Citat:
Ursprungligen postat av
OlleLiss
Det är samma judar som tycker det är en lysande idé att massimportera folk från uländer som kan jobba för slavlöner så att de fylla sina redan välfyllda bankvalv. Vilka får betala priset? Vi vanliga medborgare som inte kan skattefiffla och tvingas leva i skiten. Är de en slump att de satsar på krig i Mellanöstern? Inte alls. De vill då hit så många som möjligt och ha sitt "förlovade land" för sig själva medans vi får ta smällen. Sen när vi har förgjort varandra kommer det hit och kallar det Israel 2.0
Det vet ju alla.
Det var en brud som visade källa på en jude som förklarade att Sverige ska ha massinvandring för jätte längesen. En ren gissning från min sida är hämnd för att Sverige höll sig neutrala under andra världskriget. Det konstigaste jag har sett: Jag tvivlar inte en sekund på att det finns en stark koppling trots att det inte räknas som ett bevis. Det var så övertygande.
Varför är alla på Israels sida helt plötsligt? För att allt går helt enligt planen.
Folk kommer glömma bort personen jag citerade nedan.
Man kan nästan tro att detta är teater.
Israel kommer alltid ha USA på sin sida så vi vet att Iran inte kommer vinna om det blir ett fullskaligt krig.
Citat:
Ursprungligen postat av
slipperyslope
Jag blir trött på dumskallar som förvarar ondskefulla handlingar och folkmord med mantrat atg de sker för att försvara "fina" världen.. jävla pack är vad Usrael är idag. Att försvara mord på 10.000 barn och svälta miljoner människor för att något tiotal barn dött i en terrorist attack, visar att ondskan lever även hos de som påstår sig stå för godhet.
Det är tyvärr enkel logik. Handlingarna visar om du är god eller ond. Israel säger fina saker men i handling är man på znazi-tysk nivå av ondska.
Helt sinnessjukt.