Citat:
Ursprungligen postat av
EnoughisEnough
Det finns rätt mycket material(foto och video) som bekräftar att både robotar och drönare aldrig tog sig utanför landet dom avfyrades från, kraschade eller sköts ner i bla Jordanien. Drönaren som hänger i en luftburen elledning i Irak är mest komisk.
Det finns tydliga tecken på att det inte handlar om någon anti-iransk propaganda med tanke på vilka som postat filmerna och geolokalalisering. Tex ett enskilt hus som förstördes i Iran.
Man kan välja att tro att det inte har hänt. Man kan ivrigt kräva källor i en tråd på Flashback som redan innehåller flertalet av källor på att det faktiskt är så.
Det är knappast mitt problem.
Ok så en drönare som fallerat av 300 någonting, ok.
Nu har jag inte läst hela tråden så jag vet inte vad du hänvisar till. Dock har jag sett så kallade bevis på i form av raketsteg på marken och det hävdas att detta skulle vara bevis på att missilerna havererat.
Nu är inte jag någon expert här men raketstegen som lösgörs från missilen högt upp i atmosfären Kommer väl tillbaka på något sätt till marken eller? Eller sker separationen så pass högt upp så det blir rymdskrot av det.
Som sagt svårt för mig att veta om det är detta du menar.