2024-04-14, 20:57
Citat:
Ursprungligen postat av snurresprettis
Vilka lag/klubbar i division 1 hade presterat bättre på läktaren än vad Utsikten gör? Kanske inte jättemånga men finns det några som ändå skulle kunna skapa lite känsla/tryck på läktaren?
Jönköping Södra men vilka fler finns?

Edit: Eller många hade nog varit bättre men tänkte vilka som ändå har en stark läktarkultur/kärna.
Assyrianska
Citera
2024-04-15, 10:21
Medlem
zebra121s avatar
Citat:
Såg andra halvlek mellan HIF-Utsikten, vet inte hur många lägen som HIF-spelarna sköt upp mot himlen. Skall HIF någonsin tillbaka till finrummet måste sådana här matcher vinnas.

Ifjol förlorade vi mot Utsikten. I år spelade vi oavgjort och kanske rent av vinner nästa säsong. Vi kommer att återvända till AS i sinom tid. Ingen vet när det blir men vi ser klart bättre ut denna säsong.
Citera
2024-04-15, 17:05
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ingetbranick
Hur svårt är det att stava till Utskiten? Kanal 5 skrev Utsitken.

I dag hoppas vi på tre poäng borta mot Heif i varje fall.
Nu var du allt skitrolig Utsikten ser inte ut att bli kattskit i år heller. Håller nog de flesta efter sig efter vad man hittills sett av dem.
Citera
2024-04-15, 21:41
Medlem
Galantos avatar
Gefle-Degerfors 2-2. Tämligen rättvist, första halvlek till bortalaget och i andra förde GIF spelet. Inte några större målchanser förutom målen.

Men fy fan vad jag hatar måndagsmatcher när man måste ha täckbyxor och toppluva. När kommer värmen?
Citera
2024-04-16, 06:06
Medlem
Citat:
Vilka lag/klubbar i division 1 hade presterat bättre på läktaren än vad Utsikten gör? Kanske inte jättemånga men finns det några som ändå skulle kunna skapa lite känsla/tryck på läktaren?
Jönköping Södra men vilka fler finns?

Edit: Eller många hade nog varit bättre men tänkte vilka som ändå har en stark läktarkultur/kärna.

Stark läktarkultur kanske är att ta i, men utöver J-Södra är det väl typ nedan lag som i varje fall skulle kunna skapa en annan atmosfär än knäpptyst på en arena.

Falkenberg
Ljungskile
Trollhättan
Ängelholm, när hockeysäsongen är över
Citera
2024-04-16, 19:32
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zebra121
Klubbhoran Robin Book kvitterar på Olympia. Vidrigt. Hatar sådana.

Tror du ditt giffarna tar steget upp till allsvenskan?
Citera
2024-04-16, 19:45
Medlem
zebra121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Tror du ditt giffarna tar steget upp till allsvenskan?

Helsingborgs IF är mitt lag och det vet du Skarparattarn mycket väl.

Sundsvall kommer inte nå Allsvenskan i år även om det är glädjande att se att de börjat säsongen med två segrar. Nordh var bra sist och hade ett rungande ribbskott. Mittenlag.
Citera
2024-04-16, 19:47
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Helsingborgs IF är mitt lag och det vet du Skarparattarn mycket väl.

Sundsvall kommer inte nå Allsvenskan i år även om det är glädjande att se att de börjat säsongen med två segrar. Nordh var bra sist och hade ett rungande ribbskott. Mittenlag.

Jo jag vet men tänkte om du ska välja mellan ÖFK och GIF så tar du ju GIF.

Jag vill ha upp Sundsvall igen det är en trevlig klubb.
Citera
2024-04-16, 19:49
Medlem
zebra121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Jo jag vet men tänkte om du ska välja mellan ÖFK och GIF så tar du ju GIF.

Jag vill ha upp Sundsvall igen det är en trevlig klubb.

Självklart tar jag Giffarna. Det är en trevlig klubb, håller med. En helt annorlunda klubb än Östersund, dessutom äkta.

I sinom tid kommer Sundsvall gå upp i AS men ingen vet när.
Citera
2024-04-16, 21:10
Medlem
BarryHatters avatar
Såg Öster - Örebro precis. Det är väl kanske inte den lättaste matchen att åka och vinna, men Örebro ser verkligen riktigt svaga ut. De verkar sakna spelidé helt, de stunder de har bollen så duttar de mest kortpassningar i egen backlinje. Ingen som tar några initiativ eller kommer med några idéer.
Citera
2024-04-16, 21:12
Medlem
zebra121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BarryHatter
Såg Öster - Örebro precis. Det är väl kanske inte den lättaste matchen att åka och vinna, men Örebro ser verkligen riktigt svaga ut. De verkar sakna spelidé helt, de stunder de har bollen så duttar de mest kortpassningar i egen backlinje. Ingen som tar några initiativ eller kommer med några idéer.

Precis som sopan Järdler. Skönt att se honom misslyckas precis överallt. Idiot är vad han är. Han lyckas aldrig någonstans och förtjänar inte ett jävla skit. Snart är du sparkad ditt as.
Citera
2024-04-16, 21:19
Medlem
BarryHatters avatar
Citat:
Precis som sopan Järdler. Skönt att se honom misslyckas precis överallt. Idiot är vad han är. Han lyckas aldrig någonstans och förtjänar inte ett jävla skit. Snart är du sparkad ditt as.
Jag förstår inte varför han får vara kvar. Örebro rosade inte direkt marknaden förra säsongen heller. Järdler verkar inte direkt vara rätt man för jobbet och det borde väl finnas resurser för en ny tränare i en klubb som Örebro?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in