om jag minns rätt.
Tjejer har pussyrabatt på ca 50 %. Det har inte män. Glömmer du det i ekvationen?
Citera
2024-04-18, 11:24
Medlem
Jag kan inte låta bli att bli nyfiken. Är det verkligen så lätt att tillverka amfetamin, att en vanlig Svensson kan göra det hemma i sitt garage? Någon som vet vad det är för tillverkningsprocess han ägnat sig åt, alltså vad har råvaran varit och hur har han processat detta för att få amfetamin som folk är villiga att köpa?
Citera
2024-04-18, 11:32
Medlem
Malmö TR B 8782-23
https://fup.link/tr/malmo/b-8782-23

Citat:
Ursprungligen postat av HemmaslagenWasabi
Finns det FUP att läsa någonstans?
Citera
2024-04-18, 12:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Katten237
Vet inte något om han var företagare eller ej men det är rätt adress och det är rätt man.
Det var som tusan, namn- och adressuppgifter visar sig vara korrekta!

Hur fan kan en person som har det så bra börja koka amfatamin...?
Citera
2024-04-18, 12:12
Medlem
Citat:
Otroligt att frun inte är misstänkt. Stanken i huset måste varit vidrig och enda möjligheten att hon är ovetande är ju om hon bott på annan ort/varit bortrest. De kanske kom överens om att mannen skulle ta på sig hela ansvaret.

Ja det har de säkert gjort. De har trots allt två barn.
Citera
2024-04-18, 12:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mapping
Kollar man namnet på killen på Allabolag.se hittar man inte honom heller. Undrar om det verkligen är rätt person.

Det är rätt person som bor på adressen som är skyldig.
Citera
2024-04-18, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kcabpuf
Malmö TR B 8782-23
https://fup.link/tr/malmo/b-8782-23
Tack, det här lär väl bli årets knarkfup!
Citera
2024-04-18, 12:24
Medlem
Citat:
Otroligt att frun inte är misstänkt. Stanken i huset måste varit vidrig och enda möjligheten att hon är ovetande är ju om hon bott på annan ort/varit bortrest. De kanske kom överens om att mannen skulle ta på sig hela ansvaret.
Har aldrig läst ett liknande förhör.
Citat:
Fhl: Det kommer hållas flera förhör framöver, har du någonting att tillägga till förhöret som du vill ska stå med, som vi missat att fråga om?
Tony: jag har gjort mig skyldig till detta. Jag är skyldig till detta. Det finns ingen annan som är involverad i detta än mig. Det är absolut viktigast för mig, det är därför jag inte gillar vissa frågor som är vilseledande för att kriminalisera någon och få ut något extra med det. Jag kan känna att vissa frågor har varit lite orättvisa och då har jag gått på lite hårt tillbaka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in