• 1
  • 2
2024-04-16, 21:13
Medlem
En galen ryska använder sig av mina uppgifter, hon hotar, beställer varor i mitt namn som jag får hemskickade (det blir krångligt att hela tiden greja med detta)
Hon har även lagt ut massa trams på nätet om att jag bränner koraner hemma. (Humor ändå) hon figurerar 2 ggr i brottsregistret (stöld) svensk medborgare och även i Tadzjikistan.
Jag kommer såklart anmäla men fattar oxå att polisen inte lär göra ett skit, trots att flera andra anmält henne. Vilka brott gör hon sig skyldig till rent juridiskt? Tar även emot tips och råd. Är helt slut!
Citera
2024-04-16, 21:48
Bannlyst
Vet du vem personen är och vart hon bor?
Det är antagligen läge för ett ordentligt kvartssamtal, polisen skiter i att gamlingar blir lurade på pengar så om du tror att insatsstyrkan kommer hämta henne är det kört, du får lösa det under bordet.
Citera
2024-04-16, 21:58
Medlem
Jag vet allt om henne. Läste hennes domar och där står ju personnummer tex. Klart jag fattar att polisen inte bryr sig ett skit om detta. Tankarna travar på som små ponnysar i huvudet om hur man kan lösa detta just ”under bordet”. Även om ACAB är som dom är skadar det väl inte med en anmälan även om den inte leder nånstans? Kan vara bra att ha bara för att, tänker jag.
Citera
2024-04-16, 23:59
Medlem
Alla tips om hur jag ska handskas med detta vore guld värt. Det finns inga dåliga förslag! Vet även vem hennes kurator och gode man är. Men det är väl en klen tröst.
Citera
2024-04-17, 08:56
Citat:
Ursprungligen postat av BOBBOLINKA
Alla tips om hur jag ska handskas med detta vore guld värt. Det finns inga dåliga förslag! Vet även vem hennes kurator och gode man är. Men det är väl en klen tröst.

https://www.minuc.se/id-skydd?gad_so...iAAEgLy0PD_BwE
Citera
2024-04-17, 09:39
Medlem
Vad har du gjort med den stackars flickan för att hon skall bedriva denna kampanjen mot dig?
Citera
2024-04-17, 11:59
Medlem
hon hittar folk och offer på måfå, gärna om man har ett efternamn som klingar ryskt. Fullständigt galen.
Citera
2024-04-17, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lundamannen
https://www.minuc.se/id-skydd?gad_so...iAAEgLy0PD_BwE

har redan spärrat, såklart.
Citera
2024-04-17, 12:03
Citat:
har redan spärrat, såklart.

Då lär du inte få fler problem, eller?
Citera
2024-04-17, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anon666
Vad har du gjort med den stackars flickan för att hon skall bedriva denna kampanjen mot dig?

Absolut ingenting. Flicka och flicka vet jag inte....en gravt överviktig kvinna på 48 år, mer
Som resten av vår befolkning hyser jag ingen tilltro till ACAB, klart att anmälan kommer läggas ner. Men bra att ha ändå om man ska tjafsa med andra instanser. Har såklart använt mig av bedrägerispärren. Hon har gjort sig skyldig till 5 olika brott iaf fick jag reda på idag. Riktig jävla tattarh*ra.
Citera
2024-04-17, 12:47
Medlem
Citat:
Absolut ingenting. Flicka och flicka vet jag inte....en gravt överviktig kvinna på 48 år, mer
Som resten av vår befolkning hyser jag ingen tilltro till ACAB, klart att anmälan kommer läggas ner. Men bra att ha ändå om man ska tjafsa med andra instanser. Har såklart använt mig av bedrägerispärren. Hon har gjort sig skyldig till 5 olika brott iaf fick jag reda på idag. Riktig jävla tattarh*ra.
Men hon måste ju veta vem du är?
Citera
2024-04-17, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lundamannen
Då lär du inte få fler problem, eller?

Vet inte vad mer jag kan göra, bedrägerispärr är på. Kan inte köpa saker på avbetalning eller ta lån, men det är ju ingenting jag gör ändå. Bara avvakta och se. Tycker nästan detta börjar bli lite festligt. Hon är en outbildad kvinna som inte ens vet vad ett VPN är för något. Hon har ingen koll på vårat system, absolut inga pengar, inga anhöriga här, hon är helt ensam. Kan inte ens språket och får sjukbidrag av god man. Hon sitter mest hemma och jävlas med folk. Om hon inte skickar en torped på mig har jag enormt svårt att se mer grövre skador på mig som person. Hon har heller inte kapat min FB eller dragit pengar från mitt konto, för hon vet nog inte ens hur man gör. Hemmes specialitet verkar vara att kontakta oseriösa företag som inte kräver bank-id för legitimering vid beställning av varor.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in