2024-04-14, 04:50
Medlem
Finns inget värre än Israel

Alla vet det

De är anledningen till att Muhammed är top namn bland nyfödda

Alla jävla WT på Flashback tänker på macro nivå

WT är va ni är
2024-04-14, 04:51
Medlem
Kalliss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OlleLiss
Hamas attack var bara en respons på åratal av illegala bosättningar och allmänt skithålsbeteende utav terroriststaten Israel.. De kan stoppa upp Jesus i röven tillsammans med Mohammed och hela hans släkt.
Jag tycker att Gaza remsan skall tömmas, överlåtas till FN, att entreprenörer skall få husera på remsan, bebygga remsan, jag skulle vara intresserad av att köpa en strandnära bungalow i ett vitt communitie.
2024-04-14, 04:51
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slipperyslope
Ja där kom den.. haha .. skadade barn... självklart.. och du fattar inte hur propagandan funkar? Lysande

Israel VILL ju ha stora skador att visa upp efter Irans amatörmässiga anfall. Då är det fritt fram att jämna parlamentet i Teheran med marken, utradera det iranska flygvapnet eller vad man nu har i kikaren.

Tyvärr för Israel var beskjutningen ett totalt fiasko. Nu kommer istället Israels stenhårda motanfall skapa massa gnäll och fördömanden från USA, EU och alla håll.
2024-04-14, 04:58
Medlem
maktspels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av supportsverige
Finns inget värre än Israel

Alla vet det

De är anledningen till att Muhammed är top namn bland nyfödda

Alla jävla WT på Flashback tänker på macro nivå

WT är va ni är
Muhammed är populäraste namnet både Sverige ochi Israel. Vi har mer gemensamt med dem än vad du kan förstå.
2024-04-14, 04:58
Medlem
Alsenos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OlleLiss
Det är för att Israel genom Mossad konstant bedriver terroristaktioner utomlands. Svårt att försvara sig emot fega kräk som anfaller och sedan sätter upp guarden. Beter sig som mobbare. Finns bara ett sätt att bli av med problemet och det är att slå till med samma mynt. Som utomstående kan man ju bara följa spektaklet och se hur ointelligent det hela ter sig när Israel gång på gång riskerar sin civilbefolkning genom sina aktioner. De Israeler som vill ha fred mördas av extremisterna, t.ex Yitzhak Rabin.

Så som Israel beter sig här beter sig iran i ryssland och ni irankramare verkar tycka det är ok?
2024-04-14, 05:00
Medlem
Alsenos avatar
Citat:
Fjollig? Tror du verkligen Israel går ut med publikt vad Iran träffade i sina öken installationer

Irans högteknologiska under bör kunna bevisa vad man "träffat", annars gör andra länder det. Irans "hämnd" var riktigt mesig.
2024-04-14, 05:00
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av llundberg57
Och han lägger upp EN RYSK SITE PÅ RYSKA! Snacka on självmål!!!!!
Du...när du är i en grop...sluta gräva.

Ja ungefär som du som sprider massa amerikansk propaganda men du tillhör det hjärnslöa slöddret som gjort att Sverige ser ut som det gör idag

du ska bara hålla käften om att gräva en grop litar mer på ryska källor angående sin egna kapacitet än västerländsk media! eller tror du på allt de säger åt dig som den NPC du är?
2024-04-14, 05:01
Avstängd
CalzoneItalias avatar
Citat:
Du har missat vem som började ockupation och mord här.,..

Muslimerna ockuperade Jesu Kristus land. Dom har inte dät att göra. Det heliga landet
2024-04-14, 05:02
Avstängd
llundberg57s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded
Ja ungefär som du som sprider massa amerikansk propaganda men du tillhör det hjärnslöa slöddret som gjort att Sverige ser ut som det gör idag

du ska bara hålla käften om att gräva en grop litar mer på ryska källor angående sin egna kapacitet än västerländsk media! eller tror du på allt de säger åt dig som den NPC du är?

Du litar på ryska källor...ja det säger ju allt om dej. Inget mer behöver sägas.
Förresten, kan du ryska?
2024-04-14, 05:03
Medlem
Kalliss avatar
Jag tycker att Gaza remsan skall tömmas, överlåtas till FN, att entreprenörer skall få husera på remsan, bebygga remsan, jag skulle vara intresserad av att köpa en strandnära bungalow i ett vitt communitie.
Medlem
Vilken enormt misslyckad attack från invalet i Iran, mesta kom inte ens fram till Israel innan det sköts ner.
Efter dagar av utlovat hårt svar man vet inte om man ska skratta eller gråta, men dom kan ju glädja sig med att dom iaf lyckades kapa ett civilt fartyg igår.
Senast redigerad av Yodawgimbad 2024-04-14 kl. 05:05.
Medlem
OlleLisss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kallis

Lär dig skillnad på mitt och ditt. Jag kan tycka min granne som bor vid vattnet ska bygga en brygga som jag ska kunna använda och att jag ska kunna klampa in och bestämma hur jag vill. Det är fortfarande inte mitt beslut och jag får respektera att grannen kanske vill ha ett fridfullt och obebyggt område, eller göra vad denne än vill med området.
Senast redigerad av OlleLiss 2024-04-14 kl. 05:09.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in