Citat:
Ursprungligen postat av
TomSowell
Det är djupt tragiskt att det amerikanska partiet har så många quislingar i sina led. Matt Gaetz spelade för högt med tanke på den minimala majoriteten. Johnsson är inte en modig och hederlig talman. En tröst är dock att RINO-råttorna som röstade mot Jim Jordan ryker i höst.
Du tror inte det är som vi sade från starten då, och att inga bevis finnes mot Joe?

För det är ju exakt det som skett, dock är man rätt förundrad av att ni inte klarade av att se det från sekund ett, men har väl med något intellektuellt försvagning och göra.
För toppa ord på en rad är inte bevis för något, och frågan är när sekten ska lära sig detta.
Men vet att det inte är inte syftet med detta, utan för lura folk att inbilla sig Joe skulle vara en kriminell.
Men vi som baserar vår verklighet på just verkligheten och med tillhörande saklighet insåg mycket snabbt allt med impeahcment var nonsens.
Och 1023 mot Joe var så patetisk, men sen fick vi reda på varför också och allt det var, var en rysk operation som R visste om mot Joe som de lyfte.
Och sen försökte dom säga putin står bakom Joe, vem går på sånt skräp?
Och jag förutspådde att ingen impeachment mot Joe skulle röstas igenom och för de inte skulle våga exponera att de inte hade något alls.
Och det ser ut som jag får rätt igen på mina förutsägelser, och är jobbigt att alltid ha rätt.