2024-04-17, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av InPain
Lyckat eller inte det beror på hur mycket pengar han fått ihop.

Att han åkte dit tyder inte på att det var lyckat och i synnerhet inte när man sätter det i relation till att han förstör för sin familj och de barn han satt till jorden.
Det är inte vad gemene man, fru och barn kallar lyckat.
Citera
2024-04-17, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fedeswein
Här va de snabba slutsatser eller du sitter på information vi andra inte fått ta del av?

Jag vet och info som jag har är info jag redan skrivit. Men tror du själv att hon inte skulle vara medveten? Med tanke på det du skrev - skulle hon inte ha märkt det? Jo. Hon visste mycket väl. 100%.
Citera
2024-04-17, 20:43
Medlem
Alla kan ju koka amfetamin hemma, det är ju bara läsa "Anarkistens kokbok" eller den hemliga CIA boken som har allt det och mycket mer sjukt som jag också vill veta så om någon vet vilken jag menar länka gärna en pdf :P
Citera
2024-04-17, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Katten237
Jag vet och info som jag har är info jag redan skrivit. Men tror du själv att hon inte skulle vara medveten? Med tanke på det du skrev - skulle hon inte ha märkt det? Jo. Hon visste mycket väl. 100%.

Tänkte mer att du har info om att frun HAR varit med på sk. Dropoffs? Privat spaning kanske?
känns ju faktiskt då som att det mer är ett antagande än ren info.
Och är det helt omöjligt att gömma nått sånt här för sin respektive? Finns det någon info om var han har tillverkat? Va de i köket, badrummet eller garaget?
Citera
2024-04-17, 21:01
Medlem
HemmaslagenWasabis avatar
Finns det FUP att läsa någonstans?
Citera
2024-04-17, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skewie
Inga företag registrerade på adressen. Det står i trådstarten att det handlar om en företagare.

Vet inte något om han var företagare eller ej men det är rätt adress och det är rätt man.
Citera
2024-04-17, 21:12
Medlem
Citat:
Vet inte något om han var företagare eller ej men det är rätt adress och det är rätt man.
Det finns för all del ett familjeföretag som mannen på adressen eventuellt kan vara verksam i.
Det klarnar väl med tiden. Alltid intressant med brottslingar som har denna typ av dubbelnatur.
Citera
2024-04-17, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fedeswein
Tänkte mer att du har info om att frun HAR varit med på sk. Dropoffs? Privat spaning kanske?
känns ju faktiskt då som att det mer är ett antagande än ren info.
Och är det helt omöjligt att gömma nått sånt här för sin respektive? Finns det någon info om var han har tillverkat? Va de i köket, badrummet eller garaget?

Ingen aning om var i huset de hade sin tillverkning men enligt tidningsartikeln från sydsvenskan förvarade de amfetaminet i en leopardmönstrad resväska i ett rum där barnen hade diverse leksaker och övrigt förvaringsutrymme. Lättillgängligt enligt artikeln och bilder som tagits därifrån.
Huset är i sig inte så stort.
Jag har absolut inte varit på någon privat spaning men har hört från källor från instanser som har spanat att frun inte är oskyldig.
Men ja jag har insikt i just den frågan men tänker inte argumentera mer för det. Vill du tro att hon är helt ovetandes och oskyldig så är det okej, varsågod.
Citera
2024-04-17, 21:38
Medlem
Namn på GM?
Tony vad?
Citera
2024-04-17, 21:48
Moderator
Mappings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skewie
Inga företag registrerade på adressen. Det står i trådstarten att det handlar om en företagare.

Kollar man namnet på killen på Allabolag.se hittar man inte honom heller. Undrar om det verkligen är rätt person.
Citera
2024-04-17, 21:49
Medlem
Citat:
Ingen aning om var i huset de hade sin tillverkning men enligt tidningsartikeln från sydsvenskan förvarade de amfetaminet i en leopardmönstrad resväska i ett rum där barnen hade diverse leksaker och övrigt förvaringsutrymme. Lättillgängligt enligt artikeln och bilder som tagits därifrån.
Huset är i sig inte så stort.
Jag har absolut inte varit på någon privat spaning men har hört från källor från instanser som har spanat att frun inte är oskyldig.
Men ja jag har insikt i just den frågan men tänker inte argumentera mer för det. Vill du tro att hon är helt ovetandes och oskyldig så är det okej, varsågod.

Otroligt att frun inte är misstänkt. Stanken i huset måste varit vidrig och enda möjligheten att hon är ovetande är ju om hon bott på annan ort/varit bortrest. De kanske kom överens om att mannen skulle ta på sig hela ansvaret.
Citera
2024-04-17, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mapping
Kollar man namnet på killen på Allabolag.se hittar man inte honom heller. Undrar om det verkligen är rätt person.

Googla på mannens namn, så hittar du företaget
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in