Iran är en diktatur som styrs av en muslimsk fanatiker o kvinnohatare, de inskränker vanliga människors rättigheter, kvinnor måste bära slöja och får inte ens ta en fika på ett Café med en manlig bekant. Dom håller dessutom Johan Floderus inspärrad o fången sen flera år tillbaka pga de inbillar sig att han varit i landet för att spionera?
Läs om hans öde här:
https://www.amnesty.se/aktuellt/johan-floderus-maste-omedelbart-friges-fran-iranskt-fangelse/
Sen har vi en person som invandrat hit från Iran som kallas för kurdiska räven, ni vet vem han är. Han är född i Iran.
Kvinnor får heller inte Cykla i Iran, dom får inte gå på Idrottsevenemang, eller sjunga offentligt, ofta förbjuds dom att ta ett jobb av den dom är gifta med, för att inte tala om alla andra begränsningar på det känslomässiga planet, tvångsgifte, om dom är otrogna så är det i princip lagligt att mörda dem osv, det är ett FRUKTANSVÄRT LAND, förbjud invandring från Iran till Sverige, det finns otroligt många fanatiker som redan kommit hit och som nu försöker influera det Svenska Samhället med sina trångsynta idéer, utvisa alla från Iran i Sverige, så slipper vi dem, har inte träffat på en enda trevlig person från Iran i Sverige? Varken kvinnor eller män?
däremot Israels medborgare är fantastiska o är som vem som helst.
Irans persiska är ett otroligt fult språk som jag äcklas av att lyssna på på tåget, jag lyssnar på vilket annat språk som helst utom det, arabiskan är 100 ggr trevligare o lyssna på tex, o jag kan inte ett ord av nått av språken så, bara min uppfattning, hoppas, hoppas, hoppas, att USA lägger sig i mera o bombar sönder skitlandet Iran så dom lär sig en läxa idioterna där..