2024-04-14, 12:10
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
1. Dopy vill inte ha 7 sek videon tydligen.
2. När man påtalar Dopys ologik kommer bara massa osammanhängande trams och ännu mer ologik. Gör dig bredd.
3. Dopy kan inte skillnad på de och dem samt särskriver. Det är helt okej. Men högmod då blir ironiskt.
Du har fortfarande inte skickat någon 7 sekunders video till mig, du har aldrig skickat någon video till mig.
Den enda som tramsar är du med dina lögner.
Och som alla andra ger du dig på de/dem när du inte har något vettigt att komma med. Jag har iallafall mina egna åsikter och egna tankar, och springer inte jockes ärenden som en lydig hund.
Citera
2024-04-14, 12:11
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Näää inte alla dessa är väl med?
Precis. Det måste vara en hel del som är oklart. Har även jag erfarenhet av sådan utredning och vet på ett ungefär hur soc arbetar. Ja, dom kommer kolla upp allt och alla. Dom kommer även kalla in Linnea.
Jag skulle gissa på Julia med ev sambo
Chrippa med ev sambo
Ev morföräldrar och farföräldrar.
Kanske syskon. Men har Chrippa nu nekat kontakt med Jocke så ska inte Jocke vara med.
Nej, bara Ben som tramsar och ljuger, alla dessa har inte varit med på soc mötet.
Citera
2024-04-14, 12:12
Avstängd
Citat:
Näää inte alla dessa är väl med?
Precis. Det måste vara en hel del som är oklart. Har även jag erfarenhet av sådan utredning och vet på ett ungefär hur soc arbetar. Ja, dom kommer kolla upp allt och alla. Dom kommer även kalla in Linnea.
Jag skulle gissa på Julia med ev sambo
Chrippa med ev sambo
Ev morföräldrar och farföräldrar.
Kanske syskon. Men har Chrippa nu nekat kontakt med Jocke så ska inte Jocke vara med.

Läs mitt inlägg lite med humor men förstå poängen. Släktträffar har ibland mindre människor närvarande.
Citera
2024-04-14, 12:13
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Nej, bara Ben som tramsar och ljuger, alla dessa har inte varit med på soc mötet.
Ok.. Tänkte väl. Nej så gör dom inte hehe..

OCH.. Det där kan du styra lite själv också vilka du vill ha med.
Att Chrippa inte tagit med Linnea tycker jag är märkligt när han själv säger att hon är så *bäst*
Det skulle ju då bara vara till hans fördel.
Citera
2024-04-14, 12:18
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Min tanke blir..
Litar inte Chrippa på Linnea?

Om nu hon är så bäst för både Chrippa och Lilla C på alla sätt och vis.
*Det perfekta paret*
Varför tar han då inte med Linnea på möterna?
Citera
2024-04-14, 12:24
Avstängd
Citat:
Min tanke blir..

*Det perfekta paret*

Klart att bästa styvmamma ska vara med. Egentligen.
Citera
2024-04-14, 12:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av jenniferrules
är du nån jävla jesus eller?

Hshahhahaha undrar samma
Citera
2024-04-14, 12:37
Medlem
Citat:
Min tanke blir..

*Det perfekta paret*

Har lite erfarenhet av socialtjänsten inom mitt arbete, Linnea var misstänkt för barnfridsbrott vilket soc måste ta på högsta allvar. Man har till hundra procent pratat med barnen och där vet inte vi vad som framkommer, kan vara så att barnet berättat något om Linnea som gör att det inte är lämplig att Linnea är på möten eller vistas i samma lägenhet som lilla C. Och sen kan man ju lägga till allt annat som framkommit om Chrippa & Linneas förhållande som inte gör saken bättre.
Jag förstår att Julia inte vill att Linnea ska vara med hennes dotter efter allt som Chrippa har berättat att Linnea har gjort, skulle aldrig som förälder låta det ske.
Citera
2024-04-14, 12:44
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Har lite erfarenhet av socialtjänsten inom mitt arbete, Linnea var misstänkt för barnfridsbrott vilket soc måste ta på högsta allvar. Man har till hundra procent pratat med barnen och där vet inte vi vad som framkommer, kan vara så att barnet berättat något om Linnea som gör att det inte är lämplig att Linnea är på möten eller vistas i samma lägenhet som lilla C. Och sen kan man ju lägga till allt annat som framkommit om Chrippa & Linneas förhållande som inte gör saken bättre.
Jag förstår att Julia inte vill att Linnea ska vara med hennes dotter efter allt som Chrippa har berättat att Linnea har gjort, skulle aldrig som förälder låta det ske.

Ja men Soc går inte bara på rykten och babbel. Dom utreder. Om dom inte kallar in Linnea och hör henne är konstigt. Även hon har rätt att säga sitt om det nu är tänkt att hon ska leva med Chrippa.
Citera
2024-04-14, 13:00
Medlem
Skämskudde på att Chrippa inte ens har tagit bort klistermärket på sina ray bans. Har han inte förmåga att förstå att det är något man gör eller är det för han tror folk ska bli imponerade av ray ban brillor? Menar så jävla dyra är inte dom bågarna.
Citera
2024-04-14, 13:14
Medlem
Citat:
Ja men Soc går inte bara på rykten och babbel. Dom utreder. Om dom inte kallar in Linnea och hör henne är konstigt. Även hon har rätt att säga sitt om det nu är tänkt att hon ska leva med Chrippa.

Men barnet kan ju ha berättat saker som vi inte vet om, man måste förstå att soc pratar även med barnet ifråga så gott det går, man kan leka fram saker, prata med hjälp av bildstöd.
Dom har inget som säger att dom måste ta in Linnea. Jag känner mig väldigt säker på att soc har ansett att barnet inte ska vistas med Linnea.
Citera
2024-04-14, 13:18
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Jag känner mig väldigt säker på att soc har ansett att barnet inte ska vistas med Linnea.

Det är så. Chrippa kan lätt bevisa motsatsen genom att ta med Linnea men han kan inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in