2024-01-06, 10:20
Medlem
S.O.Stolps avatar
Du får väl köpa en dosa i taget och prova. Jag tycker dessa funkar.

XQS Wintergreen Slim Strong

Loop Mint Mania Strong

ZONE X Cold Blast Slim Extra Strong
Citera
2024-01-06, 14:48
Medlem
HVIT.s avatar
Denna köper jag. ZONE X Cold Blast Slim Extra Strong 249 kr stocken och fri frakt! Riktigt trevlig om du frågar mig.
Citera
2024-01-06, 22:48
Bannlyst
Kan också tipsa om https://www.flashback.org/leave.php?...-white-portion
Citera
2024-01-27, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av f30malmo
Det beror på vilken velo- de har olika styrkor. De starkaste tror jag har 11 mg.

Jag märker dock också en skillnad på vanligt snus och tobaksfri snus, jag tycker vanligt snus slår på lite långsammare.

Den starkaste velon är 25mg Freeze max. Jag kör den men se till att läppen är torr annars rinner den snabbt och spy smaken är inte god att svälja, men om läppen är torr så kan du hålla den i 1 timma
Citera
2024-02-04, 19:14
Medlem
Har inte provat just Velo men märkt att sedan dom gjorde om Zyn spearmint har jag börjat må illa.
Har snusat 25 år, först General och gick sedan över till zyn som jag snusat 3 år utan problem, tills dom ändrade nån ingrediens 🤢.
Nåt skit måste de va i snuset
Citera
2024-04-15, 17:39
Medlem
diensts avatar
Velo freeze max - det äckligaste?

Någon annan som tycker att Velo Freeze Max är det äckligaste snuset som finns?

Har prövat massa med snus märken och smaker, och lätt kan jag säga att Velo Freeze Max är det äckligaste bland alla dem.

Man spyr varje gång man tar en Freeze Max, inte på grund av nikotinstyrkan, men helst från smaken

Också lite bögigt med Freeze max i min åsikt
Citera
2024-04-15, 18:10
Avstängd
För det första så är det nikotinpåsar, snus är med tobak i din jävel!

För det andra så är allt vitt skit o smakar kiss och lika bögigt med allt vitt såvida du inte är tjej.

Ska man snusa ska man göra det på riktigt eller inte alls. Så tramsigt med de som använder vita nikotinpåsar och säger att de snusar.
Citera
2024-04-15, 18:15
Medlem
diensts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Har2meterkuk
För det första så är det nikotinpåsar, snus är med tobak i din jävel!

För det andra så är allt vitt skit o smakar kiss och lika bögigt med allt vitt såvida du inte är tjej.

Ska man snusa ska man göra det på riktigt eller inte alls. Så tramsigt med de som använder vita nikotinpåsar och säger att de snusar.

"För det första så är det nikotinpåsar, snus är med tobak i din jävel!" Ja, jag vet detta, men det finns inte en forum för snus utan tobak/vittsnus här.

"För det andra så är allt vitt skit o smakar kiss och lika bögigt med allt vitt såvida du inte är tjej." Jag använder snus med tobak, dvs siberia, general och lundgren. Har bara prövat mycket vitt förut.
Citera
2024-04-15, 19:16
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av dienst
"För det första så är det nikotinpåsar, snus är med tobak i din jävel!" Ja, jag vet detta, men det finns inte en forum för snus utan tobak/vittsnus här.

"För det andra så är allt vitt skit o smakar kiss och lika bögigt med allt vitt såvida du inte är tjej." Jag använder snus med tobak, dvs siberia, general och lundgren. Har bara prövat mycket vitt förut.

” Någon annan som tycker att Velo Freeze Max är det äckligaste snuset som finns?”

Syftar på att du kallar de snus här.
Citera
2024-04-15, 19:24
Medlem
PatsyStoneHCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dienst
Någon annan som tycker att Velo Freeze Max är det äckligaste snuset som finns?

Har prövat massa med snus märken och smaker, och lätt kan jag säga att Velo Freeze Max är det äckligaste bland alla dem.

Man spyr varje gång man tar en Freeze Max, inte på grund av nikotinstyrkan, men helst från smaken

Också lite bögigt med Freeze max i min åsikt

Ja det är bögigt att snusa, nästa fråga?
Citera
2024-06-24, 08:58
Medlem
Många av Velos snuser innehåller nikotin polacrilex utöver vanligt extraherat nikotin. Nikotin polacrilex maximerar utsöndringen av nikotin och används i nikotintuggummin då före detta rökare ska få det nikotinpåslag de är vana vid. Vanliga biverkningar av den här varianten är huvudvärk, dyspepsi och yrsel.
Citera
2024-06-24, 20:12
Medlem
Söker alternativ till Velo eukalyptus

Min partner försöker trappa ner velo. Hon har just nu styrka 4 pluppar (10,9mg/portion). Hon letar en med samma smak fast 8-9mg/portion.

Jag vet att velo inte år tobak men nu hamnar denna här då det ej finns någon avdelning för nikotinpåsar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in