2024-04-17, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inanna-1921
Nu sitter hon med en lång utläggning om att han pappan som blev skjuten påväg till badhuset med sin son gjorde fel och att barnet ska omhändertas för att mamman inte kunde skydda sitt barn mot denna situation och att pappan aldrig skulle ha tagit med sin son för en konfrontation.
Mamman har begått brott enligt henne.
Hon är ju helt jävla bäng i huvudet den mänskan
Hon ska vara så andlig och upplyst osv men spenderar sina dagar med att hata på nätet.
Ja , inte frisk på något plan den människan .
Om hon har läst rättspsykologi i 5-6 år som det står på linkedeen borde man hitta uppsatser vilket jag inte gjort inre ens med efternamn Montisano som hon där står under..
Människan påstår sig ha firma , enskild sådan är det utan F skatt eftersom hon inte deklarerat
2024-04-17, 13:35
Medlem
Citat:
Nu sitter hon med en lång utläggning om att han pappan som blev skjuten påväg till badhuset med sin son gjorde fel och att barnet ska omhändertas för att mamman inte kunde skydda sitt barn mot denna situation och att pappan aldrig skulle ha tagit med sin son för en konfrontation.
Hon ska vara så andlig och upplyst osv men spenderar sina dagar med att hata på nätet.
Kan ju hoppas att hennes domar likt Fs läggs ut på tex trollbloggen för det är nog ett sätt att få tyst på henne
2024-04-17, 13:35
Medlem
vad hände med Fias demonstration..?
stängdes av helt plötsligt
2024-04-17, 13:46
Medlem
Citat:
Sällan jag blivit så upprörd över något som jag är över vad vidriga J häver ur sig just nu i denna stund
2024-04-17, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Sällan jag blivit så upprörd över något som jag är över vad vidriga J häver ur sig just nu i denna stund
Vem är J?
2024-04-17, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emelieb
Vem är J?
Siblingsunited , som nu sitter och säger att sonen till mannen som sköts måste omhändertas och hamna på hvb eller sis för att hans föräldrar inte kunde skydda honom från våld
2024-04-17, 15:09
Medlem
Nu står lögnhalsen B*kim i Bergsjön tillsammans med M*hija, C*rina från småland som fått 10 barn fråntagen henne , namnlös äldre man , M*lin , C*rroFlora samt någon som ser ut som R*bbeca R
2024-04-17, 15:13
Medlem
Citat:
Nu står lögnhalsen B*kim i Bergsjön tillsammans med M*hija, C*rina från småland som fått 10 barn fråntagen henne , namnlös äldre man , M*lin , C*rroFlora samt någon som ser ut som R*bbeca R
Åh, Rebecca R har jag nästan saknat 😂 Alla tokar i Göteborg idag, nästan sugen på att åka dit och se spektaklet live.
2024-04-17, 15:22
Avslutad
Citat:

Vilken kanal?
2024-04-17, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lailatjej
Vilken kanal?
PappaBekim_Backup
2024-04-17, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lailatjej
Vilken kanal?