2024-04-14, 20:12
Medlem
srsbizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pmatt
Lite intressant att det händer mellan matcherna i CL nu när det hårdnat.. City maler ner sitt motstånd trots att man bänkar och/eller saknar Walker, Stones, Ake, Rodri, Silva, Foden Grealish m.m..

Kan väl sägas att man har lite tur att få möta Luton där och då.

Lite där skillnaden också ligger. Mycket bättre bredd. Arsenal börjar närma sig men City har mycket bättre kvalité på sin bänk.
Citera
2024-04-14, 20:17
Medlem
EastClintfoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BarnsligaBengt
Man förstår ju varför Ashley Cole lämnade detta sjunkande skepp. Samma klubb då som nu...

Van Persie med, för evigt United legend
Citera
2024-04-14, 20:28
Medlem
Skarparattarns avatar
Herregud så patetiskt Arsenal hoppas ni tappar guldet tack vare detta
Citera
2024-04-14, 20:30
Medlem
Generalanderssons avatar
Tänker inte att ägna en enda sekund på alla de Arsenal-hatande småtrollen, bara så ni har det klart för er.

Men vi borde helt klart ha vunnit den här jävla matchen, och det är bara helt sanslöst att vi släpper in 2x billiga skitmål sådär mot slutet.

Annars så har jag poängterat hela vägen att jag anser Man City som titelfavoriter.
Citera
2024-04-14, 20:33
Medlem
buisnismannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Annars så har jag poängterat hela vägen att jag anser Man City som titelfavoriter.

Wow du är verkligen ett orakel. Kul att du vågar sticka ut med dina gissningar också! En frisk fläkt är du allt lite som Ashley Cole var.
Citera
2024-04-14, 20:34
Medlem
Drickbacks avatar
I juni -23 stack en expert ut hakan och hoppa någon i sjön och utropade sig som segrare. Klart man kan göra så som expert, de har ju inte fel därför de är experter..
Senast redigerad av Drickback 2024-04-14 kl. 20:37.
Citera
2024-04-14, 20:38
Medlem
buisnismannens avatar
Citat:
Jag är bland de kunnigaste och vettigaste användarna härinne. Och när var det egentligen som jag hade fel i ngt öht?

.

Tex i inlägget du skrev en dag senare.

Citat:
Vi kommer att rida hem Rice-övergången, och med Rice i vårat lag så kommer vi att bli ostoppbara.

Allt du tar i blir till bajs. Likt ovan. Du har ständigt fel men det är väl hela konstprojektet med detta kontot förmodar jag.
Citera
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buisnismannen
Wow du är verkligen ett orakel. Kul att du vågar sticka ut med dina gissningar också! En frisk fläkt är du allt lite som Ashley Cole var.

Haha, Cole var en frisk fläkt för hela ligan förutom oss Arsenalfans. Mr Military är en sur fläkt för alla fans.
Citera
Medlem
Citat:
Tänker inte att ägna en enda sekund på alla de Arsenal-hatande småtrollen, bara så ni har det klart för er.

Men vi borde helt klart ha vunnit den här jävla matchen, och det är bara helt sanslöst att vi släpper in 2x billiga skitmål sådär mot slutet.

Tycker du Rice Odegaard var bra idag?
Citera
2024-04-14, 20:39
Moderator
zanteras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
I juni -23 stack en expert ut hakan och hoppa någon i sjön och utropade sig som segrare. Klart man kan göra så som expert, de har ju inte fel därför de är experter..
Kallar man vatten för vått så är man en vatten-hatare dock. Är man besviken över att Arsenal föll ihop idag så är man en hatare. Antar att man istället ska hylla laget för att det bara blev 0-2.

Zinchenko måste för övrigt vara den sämsta vänsterbacken jag sett i Arsenal sen typ Andre Santos möjligtvis?
Citera
2024-04-14, 20:39
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Herregud så patetiskt Arsenal hoppas ni tappar guldet tack vare detta

Äsch, det var ju ändå inte Crystal Palace vi förlorade mot. 😛
Citera
2024-04-14, 20:40
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Tycker du Rice Odegaard var bra idag?
Nej, i dag så hade de båda en sämre dag på jobbet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in