2024-04-14, 20:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av bema56
Tydligen bara nåt skjul jämter banan som blev skadad. Helt verkningslös träff alltså.

På förekommen anledning 😁

Källa på det?
2024-04-14, 20:54
Medlem
bema56s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OlleLiss
Helt enkelt skitsnack. De flesta var långsamma drönare. Det hela var över på någon timme. Rejält fail att släppa igenom robotar. Israel visar sig återigen odugliga.
Det är fortfarande världens största robot och drönalanfall oavsett vad din förvirrade hjärna försöker få det till! Du gör dig bara löjlig med ditt trams!
2024-04-14, 20:55
Medlem
Goteborgmedvinds avatar
Jag förstår mig inte hur kan folk i Sverige vara så under censur. Öppna telegram och se extrema robotar som träffar sina mål . Det finns från varje vinkel . Dessutom hela Israel och allierade försvar är nu avslöjad .
2024-04-14, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svet-Landa
Kan du utveckla vad du menar? Hur har dessa med Israel att göra?

Jag fick frågan om vilka grannländer Israel har attackerat.

Libanon, Iran och Egypten.

För att inte nämna landet som dom ockuperar och avrättar civilbefolkningen i, Palestina.
2024-04-14, 20:56
Medlem
bema56s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wetiko
På förekommen anledning 😁

Källa på det?
Ett inlägg tidigare i tråden av en insatt person
2024-04-14, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T-80U
Israel slog ut någonstans mellan 97 och 99% av de över 300 drönare och robotar som skickades. Det är alltså odugligt?
Bara en massa trams med 0 expertis i sakfrågan.

De drönare var till för att skjutas ned. Det kallas att överväldiga ett försvarssystem. Du håller medvetet med att vilseleda läsaren.

Nästan ingen av missilerna som skickades kunde neutraliseras förutom Rezvan (scud).
Samtliga fick träff.
https://youtu.be/ZdJNRIxmdKI?si=QolNwBbF01qB0iiT
2024-04-14, 20:57
Medlem
Goteborgmedvinds avatar
Israel dödar civila och mest barn och kvinnor .
Iran attackerar militära mål och skadar inga civila. En läxa till västliga lögnaktiga human right defenders
2024-04-14, 20:58
Medlem
OlleLisss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bema56
Det är fortfarande världens största robot och drönalanfall oavsett vad din förvirrade hjärna försöker få det till! Du gör dig bara löjlig med ditt trams!
Källa på det? Möjligtvis en av de större drönarattackerna. Finns ju många andra robotattacker som varit betydligt större.
2024-04-14, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Hur pass odugliga är då inte ryssarnas luftvärn - som lät en handfull ukrainska drönare attackera Kreml och rent utav krascha in i byggnaden? Då var det inga robotar inblandade - utan bara en handfull drönare

Hur många viktiga militära mål blev utslagna?
Samtliga!
2 militära mål träffades. Märk väl att attacken måste vara proportionerliga till det som hände i Syrien.

Svarar Israel kommer Iran att anfalla brutalt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Robokopf
Det är alla möjliga.
Det är människor som är emot att Israel bombar sjukhus och dagis och avrättar barn som sitter ensamma för att deras föräldrar redan blivit avrättade.

Ja, men visst, det är såå synd om de blivande terroristerna, vad dessa naiva människor inte tänker på är att om dessa diktaturer hade chansen hade de utan tvekan inte bara dominerat utan troligen utrota oss alla i väst.

Men visst, det är så synd om dem, speciellt när de först utför bland de mest bestialiska mord vi sett, sedan jublar på våra gator.
Medlem
yonnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IR5
Jag tror inte du förstår omfattningen av det Iran gjorde inatt. Du förstår inte hur mycket expertis det ligger bakom varje nivå. Sedan ska man inte håna ett folk som genomgått en avhysning.

Du försöker motsätta dig en annan världsordning än den västerländska. Ni är rädda för att någon ska hota era livsformer och livsstil. Det är därför du ser stödet för sionister som en representation för din livsstil.
Men tänk om det verkligen lönar sig att så mycket elände härjar bara för att du vill göra gällande att du är så bra. Israel ska finnas där men inte med den typen inställning till sin omvärld. De har mycket att lära till andra men man kan inte avhysa människor.

Jag hatar inte Sverige. Jag tar avstånd när jag ser att Sverige inte känner igen sig själv.
Ja men det är väl klar vi i den civiliserade världen motsätter oss andra livsåskådningar än den civiliserade! Det säger väl sig självt. Vi sekulära humanister motsätter oss annat än ateism - dvs religion! Wow!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goteborgmedvind
Israel dödar civila och mest barn och kvinnor .
Iran attackerar militära mål och skadar inga civila. En läxa till västliga lögnaktiga human right defenders

Dummast jag hört. Israel för ett precisionskrig mot Hamas och andra galningar. Iran är en islamistisk diktatur som dödar sina egna kvinnor om de vägrar vära slöja....

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in