Flashback bygger pepparkakshus!
2024-04-13, 16:25
Medlem
Nån som haft nöjet att träffa någon av dom asiatiska tjejerna Sharly28 , Jensiri eller Peacha_69?
Citera
2024-04-13, 16:33
Medlem
Ni som fikat med beehappy, har ni någonsin dragit på er en könssjukdom från henne?
Citera
2024-04-13, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sandhamn2010
Nån som haft nöjet att träffa någon av dom asiatiska tjejerna Sharly28 , Jensiri eller Peacha_69?
Den i mitten är postop
Citera
2024-04-13, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Janne678
Ni som fikat med beehappy, har ni någonsin dragit på er en könssjukdom från henne?

Nix, men det är ju såklart ingen garanti för någon annan… så man är nog tillbaka till att var och en får göra sin egen riskbedömning
Citera
2024-04-14, 05:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schassen72
Nix, men det är ju såklart ingen garanti för någon annan… så man är nog tillbaka till att var och en får göra sin egen riskbedömning

När fikade du med henne senast om jag får fråga?
Citera
2024-04-14, 07:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dodgen66
Den i mitten är postop
Vad har du för belägg för det? Bara nyfiken 🙂
Citera
2024-04-14, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrhard

Det undrar jag också för jag tänkte inte på det om henne.
En del gör det,men alla skriver ju inte ut vad dom är för nåt tyvärr ,som Rosia på RS exempel.
Citera
2024-04-14, 12:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrhard
Egen erfarenhet
Citera
2024-04-14, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghost6666
Jag har träffat Larya (32) 4 gånger, 2 outcall 2022 på vardera 2 timmar på hotell i Stockholm, 1 outcall på hotell i Göteborg 2 timmar och 1 incall i hennes lägenhet på 1 timma i Göteborg när hon var där i mars 2024.
Hon är enligt mitt tyckte det bästa man kan träffa, har fina kurvor, fantastiska D-kupor med silikon i.
Ca 2 veckor innan vi träffades första gången började jag skicka SMS på hennes nummer, hon fattade att jag var seriös, när vi träffades var jag skitnervös, det löste hon tillsammans med en flaska bubbel.
Hon är jättebra, trevlig proffesionell och verkligen diskret, och väldigt lätt att ha att göra med.
Hennes ålder stämmer, även bilderna på ST och RE.
Jag har fastnat för henne och när allt funkar så bra som det gör så kommer jag inte behöva träffa någon annan.
Hon har en vännina också, Alis, är lite sugen på att träffa de båda en dag, men det blir dubbel taxa.
Eller bara träffa Alis själv, men med Larya vet jag att allt funkar till 100%.

Intressant, jag har tittat på båda för det måste ju vara dom mest aktiva på ST. Konstant på plats 1 och 2. Tycker dock dom tar en fem-hundrig för mycket, speciellt om man ska lägga till owo eller cim. Då är man helt plötsligt uppe i 2500-3000 för 30min. Men låter som att det är värt det enligt dig, hur är deras bj och sex? Lever dom in i det eller har dom massa regler så att man knappt får röra? Lägenheten är säker?
Citera
2024-04-15, 09:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mysigpojke
Intressant, jag har tittat på båda för det måste ju vara dom mest aktiva på ST. Konstant på plats 1 och 2. Tycker dock dom tar en fem-hundrig för mycket, speciellt om man ska lägga till owo eller cim. Då är man helt plötsligt uppe i 2500-3000 för 30min. Men låter som att det är värt det enligt dig, hur är deras bj och sex? Lever dom in i det eller har dom massa regler så att man knappt får röra? Lägenheten är säker?

Har bara träffat Larya på 1 incall i en lägenhet i Göteborg, det var säkert.
Jag tycker definitivt att Larya har varit värd det, det är inget strul och fungerar hur bra som helst, betalar hellre lite extra för det
Jag kommer att fortsätta träffa henne så länge möjligheten finns.
BJ och Sex är mycket bra, jag upplever inte att det finns några regler om vad man inte får göra, jag har gjort det jag vill och har haft det hur mysigt som helst med henne varje gång.
Har säkert inte haft några udda önskemål heller, hon är en skön och mysig tjej.
Citera
2024-04-15, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghost6666
Har bara träffat Larya på 1 incall i en lägenhet i Göteborg, det var säkert.
Jag tycker definitivt att Larya har varit värd det, det är inget strul och fungerar hur bra som helst, betalar hellre lite extra för det
Jag kommer att fortsätta träffa henne så länge möjligheten finns.
BJ och Sex är mycket bra, jag upplever inte att det finns några regler om vad man inte får göra, jag har gjort det jag vill och har haft det hur mysigt som helst med henne varje gång.
Har säkert inte haft några udda önskemål heller, hon är en skön och mysig tjej.

Någon som träffat Gyllene som hon kallar sig på RS? Framförallt intresserad av henne milking table men även andra tjänster. Har då någon upplevt det där bordet eller iaf träffat henne, vore det kanon att få ett litet omdöme.
Citera
2024-04-15, 19:26
Medlem
Leopardbananens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2.3
Någon som träffat Gyllene som hon kallar sig på RS? Framförallt intresserad av henne milking table men även andra tjänster. Har då någon upplevt det där bordet eller iaf träffat henne, vore det kanon att få ett litet omdöme.

Jag skrev detta för en dryg månad sedan då någon annan frågade:

Jag besökte henne för tre år sedan, så jag kan inte svara på hur det är nu. Hon är trevlig, bor i en fin lägenhet och var 100% pålitlig samt noggrann med hygienen. Duktig på det hon gör. Alltså intim-massage. Hon sätter sig gärna på ditt ansikte och låter dig slicka henne om du väljer "BDSM"-varianten medans hon masserar dig. Det var vad som bjöds då. Jag tyckte det var värd ett besök, men för min del behöver jag känna mig lite speciellt omtyckt och att jag tycker vi connectar för återbesök. Jag skulle säga att hon har ett välvårdat alldagligt utseende, men jag tycker det är mycket bättre än till exempel de bilder jag ser på Mehra eller Matilda. De skulle jag aldrig fundera på att besöka trots goda omdömen. Var sin smak.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in