Citat:
Ursprungligen postat av
Dopy
Ändå tog det dig mer än 24 timmar att göra denna snabba googling
Men trevligt att du för ovanlighetens skull kan komma med lite bevis för dina påståenden
Nu kan du svara på nästa fråga som jag ställde igår
Vad är det för dokument? vart kan man själv läsa dem?
Aha, så du tycker att jag ska lägga upp saker när du knäpper med fingrarna? Lite Kräftan-fasoner du håller på med som han gör med Julia.
Jag skrev ju tidigare att jag hade länkarna men att du fick lugna dig.
Det tog mig inte 24 timmar att söka fram, jag valde att lägga upp det nu för att jag passade på att dela med mig till andra här istället under helgen medan du desperat ville ha länken eftersom du inte kunde söka fram själv. Lite underhållning att se hur stöddig du kan bli
Så ditt försök till att "nypa till" funkade inte. Bra försök ändå.
Vad vill du mer för påståenden du antyder att jag inte kan lägga fram? Då menar jag inte utdrag från dokumenten.
Att Kräftan sagt att han var vittne till att hans barn blev misshandlat?
Att Kräftan sagt att han inte ville se dålig ut när han kom ut?
Att Kräftan hyllat den där Bawan som gick på L gällande blåmärkena?
Att Kräftan bekräftar Ls diagnos?
Vad är det du saknar?
En genuin fråga: Finns det något du är kapabel till att söka fram själv eller har du någon funktionsnedsättning som gör att händerna inte lirar som det ska?
Här kan du se några bilder på dokumenten
https://www.instagram.com/sanningenmastefram?igsh=MWg5djd1Mmk2MGY1eg==
Jag ska leta fram lite saker som du påstått , så kan du lägga upp bevis på det

Jag menar du vill väl framstå som trovärdig och inte någon som hittat på saker, eller hur?
Du får ta hur lång tid på dig som helst att lägga upp dina bevis
Du kan passa på att fråga Goldie också när ni pratar med varandra, om det fortfarande är aktuellt att se bevis på vad Pallal skrev. Goldie påstod också att jag hittade på och försökte göra sig löjlig.