2024-04-14, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sunless
Världens rikaste människor är judar så…
Vem vare som kasta’!?

Mycket ska man få se men Iran gjorde bort sig. Det var riktigt pinsamt. Tomma burkar skramlar mest.

Varför gjorde de bort sig? Syftet med attacken var inte att förinta Israel, utan svara på Israels attack mot Irans ambassad.

Iran visste mycket väl vad de gjorde.
2024-04-14, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Det är inte förluster. Det är robotar avsedda just för att försvara sig mot smutslimernas eviga terrorangrepp.

Förluster är det som inträffar om de inte plockar ner smutslimraketerna utan det faktiskt träffar någonting av värde.

Enligt vem då? De misslyckade mullorna som visat hur komplett värdelösa de är genom ett totalt misslyckat anfall?

Israel har förlorat enormt för att så många lärt sig om vad Israel egentligen är för konstruktion, de har skapat ett enormt hat mot dem.

Om USA befolkning lär sig att de också ligger bakom 911, det kommer inte bli roligt för dem då
2024-04-14, 22:22
Medlem
Blot-Svens avatar
Det vore ju intressant om man kunde förmå Israel på nåt sätt att inte svara på nattens attacker. Iran är ju oåtkomligt för påtryckningar men tvekar trots det, vilket man kan förstå.

Om Israel svarar blir det gissningsvis på ett sånt sätt att Iran måste svara på det, o.s.v. Jag kan inte komma på nån part som tjänar på ett krig, men det tycks kunna bli ett chicken race av detta.
2024-04-14, 22:23
Medlem
DinKurdias avatar
Citat:
Det är inte förluster. Det är robotar avsedda just för att försvara sig mot smutslimernas eviga terrorangrepp.

Förluster är det som inträffar om de inte plockar ner smutslimraketerna utan det faktiskt träffar någonting av värde.

Enligt vem då? De misslyckade mullorna som visat hur komplett värdelösa de är genom ett totalt misslyckat anfall?
Jaha, är det därför som baserna blev träffade? Är det din definition av lyckat försvar?
2024-04-14, 22:23
Medlem
franges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlokOchSnygg
Israel har förlorat enormt för att så många lärt sig om vad Israel egentligen är för konstruktion, de har skapat ett enormt hat mot dem.

Om USA befolkning lär sig att de också ligger bakom 911, det kommer inte bli roligt för dem då
"Konstruktion"? Vilket språk översätter du ifrån?
2024-04-14, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yonny
Håll käften på er båda. Båda sidor dödar småbarn/flickor, för att båda sidor är i krig (israel ibland men storskaligt över decennier, iran med terroristattacker beviljade av Allah enligt Ayatollan).

Båda är skurkstater i en cowbowande keff region, som inte direkt blev bättre av att än idag ha religion.

Nu blev jag lack. Stänger ner flashback ett tag. Båda sidor dödar barn; båda sidor har religion. Sverige och svensk ateism dödar inte barn.

Så jag hoppas båda sidor som säger "...(motståndarsidan) dödar barn" kan hålla käften. Vet inte vad det är för tramsfolk som skriver, men jag kommer bara få en massa varningar av mods för att hoppa på er.

Fokusera er på att lösa religion-frågan från cogito ergo sum istället! Det är bättre användning för er tid. Ni representerar de religiöst judiskt ortodoxa som dödar barn, och de religiöst islamisk muslimska som dödar barn. Sluta döda varandras barn - och DET blir lättare utan Gud; att alla tidigare generationer haft fel sedan Torahn och sedan Koranen. Alltså israel respektive iran. Som nu är i krig över religionen (jag säger "religionen" i singulär för jag ser inte skillnad mellan olika villfarelser av samma osanning).

Jag delar inte samma åsikt. Ville Iran verkligen döda hade vi sett fler offer i Telaviv.
Om valet står mellan Israel och Iran så röstar jag Iran. De är åtminstone mänskliga och går att prata med. Israel har blivit galen
2024-04-14, 22:25
Medlem
Dumdrygs avatar
Under söndagskvällen har israeliska luftvärnet Iron Dome skjutit ner en misstänkt drönare från Jemen, rapporterar Times of Israel.

https://www.expressen.se/nyheter/varlden/ayatolla-khameneis-nya-hot-mot-jerusalem/
2024-04-14, 22:25
Medlem
franges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DinKurdia
Jaha, är det därför som baserna blev träffade? Är det din definition av lyckat försvar?
En landningsbana som går att återställa ihop med ett skadat trädgårdsskjul - av 300 drönare och 120+ robotar. Ja, det är definitionen av ett lyckat försvar.

Annat var det med getknullarna i konsulatet i Damaskus - en (1) israelisk robot och de blev sörja utsmetade i gruset.
2024-04-14, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Black-butts-matter
Team Iran/Islamism/Terror är starkt i Sverige. Min slutsats efter att ha läst tråden.

Tror bara gaphalsarna är på den sidan. Låt inte skenet bedra.
2024-04-14, 22:27
Medlem
sunlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlokOchSnygg
En liten klick sionister, rikast är rothschild och de är rika för de äger sedelpressen och kontrollerar nästan all handel med narkotika

Israel fick inte majoritetens stöd i övriga världen men när det kommer till Iran så är det helt ombytta roller nu. Redan nämnts i svensk media. ”Israels sak är vår.” Därför så tycker jag att det finns en intressant teori. Rotschild har ingen bank i Iran.
2024-04-14, 22:27
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IR5
Vad baserar du dina missvisande information på?
Du vilseleder läsarna.

https://youtu.be/ZdJNRIxmdKI?si=QolNwBbF01qB0iiT
Det kallas träff!

Iran anföll viktiga militära mål.
Hurdå missvisande? Jag skrev att det mesta blev nedskjutet. Har man någon sorts tankeförmånga fprstår an att det innebär att det som inte blv nedskjutet kom igenom. Så vad vill du påvisa med din länk. att jag hade rätt eller vad?
2024-04-14, 22:28
Medlem
Citat:

Smutslimer som smutslimer. De ser ut som araber, gapar som araber, knullar getter som araber, och beter sig som araber. Vad är skillnaden?

Man skickar inte laddade drönare på så långa avstånd. Riskerar att bli upptäckta då.

Det är lite konstigt att Iran trådar översvämmas av en massa lögnare som inte kan acceptera att Israel fick stryk. Det finns tydliga klipp som visar att Israel träffades. Acceptera det!!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in