2024-04-16, 16:24
Medlem
plommonstups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Microlabb
Jag förstår inte heller hur de kan påstå att detta är hennes album bara för att hon skrivit låttexter? Så säger man ju inte om något annat album? Jag antar att producenterna såg en chans att rida på Sandras namn, frågan är hur långt det räcker.

Fast jag tolkar det som att hon skrivit både text och musik men har tagit in olika artister för att sjunga hennes alster? Hon skriver ju:

"Jag och David har haft sessions med varje artist där låtarna har kommit till liv.
Ibland har jag haft en ganska färdig melodi med mig, ibland en liten snutt."

och

"Ni kan ju tänka er hur extremt kul det har varit att skriva på det här viset.
Innan jag påbörjade Tjejdikter hade jag ingen aning om hur man hittade på melodier.
Men dom kom till mig av sig själv när jag skrev texterna."

Eller fattar jag fel?
Citera
2024-04-16, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av plommonstup
Fast jag tolkar det som att hon skrivit både text och musik men har tagit in olika artister för att sjunga hennes alster? Hon skriver ju:

"Jag och David har haft sessions med varje artist där låtarna har kommit till liv.
Ibland har jag haft en ganska färdig melodi med mig, ibland en liten snutt."

och

"Ni kan ju tänka er hur extremt kul det har varit att skriva på det här viset.
Innan jag påbörjade Tjejdikter hade jag ingen aning om hur man hittade på melodier.
Men dom kom till mig av sig själv när jag skrev texterna."

Eller fattar jag fel?

Jag har också tolkat det som att melodi skrivits av Sandra, ihop med producenten.
Citera
2024-04-16, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Galenkattkvinna
Måste vara en synvilla men visst är hennes mage riktigt stor och utspänd på spegelselfien med randrig tröja och LV-väskan? Hon ser gravid ut, konstigt hon är ju så väldigt smal..

Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll
Tänkte samma sak. Hade personligen aldrig lagt upp en sån bild på mig själv haha. Men ärligt talat är det ju normalt med lite putmage (speciellt om man är lite bakis och har käkat utemat en hel vecka) så kanske ändå bra att hon publicerar sånt. Men ja, jag reagerade också på magen på den bilden.

Sandra har ju alltid haft lite av en Biafra-mage, tror den platta bysten också ökar intrycket av magen, plus hon har ju hyfsat taskig hållning trots sin konstanta träning?
Citera
2024-04-16, 23:15
Medlem
Har så otroligt svårt för hennes klädstil, tänker specifikt nu på senaste inlägget på hennes instagram. Sockar i öppna skor är bland det fulaste jag vet? Det känns liksom som en farbror som har sockar i sandalerna. Sockar överlag känns extremt osexigt 😆 men hon har jämt synliga sockar, oavsett skor? Till ex kortkort kjol, kortare byxa, så är det sockar, sockar, sockar. Förstår inte grejen.
Citera
2024-04-17, 04:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lilleskuttarn
Har så otroligt svårt för hennes klädstil, tänker specifikt nu på senaste inlägget på hennes instagram. Sockar i öppna skor är bland det fulaste jag vet? Det känns liksom som en farbror som har sockar i sandalerna. Sockar överlag känns extremt osexigt 😆 men hon har jämt synliga sockar, oavsett skor? Till ex kortkort kjol, kortare byxa, så är det sockar, sockar, sockar. Förstår inte grejen.

Hahaha! Det var faktiskt ingen vidare combo.
Reagerade mest på att hon sa ”jag älskar prickar och Mimmi Pigg faktiskt”

Jag. Ger. Upp.
Klarar inte av människan. Och kan hon sluta veva med armarna och sluta prata som en fjortis?
Citera
2024-04-17, 08:15
Medlem
Hamsterbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lilleskuttarn

Är väl för att hon vill se ut som en flicka? Nån lolita-grej.
Citera
2024-04-17, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valrossa
Har alltid haft intrycket av att Sandra är low-key-besatt av Maggio, och när de var med i samma podd för några år sedan blev det smärtsamt tydligt hur mkt Sandra bryr sig om Maggio o hur lite Maggio bryr sig om Sandra.

Åh snälla säg att du kommer ihåg jättemycket om vilken podd & avsnitt(eller åtminstone NÄR) detta var!!!???
Citera
2024-04-17, 17:57
Medlem
Med på noterna, ligger på Spotify👍
Citera
2024-04-17, 19:22
Medlem
Dishys avatar
Sjukt snygg hon blivit i ansiktet av nya tänderna. Gick från en 5:a till 9:a.
Citera
2024-04-19, 07:47
Medlem
Nu ligger första låttexten på bloggen, det var verkligen inte alls vad jag väntat mig. Jag trodde hon skulle skriva långa klagosånger med alldeles för mycket text. Men tydligen försöker hon vara nästa Robban Broberg Vilket jävla trams.
Citera
2024-04-19, 08:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Microlabb
Nu ligger första låttexten på bloggen, det var verkligen inte alls vad jag väntat mig. Jag trodde hon skulle skriva långa klagosånger med alldeles för mycket text. Men tydligen försöker hon vara nästa Robban Broberg Vilket jävla trams.
Skratt på den!

Den första låten är lite av en blandning av Robban Broberg och Babyloonz på nått vänster.
Citera
2024-04-19, 09:09
Medlem
hjärtansfröjds avatar
Jag tryckte på play med intentionen att ha ett öppet och ickedömande, generöst sinnelag. Jag lovar. Men alltså, det här var verkligen inte bra? Märklig text, o-catchy melodi och aaaalldeles för lågt tempo. Det hade kunnat vara ett specialarbete i ÅK8 i valfri musikklass.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in