2024-06-30, 17:01
Medlem
BlickKakaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hanna.Viktoria
Nu har han flyttat till Jönköping med Nea 😅

Tydligen, undrar under vilken sten i J-ping den lilla råttan gömmer sig? Förslag på adress?

Tittar man på hans senaste video ser bostaden ut att vara en gammal nerlagd pizzeria..
Kanske blir matlagningsvideos framöver?

Inget lyxboende där! Nedpendlat tak, dörrvalv aka pizzeria, slitet och furu la 80-tal. Tror en house-tour inte blir aktuellt. 😉
Citera
2024-06-30, 17:37
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlickKakao
Tydligen, undrar under vilken sten i J-ping den lilla råttan gömmer sig? Förslag på adress?

Tittar man på hans senaste video ser bostaden ut att vara en gammal nerlagd pizzeria..

Inget lyxboende där! Nedpendlat tak, dörrvalv aka pizzeria, slitet och furu la 80-tal. Tror en house-tour inte blir aktuellt. 😉
Adressen spelar egentligen ingen roll eftersom okända har ingenting där att göra. Men adressen kommer finnas överallt på nätet tex eniro, merinfo, osv, så du kommer tids nog få adressen.

Jag tycker halv väggpanel är fult, och furu är fult. Men tror det är på väg tillbaka, Anjo satte ju in en halv väggpanel när dem renoverade, och enligt tidningar som viivilla, elle och residencemagazine så är furu modernt igen.
Citera
2024-06-30, 17:42
Avstängd
Kickassfarsans avatar
Hur lång tid tror ni det tar innan fogden kommer på besök igen?
Citera
2024-06-30, 19:10
Medlem
snyggt o kör 127kmh på motorvägen när det regnar som fan
Citera
2024-06-30, 19:12
Medlem
Citat:

han sa själv i nån video att det var ett attefalls hus.
Citera
2024-06-30, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Det är dock ganska normalt att den som gör påståendet kommer med bevisen.
Det är ganska konstigt att be någon annan hitta bevis som bevisar ditt påstående :whoco5
Men jag ska komma ihåg det i framtiden när du ber någon bevisa ett påstående, då ska jag påminna dig att det är din uppgift att bevisa det någon annan påstår

En snabb googling kan man finna bland annat detta lite här och där.

Snaps från bråket 2016, där Kräftan säger att Jocke försökte döda syskonen Amanda och Jacke.
https://youtu.be/GkxzY40aK3U?feature=shared

Jockes bok publicerades oktober 2017 efter att han hade fått hem soc-papperna och mamman kom med sitt försvarstal först efter det, att hon inte har sagt att han försökte döda syskonen.
Men den informationen som spreds från två små barn var att Jocke försökte döda sina syskon. Vem har gett den informationen till små barn på ca 10 år

Kräftan tar ju även upp det som en sanning 2016, så vem har präntat in det i hans hjärna under all den här tiden tro?
Jag menar, om han visste att det inte var sant, varför satte han igång åter igen att sprida en lögn 2016? Mamman påstår ju att hon aldrig sagt det här. Så hur kunde hennes två små barn ens ha den här informationen att deras brorsa försökt döda dem när det inte ens var sant? Det kommer ju från någon i familjen.
Jocke var liten och skämdes och ville inte att någon skulle veta som han skriver, det blev en sanning som han trodde på och alla andra eftersom det spred sig från han syskon.

I den här videon som är efter bråket pratar de om bland annat det (från 17:00)
https://youtu.be/XyZipo_gvKc?feature=shared

Jag hoppas att det tas upp i dokumentären, eftersom det tydligen ska stå i soc-papperna om det. Men det återstår att se och inget jag kan säga om så är fallet.

Men jag tycker det är solklart vem som försöker slå ifrån sig ansvaret och far med osanning.

Så Dopy, har jag bevisat nu att Kräftan faktiskt sagt det jag påstod?
Citera
2024-06-30, 19:45
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
En snabb googling kan man finna bland annat detta lite här och där.

Snaps från bråket 2016, där Kräftan säger att Jocke försökte döda syskonen Amanda och Jacke.
https://youtu.be/GkxzY40aK3U?feature=shared

Jockes bok publicerades oktober 2017 efter att han hade fått hem soc-papperna och mamman kom med sitt försvarstal först efter det, att hon inte har sagt att han försökte döda syskonen.
Men den informationen som spreds från två små barn var att Jocke försökte döda sina syskon. Vem har gett den informationen till små barn på ca 10 år

Kräftan tar ju även upp det som en sanning 2016, så vem har präntat in det i hans hjärna under all den här tiden tro?
Jag menar, om han visste att det inte var sant, varför satte han igång åter igen att sprida en lögn 2016? Mamman påstår ju att hon aldrig sagt det här. Så hur kunde hennes två små barn ens ha den här informationen att deras brorsa försökt döda dem när det inte ens var sant? Det kommer ju från någon i familjen.
Jocke var liten och skämdes och ville inte att någon skulle veta som han skriver, det blev en sanning som han trodde på och alla andra eftersom det spred sig från han syskon.

I den här videon som är efter bråket pratar de om bland annat det (från 17:00)
https://youtu.be/XyZipo_gvKc?feature=shared

Jag hoppas att det tas upp i dokumentären, eftersom det tydligen ska stå i soc-papperna om det. Men det återstår att se och inget jag kan säga om så är fallet.

Men jag tycker det är solklart vem som försöker slå ifrån sig ansvaret och far med osanning.

Så Dopy, har jag bevisat nu att Kräftan faktiskt sagt det jag påstod?
Ändå tog det dig mer än 24 timmar att göra denna snabba googling

Men trevligt att du för ovanlighetens skull kan komma med lite bevis för dina påståenden

Nu kan du svara på nästa fråga som jag ställde igår
Citat:
Man kan ju själv läsa lite utdrag ur dokumenten och få en bild av mammans bristande ansvarstagande som hon försöker slå ifrån sig.
Så jag tror mer på Jocke än de andra.
Vad är det för dokument? vart kan man själv läsa dem?
Citera
2024-06-30, 20:14
Medlem
Hanna.Viktorias avatar
Citat:

Han säger att det är centralt och nära vattnet. Jag kan bara komma på 2 ställen i "centrala" Jönköping som stämmer in på det, Rosenlund och typ Bymarken. Inget av dessa är särskilt centralt, men finns inga villor i city heller.
Citera
2024-06-30, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BadGinger
han sa själv i nån video att det var ett attefalls hus.
En lögn som vanligt såklart. Han vet inte ens vad det är.
Citera
2024-06-30, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Ändå tog det dig mer än 24 timmar att göra denna snabba googling

Men trevligt att du för ovanlighetens skull kan komma med lite bevis för dina påståenden

Nu kan du svara på nästa fråga som jag ställde igår

Vad är det för dokument? vart kan man själv läsa dem?

Aha, så du tycker att jag ska lägga upp saker när du knäpper med fingrarna? Lite Kräftan-fasoner du håller på med som han gör med Julia.
Jag skrev ju tidigare att jag hade länkarna men att du fick lugna dig.
Det tog mig inte 24 timmar att söka fram, jag valde att lägga upp det nu för att jag passade på att dela med mig till andra här istället under helgen medan du desperat ville ha länken eftersom du inte kunde söka fram själv. Lite underhållning att se hur stöddig du kan bli

Så ditt försök till att "nypa till" funkade inte. Bra försök ändå.

Vad vill du mer för påståenden du antyder att jag inte kan lägga fram? Då menar jag inte utdrag från dokumenten.
Att Kräftan sagt att han var vittne till att hans barn blev misshandlat?
Att Kräftan sagt att han inte ville se dålig ut när han kom ut?
Att Kräftan hyllat den där Bawan som gick på L gällande blåmärkena?
Att Kräftan bekräftar Ls diagnos?

Vad är det du saknar?

En genuin fråga: Finns det något du är kapabel till att söka fram själv eller har du någon funktionsnedsättning som gör att händerna inte lirar som det ska?

Här kan du se några bilder på dokumenten
https://www.instagram.com/sanningenmastefram?igsh=MWg5djd1Mmk2MGY1eg==

Jag ska leta fram lite saker som du påstått , så kan du lägga upp bevis på det Jag menar du vill väl framstå som trovärdig och inte någon som hittat på saker, eller hur?

Du får ta hur lång tid på dig som helst att lägga upp dina bevis
Du kan passa på att fråga Goldie också när ni pratar med varandra, om det fortfarande är aktuellt att se bevis på vad Pallal skrev. Goldie påstod också att jag hittade på och försökte göra sig löjlig.
Citera
2024-06-30, 21:02
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Aha, så du tycker att jag ska lägga upp saker när du knäpper med fingrarna? Lite Kräftan-fasoner du håller på med som han gör med Julia.
Jag skrev ju tidigare att jag hade länkarna men att du fick lugna dig.
Det tog mig inte 24 timmar att söka fram, jag valde att lägga upp det nu för att jag passade på att dela med mig till andra här istället under helgen medan du desperat ville ha länken eftersom du inte kunde söka fram själv. Lite underhållning att se hur stöddig du kan bli

Så ditt försök till att "nypa till" funkade inte. Bra försök ändå.

Vad vill du mer för påståenden du antyder att jag inte kan lägga fram? Då menar jag inte utdrag från dokumenten.
Att Kräftan sagt att han var vittne till att hans barn blev misshandlat?
Att Kräftan sagt att han inte ville se dålig ut när han kom ut?
Att Kräftan hyllat den där Bawan som gick på L gällande blåmärkena?
Att Kräftan bekräftar Ls diagnos?

Vad är det du saknar?

En genuin fråga: Finns det något du är kapabel till att söka fram själv eller har du någon funktionsnedsättning som gör att händerna inte lirar som det ska?

Här kan du se några bilder på dokumenten
https://www.instagram.com/sanningenmastefram?igsh=MWg5djd1Mmk2MGY1eg==

Jag ska leta fram lite saker som du påstått , så kan du lägga upp bevis på det Jag menar du vill väl framstå som trovärdig och inte någon som hittat på saker, eller hur?

Du får ta hur lång tid på dig som helst att lägga upp dina bevis
Du kan passa på att fråga Goldie också när ni pratar med varandra, om det fortfarande är aktuellt att se bevis på vad Pallal skrev. Goldie påstod också att jag hittade på och försökte göra sig löjlig.
Nej du kan lägga upp det när du har tid, men kom inte och påstå att det är så enkelt att bara googla när det tar dig själv över 24 timmar att göra det
Jag har t.o.m glömt att jag bad dig bevisa detta, du är den enda av oss som fortfarande 24 timmar senare kom ihåg det.

Du behöver inte ens bevisa något om du inte vill, men då får man också acceptera att folk inte tar det du påstår som sanning.
Du kan absolut be mig bevisa saker jag har påstått är sanning, inga problem. Men kom ihåg att skilja på det jag påstår är bevisad sanning, det jag tror och teorier/spekulationer. Det är många här som har svårt att skilja på dessa.

Menar du verkligen dem dokumenten du länkade till?
Där står ju bara att mamman inte klarade av att ta hand om Jocke, att hon ville få honom omhändertagen, att hon inte deltog på mötena med BUP och var svår att få tag på.
Var är papperna som berättar hur mamman hotade jocke med att hon skulle ta sitt liv? som berättar om hur mamman tvingade jocke att skada sig själv så att det kom blod? att mamman psykiskt manipulerade jocke genom telefonen? vart är pappren som berättar hur mamman tvingade jocke att kolla på läskiga filmer som barn? osv, osv, osv.
Jag har ju redan sagt att Jockes mamma inte var kapabel att ta hand om honom och valde att lämna bort honom, att hon troligen inte får pris som årets mamma direkt. Dina bevis bekräftar ju bara mina påståenden.
Men det är ju dem grova anklagelserna om fysiskt och psykisk misshandel som jocke påstår som jag undrar vart bevisen för finns? Eftersom han berättar om dem om och om och om igen när han läser sina papper, och folk tolkar det som att det står i hans soc papper.
Senast redigerad av Dopy 2024-06-30 kl. 21:18.
Citera
2024-06-30, 21:46
Avslutad
Vilket gym i Jönköping kommer Chrippa att dominera nu?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in