2024-04-13, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Detta är oerhört viktigt att inte sopa under mattan.
Chrippa har en osviklig förmåga att spotta ur sig allt mellan himmel och jord, i mycket högt tempo.
Jag brukar få påminna mig själv om att det antagligen beror på en släng av tourettes och en stor dos adhd.
Mycket sarkasm och skitsnack, dålig humor.

Jag har kunnat skönja en uppenbar förändring, om det beror på att Christofer inte brukar substanser längre, skulle jag lägga mitt bet på det.

Chrippa är så ärlig han kan vara, trots att han inte behöver vara det mot dom som interagerar i hans kommentarsfält på sociala medier.

Att Christofer svarar spydigt är väl inte så konstigt, med tanke på hur mycket skitsnack och rena lögner som kastas mot honom, skapade av Anjo, Rask, Jocke och Julia...

Ska Chrippa vända andra kinden till och be om mer?
Har han inte lika stor rätt som alla andra att säga att någon är dum i huvudet, när det är uppenbart att det var det minst elaka och den snällaste beskrivning han kan komma på, där och då.

Jag har väntat länge på att få klarhet i allt som Christofer hävdat i Anjos studio, inte fortfarande inte dementerat gällande Linnéa och hennes familj.
Det som framkommer i häktningspromemorian skulle behöva sin förklaring.

Vad är det Christofer vill egentligen?
Är det att leva som mormonstollen Kody, med flera fruar? Kanske flytta med Linnéa, Julia och Chloé, till ett varm land där han kan kombinera barn och familj, fest och bra sex?
Vore det inte bra? Som Kody och hans Sister Wives?

Linnéa är värd ett liv ytan Christofers velande, varför har han annars inte satt stopp för allt detta?
Julia har försökt förföra och manipulera Chrippa att komma tillbaka oerhört länge, hennes ageranden och stalkande, en olustig copycat, är riktigt obehagligt, Jullan stöttas av sin syster och mor, Jocke o Jonna, Anjo o Lisen. Och så Rask såklart, han tar alltid rygg på Anjo och Jocke.

Finns bara en enda sak han behöver fatta. Att chanser växer inte på träd. Katten har bara nio liv.
Det finns inget utrymme för fler idiotiska beslut eller tveksamheter för lagt kort ligger. Att vara man är mer än att stå upp för sig själv. Det är att stå upp för det som är viktigt. Dessutom måste man veta VAD som är viktigt.
Ett ex är en person som man har minimal kontakt med och som sköter sin ekonomi och hushåll på egen hand. En person som delar ens förflutna och väl utvalda delar av framtiden.
Jag ser också att det är en bättre version av Christofer nu men frågan är om han håller hela vägen.
Hahahaha ex on the beach byter skepnad.
Det där kommer aldrig att hända.
Citera
2024-04-13, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Jaha så Internetet står på Jacke som Chrippa vägrar betala?

"Skulderna påverkar inte mig alls"

😆😆😆😪
”Pundaren från Motala, brorsan jag älskar dig” 😂
Citera
2024-04-13, 14:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Giftgroda
Grejen är ju den att alla har hört kräftan erkänna att psykbruden slagit Chloe, sen vad han säger nu för att rädda deras egna skinn betyder inte ett skit. Man måste gå på bevisen och inte på hörsägen.

Sen finns det ju bevis på hur psykbruden kallar Chloe för horunge, att hon är ful och missbildad.

Sen kan du som vän, närstående eller bara dum i huvudet blunda för sanningen men kolla i denna tråd hur många som står upp för kräftan och psykbruden. Ni är väldigt få och lika jävla blåsta allihopa.
Eller kolla kräftans YT, hur mycket kärlek får han i kommentarerna? Hur många likes får han? Anledningen att folk fortfarande följer honom är för att 99% av dom njuter och skrattar åt honom när han gräver sig längre och längre ner i skiten.
Just för att 99% som följer kräftans enmanskrig vet vad som väntar i slutändan.

Gallerskakning i 6-10 år och förlorad vårdnad om Chloe
Nej, det finns inga bevis alls.
Det är Anjos fantasier och vanföreställningar som skapar en sanning och det är vad han håller fast vid.
Lika hårt som han håller sig till pepsi. Så ä dä.

Du väljer fritt att tro vad du vill, jag kan tänka själv och jag vet vad som är viktigt i livet.

Anjo och Jocke köpte ett vittne, ett vittne som spelat apatiskt barn för att familjen skulle få uppehållstillstånd.
En mycket trasig människa som sökt uppmärksamhet i livet sen dess.
Det Anahit påstår och ljuger om är tragiskt på riktigt.
Hur väl kände Linnea och Anahit varandra egentligen?

Det är pinsamt att bevittna hur Njo och Anahit samt Julia mästrar och berättar sanningar.
Smutsiga människor.
Citera
2024-04-13, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giftgroda
Grejen är ju den att alla har hört kräftan erkänna att psykbruden slagit Chloe, sen vad han säger nu för att rädda deras egna skinn betyder inte ett skit. Man måste gå på bevisen och inte på hörsägen.

Sen finns det ju bevis på hur psykbruden kallar Chloe för horunge, att hon är ful och missbildad.

Sen kan du som vän, närstående eller bara dum i huvudet blunda för sanningen men kolla i denna tråd hur många som står upp för kräftan och psykbruden. Ni är väldigt få och lika jävla blåsta allihopa.
Eller kolla kräftans YT, hur mycket kärlek får han i kommentarerna? Hur många likes får han? Anledningen att folk fortfarande följer honom är för att 99% av dom njuter och skrattar åt honom när han gräver sig längre och längre ner i skiten.
Just för att 99% som följer kräftans enmanskrig vet vad som väntar i slutändan.

Gallerskakning i 6-10 år och förlorad vårdnad om Chloe

Word!
Citera
2024-04-13, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
https://youtu.be/oV-oNPsr0JQ?feature=shared

Haha lyssna Chrippa i bakgrunden 😆😆😆
Fyfan va högljudd han är. Vilken jävla mardröm till granne. Usch!
Citera
2024-04-13, 14:39
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Detkanvadu
Fyfan va högljudd han är. Vilken jävla mardröm till granne. Usch!

Tror du det är en slump Linnea börjar live just då också?

Men ja jävlar. Han bör bo ute i skogen utan grannar.
Citera
2024-04-13, 14:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Linnea anmälde inte ens misshandeln till polisen, Jocke å andra sidan ringer så ofta att polisen i Norrköping kör sten sax påse om vem som skall ta det, och vem som skall slippa

Jag fattar inte hur du orkar försvara Linnea på detta vis
Senast redigerad av Cha-Cha-Boys 2024-04-13 kl. 14:48.
Citera
2024-04-13, 14:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Jag fattar inte hur du orkar försvara Linnea på detta vis

För att hon är värd det
Citera
2024-04-13, 14:52
Medlem
Citat:
Skulle Mumsbulle vara vän eller nära till Linnea som du antyder så är det ju ganska sjukt. Med tanke på att hen ägnat sin tid att hata på Jocke Lundell LÄNGE även innan Chrippa blev ihop med henne.. vilket sammanträffande
Ingen slump. Heller ingen slump att ditt inlägg blev anmält på en sekund.
Citera
2024-04-13, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Nej, det finns inga bevis alls.
Det är Anjos fantasier och vanföreställningar som skapar en sanning och det är vad han håller fast vid.
Lika hårt som han håller sig till pepsi. Så ä dä.

Du väljer fritt att tro vad du vill, jag kan tänka själv och jag vet vad som är viktigt i livet.

Anjo och Jocke köpte ett vittne, ett vittne som spelat apatiskt barn för att familjen skulle få uppehållstillstånd.
En mycket trasig människa som sökt uppmärksamhet i livet sen dess.
Det Anahit påstår och ljuger om är tragiskt på riktigt.
Hur väl kände Linnea och Anahit varandra egentligen?

Det är pinsamt att bevittna hur Njo och Anahit samt Julia mästrar och berättar sanningar.
Smutsiga människor.

Du ser, du är lika tappad som kräftan när du påstår att det inte finns bevis i form av ett släppt samtal mellan kräftan och Julia där han erkänner att psykbruden kastat Chloe i golvet. Lika tappad är du när påstår att det inte finns släppta konversationer mellan Linnea och kräftan där hon kallar Chloe för ful och missbildad.

Jag och många ser fram emot när familjen Kräfta och deras vänner (öppet) kommer ut med bevis istället för att sitta bakom alias på Flashback och skriva skit. Skulle det inte vara kul om t.ex. psykbruden vänner skulle släppa Flashback och stå för vad dom säger eller vem som helst i deras närhet.
Nu blir det bara tjat som samma lögner om och om igen som ingen förutom dom tror på 😂
Citera
2024-04-13, 14:55
Medlem
Citat:
Skulle Mumsbulle vara vän eller nära till Linnea som du antyder så är det ju ganska sjukt. Med tanke på att hen ägnat sin tid att hata på Jocke Lundell LÄNGE även innan Chrippa blev ihop med henne.. vilket sammanträffande

Jag antyder ingenting, jag slängde in några få argument för något är ju fel om man försvarar familjen kräfta
Citera
2024-04-13, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
För att hon är värd det

En person som misshandlar ett barn är inte värd ett skit
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto