2024-04-17, 15:32
Medlem
Ändå uppfriskande att det finns en utav dom som faktiskt tänker och skriver ner innan vad dom skall säga, Rebecca var ju ändå lite sammanhängande.
2024-04-17, 15:33
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Sällan jag blivit så upprörd över något som jag är över vad vidriga J häver ur sig just nu i denna stund
Nej jag gick ur för jag hade sagt nåt o blivit blockad, det är ingen idé.
Nu står Pistol-Malin, Mahija, RR mfl o demonstrerar I Bergsjön. Första gången jag ser RR på flera månader, trodde hon hade tagit sitt förnuft till fånga.
2024-04-17, 15:35
Avslutad
"Vi som jobbar inom vården" kacklar Malin. Har jag missat nåt, städar inte hon trappor?
2024-04-17, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lailatjej
"Vi som jobbar inom vården" kacklar Malin. Har jag missat nåt, städar inte hon trappor?
Delar ut reklam väl?
Fattar inte hur dom har råd att resa runt sådär, 85 procent av dom går ju på försörjningsstöd.
2024-04-17, 15:38
Medlem
Citat:
Sexig Mahija(?) är i sin Tshirt!

Vem är hon som talar?
Nu Malin innan R*becca och dessförinnan C*rola som förlorade vårdnad till pappan för 14-15 år sedan och därefter gömde sig med henne i 1 år , nu är dottern myndig och har inte haft kontakt med mamman sedan pappan fick vårdnad förutom per brev.

Tokiga rätt är rätt med sina 6-7 utbildningar som inte kan behålla jobb eller ens vara kvar på utbildning är också talare

GP ska visst vara där men Susanne är inte där knepigt .
2024-04-17, 15:39
Medlem
Inanna-1921s avatar
Rätt är rätt talar nu i Bergsjön.
Undra hur länge hon kommer få stå och prata osammanhängande med tusen olika spår, tänk henne och J*ssica tillsammans 😬
2024-04-17, 15:40
Avslutad
Rebecca, är hon svensk islamkonvertit?
2024-04-17, 15:41
Medlem
Citat:
Hon är utbildad hudteurapet och massageteurapet kanske det hon menar med vård
2024-04-17, 15:41
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Precis som Rätt är rätt som nu talar så har Malin en massa olika utbildningar och yrken hon haft.
Hon delar ut reklam nuförtiden. Hon gör iaf nåt för att få in pengar.
C kunde tyvärr inte komma på denna demonstration som de annonserat om länge men planerar att komma till den i stockholm 27/4 trots att hon inte är välkommen, varför väljer hon inte den hon är välkommen till istället tro? Det kan väl inte vara pga dramaberoende?
2024-04-17, 15:43
Medlem
Citat:
Rebecca, är hon svensk islamkonvertit?

Ja
2024-04-17, 15:44
Medlem
Hon jobbar med det som behövs för tillfället känns d som.
Tänkte på det hon sa om sin son. Det är väldigt vanligt att de med autism lär sig saker och sen förlorar förmågan och går tillbaks i utvecklingen så det behöver inte bero på familjehemmet.
Jag håller på att läsa hennes domar nu och sonen är rädd för malin. Sonen hade bland annat sett henne när han var i skolan och då sagt till lärarna att han kände sig rädd att hon skulle komma och ta honom.
Sen kan man även undra hur hon skulle veta att han inte får nån som helst hjälp eller sjukvård när hon inte har vårdnaden eller kontakt med sonen. När hon hade umgänge med sonen så sa familjehemmet att det var viktigt med framförhållning för att underlätta för sonen och ändå så lät hon honom åka till umgängesplatsen flera gånger utan att hon själv dök upp.
Hon är verkligen en som inte ska ha barn, speciellt inte ett barn med autism som behöver en stabil tillvaro.

Citat:
2024-04-17, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inanna-1921
Precis som Rätt är rätt som nu talar så har Malin en massa olika utbildningar och yrken hon haft.
Hon delar ut reklam nuförtiden. Hon gör iaf nåt för att få in pengar.
C kunde tyvärr inte komma på denna demonstration som de annonserat om länge men planerar att komma till den i stockholm 27/4 trots att hon inte är välkommen, varför väljer hon inte den hon är välkommen till istället tro? Det kan väl inte vara pga dramaberoende?
Den till sth kunde hon visst få skjuts till genom någon som Rätt är rätt hade kontakt med

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in