2024-04-14, 09:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaktusplastik
Nej det tror jag inte de gjort. Hon har pratat flera gånger om att de bestämt att oavsett omständigheter inte separera innan Didrik är… ja vad det nu var. 4 år kanske?

Funderar på hur BW ens skulle kunna lämna SB just nu? Han har sålt sin lägenhet i Gbg, lämnat sitt jobb som chefredaktör. Han har ett prekärt arbete som frilansande krönikör. Han kan ju inte ha det starkaste ekonomiska kapitalet eftersom det är hon som drar in pengarna via samarbeten. Alla tjejer har ju fått lära sig att det är exakt en sådan här situation man ska undvika att hamna i för det blir svårt att lämna 🤷‍♀️
Citera
2024-04-14, 10:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mikaelviraa
Funderar på hur BW ens skulle kunna lämna SB just nu? Han har sålt sin lägenhet i Gbg, lämnat sitt jobb som chefredaktör. Han har ett prekärt arbete som frilansande krönikör. Han kan ju inte ha det starkaste ekonomiska kapitalet eftersom det är hon som drar in pengarna via samarbeten. Alla tjejer har ju fått lära sig att det är exakt en sådan här situation man ska undvika att hamna i för det blir svårt att lämna 🤷‍♀️

Undra om dom har skrivit samboavtal? 😂
Citera
2024-04-14, 11:05
Medlem
Jag instämmer i att man blir glad av att se hur hon blommar ut nu i NY! Jag hoppas att hon kan hitta den känslan i vardagen också.
Citera
2024-04-15, 10:22
Medlem
Tror ändå det är mer rimligt att B lämnar S. Hon har väl nästan alltid blivit dumpad? Får intrycket av att han är mer intresserad av familjeliv än S, även om han får unna sig Tysklandsresor när S varit iväg på något så skulle han nog hellre vilja stanna hemma. Som jag tolkat det har han varit mer drivande i att skaffa barn och tror han sörjer att de inte skaffar fler. Känns inte omöjligt att de lever ett varannan-vecka-liv om några år, B skaffar fler barn med någon ny och S lever tillsammans med en tio år yngre kille.
Citera
2024-04-15, 10:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torgskrack
Tror ändå det är mer rimligt att B lämnar S. Hon har väl nästan alltid blivit dumpad? Får intrycket av att han är mer intresserad av familjeliv än S, även om han får unna sig Tysklandsresor när S varit iväg på något så skulle han nog hellre vilja stanna hemma. Som jag tolkat det har han varit mer drivande i att skaffa barn och tror han sörjer att de inte skaffar fler. Känns inte omöjligt att de lever ett varannan-vecka-liv om några år, B skaffar fler barn med någon ny och S lever tillsammans med en tio år yngre kille.

Håller inte med. Jag tycker snarare hon har framställt det som att hon var den drivande att skaffa barn. Hon har dessutom sagt att även Björn är inne på bara ett barn. Se hennes Q&A i detta inlägg: https://sandrabeijer.elle.se/gravidi...viditet-del-3/
Citera
2024-04-15, 23:21
Medlem
Tydligt återigen hur många här ser hennes blogg som en allomfattande redogörelse över hennes liv och mående.

Är det inte helt enkelt så att en vecka med kompisar i olika barer i New York är väldigt mycket bättre blogginnehåll än att leva familjeliv i februari med en tvååring som hämtas och lämnas på förskola, jobb, vardagsmiddagar och tvätt? Många här tolkar det som att hon är deprimerad över att vara mamma, när det kanske bara är så att hon inte får ut bra bloggmaterial av det. Småbarnsliv är en lång tid av rutiner och odramatiska dagar.

Imorgon lanseras hennes musikprojekt, det ska bli intressant att höra mer om!
Citera
2024-04-16, 05:46
Medlem
kaktusplastiks avatar
Nu är musikprojektet ute. Hon låter inte vidare stolt, eller är hon nervös? Tänker att det är så mycket brasklappar och så mycket fokus på att hon i alla fall haft roligt. Så brukar hon inte sälja in sina projekt.

Citat:
Det är ett litet indiepop-projekt och Tjejdikter är inte för alla. Men det gör mig glad och det är ett privilegium att få jobba med så talangfulla människor inom musikbranschen.

Undrar på vems uppdrag allt detta är gjort? Eller är det hennes egen idé? Har hon fått betalt eller gjort det av lust? Känner mig inte så mycket klokare av detta inlägg än innan. Att hon skrivit texter till olika indietjejer har man ju redan fattat.
Citera
2024-04-16, 07:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RubyTuesday
Tydligt återigen hur många här ser hennes blogg som en allomfattande redogörelse över hennes liv och mående.

Är det inte helt enkelt så att en vecka med kompisar i olika barer i New York är väldigt mycket bättre blogginnehåll än att leva familjeliv i februari med en tvååring som hämtas och lämnas på förskola, jobb, vardagsmiddagar och tvätt? Många här tolkar det som att hon är deprimerad över att vara mamma, när det kanske bara är så att hon inte får ut bra bloggmaterial av det. Småbarnsliv är en lång tid av rutiner och odramatiska dagar.

Imorgon lanseras hennes musikprojekt, det ska bli intressant att höra mer om!

Hon krökar ju varje dag som småbarnsmamma, så svårt kan det inte vara att få innehåll till bloggen som inte är förskola eller tvätt.
Citera
2024-04-16, 08:14
Medlem
Citat:
Nu är musikprojektet ute. Hon låter inte vidare stolt, eller är hon nervös? Tänker att det är så mycket brasklappar och så mycket fokus på att hon i alla fall haft roligt. Så brukar hon inte sälja in sina projekt.

Undrar på vems uppdrag allt detta är gjort? Eller är det hennes egen idé? Har hon fått betalt eller gjort det av lust? Känner mig inte så mycket klokare av detta inlägg än innan. Att hon skrivit texter till olika indietjejer har man ju redan fattat.

Fattar inte heller riktigt hypen. Hon har skrivit låtar och låttexter, det finns det massor av människor som gör utan att vara artister. Men hennes låtar är säkert jättebra!
Citera
2024-04-16, 09:16
Medlem
Måste vara en synvilla men visst är hennes mage riktigt stor och utspänd på spegelselfien med randrig tröja och LV-väskan? Hon ser gravid ut, konstigt hon är ju så väldigt smal..
Citera
2024-04-16, 09:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KCutrone
Fattar inte heller riktigt hypen. Hon har skrivit låtar och låttexter, det finns det massor av människor som gör utan att vara artister. Men hennes låtar är säkert jättebra!

Handlar säkert om olycklig tonårskärlek vad annars?
Citera
2024-04-16, 09:23
Medlem
Citat:

Jag förstod inte grejen med kaninen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in