2024-04-15, 19:20
Medlem
Det är bra för de som håller på med krypto eller pengatvätt.

För en hederlig svensk fungerar svenska banker.
Citera
2024-04-15, 19:24
Medlem
Ok, så för en vanlig ung vuxen som i stort sett bara är i Sverige och gör helt vanliga köp på köpcenter och får ett studiemedel och lite lön, finns det någon anledning att blanda in ytterligare ett kort och en bank?
Citera
2024-04-15, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raytheon
Här har du 1077 inlägg att läsa.

(FB) Betal- och växlingstjänsten Revolut - Erfarenheter?

Jo, jag såg den och där verkar allt handla om avancerad växling, utlandskurser, handel mm. Här är en vanlig ung vuxen utan ett väldigt spännande liv. Tänkte lika bra att starta en ny tråd för att få svar
Citera
2024-04-15, 19:29
Medlem
RostigHinks avatar
Tråd infogad. Lär er leta lite.
Citera
2024-04-15, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RostigHink

OK! Då hoppas jag får svar här i slutet av tråden då. Hade jag hittat svaret jag sökte så hade jag ju inte skapat en ny tråd, men det här blir bra, tack för hjälpen!
Citera
2024-04-15, 19:34
Medlem
Citat:

Förresten, har du några tankar kring min fråga? Behöver hon Revolut?
Citera
2024-04-15, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iris2020

Har inte fått ett nytt svar sen tråden flyttades. Går det att flytta tillbaka till egen tråd? Önskar verkligen få svar på detta.
Citera
2024-04-15, 19:44
Medlem
Citat:

Går tråden att flytta ut från den här tråden igen? Nu får jag inga svar längre tyvärr och jag behöver verkligen veta!
Citera
2024-04-15, 20:11
Medlem
RostigHinks avatar
Citat:
Nej jag har inga tankar om Revolut. Andra kanske har så lite tålamod kan vara bra.
Citera
2024-04-17, 16:08
Medlem
Citat:
Går tråden att flytta ut från den här tråden igen? Nu får jag inga svar längre tyvärr och jag behöver verkligen veta!

Du har väl inte fått något svar på frågan och det beror ju på att du ställt en ganska konstig fråga. Det låter ju som du söker ett problem där svaret är Revolut?
Citera
2024-04-18, 13:38
Någon som har rekommenderat vänner till revolut och fått pengar för det? Verkar inte vara en scam men tänkte dubbelkolla om någon faktiskt fått pengarna. Som jag har förstått det finns det olika belopp som man "slumpat" får. Har fått 450, 600 och 800kr. Vad är det mesta man kan få?
Citera
2024-05-03, 19:22
Medlem
Om man är utomlands och börjat jobba och skapar konto fast man inte är utskriven ur svensk folkbokföring (det är i detta nu under 52 dagar utomlands) och då skriver in det stället/lägenheten man bor på som (och man har skrivit in skatteskylldighet och TIN för både Sverige och det nya EU landet) adress..

Har man gjort fel och behöver man radera kontot eller byta hemadress till svenskt konto snabbast möjligt? har inte fått nått krav på adresskonfirmation på timmarna jag haft kontot. Har man gjort nåt irreversibelt fel(även fast man ändrar adress på konto) redan nu som kommer leda till folkbokföringsbrott misstankar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in