2024-04-10, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JSpun
Sen är han det skummaste 'offret' jag har någonsin hört ifrån - OM han nu ska utgå från att han blev sexuellt utnyttjad som ett barn. Det finns nästan ingen, som blev sexuellt utnyttjad som barn, som vill ens prata om det - och i en sån lätt, road ton. Så skumt. Och ni flashbackare som tänker kontra det nu - ni är anonyma. Just att Dogge säger det offentligt, som sig själv - är det skumma i det jag skriver.

Dogges beteende är extremt märkligt, oavsett hur man dömer honom moraliskt. Jag tycker att drevet är fånigt och onödigt men Dogge är hur som helst knäpp.

Det han berättar och hans egen reaktion går ju inte ihop.

Vem beter sig såhär på Youtube?

Dogge är dessutom artist. En halvdålig artist, vars charm har räddat honom i 30 år.

Imagen är allt han har.

Och den sabbar han, glatt flinande.
Citera
2024-04-10, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eremona2.0
Dogges beteende är extremt märkligt, oavsett hur man dömer honom moraliskt. Jag tycker att drevet är fånigt och onödigt men Dogge är hur som helst knäpp.

Det han berättar och hans egen reaktion går ju inte ihop.

Vem beter sig såhär på Youtube?

Dogge är dessutom artist. En halvdålig artist, vars charm har räddat honom i 30 år.

Imagen är allt han har.

Och den sabbar han, glatt flinande.

Ha ha ja han är lite imbecill.

Sen har vi ju konstaterat att det finns tillfällen när han påstår sig vara yngre än han var när han berättar att Ann Nicole Smith sög av honom och när hans äldsta syster dog.
Citera
2024-04-10, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf

Sen har vi ju konstaterat att det finns tillfällen när han påstår sig vara yngre än han var när han berättar att Ann Nicole Smith sög av honom och när hans äldsta syster dog.

Det är ett ganska sjukt beteende, om det upprepas.
Och dessutom är Dogge runt 50 år gammal.
Och i den senaste utskällda intervjun beter han sig som en 12-åring. Sjukt omogen man.
Jag tror att Dogge har rökt för mycket.
En stor del av hans problem är nog gräs.
Citera
2024-04-10, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eremona2.0
Det är ett ganska sjukt beteende, om det upprepas.
Och dessutom är Dogge runt 50 år gammal.
Och i den senaste utskällda intervjun beter han sig som en 12-åring. Sjukt omogen man.
Jag tror att Dogge har rökt för mycket.
En stor del av hans problem är nog gräs.

Människor som missbrukar brukar ofta stanna i utvecklingen. Tills de sluter då kan de ta vid där de var före missbruket. Att försöka imponera genom såna här fantasier är mycket märkligt för någon som är tjugo. Och femtio, ja då är det illa.
Citera
2024-04-10, 16:05
Medlem
Kallebrogens avatar
Citat:

Hade inte hört om det där tidigare, så googlade lite snabbt och hittade det här:
https://nyheter24.se/noje/kandisar/748359-dogge-anna-nicole-smith-sog-av-mig

Så när Anna Nicole Smith var 23 år gammal, ansågs som en av världens mest åtråvärda kvinnor, och redan varit Playboys Playmate of the Year (på den tiden det fortfarande betydde något), så bestämde hon sig helt plötsligt för att låta en liten 15-årig latinopojke från orten lattja med brösten, och sög sen helt sonika av pojken?

Ja, det låter lika troligt som att jorden vore platt.

Antar att det var en ren slump att han gick ut med det här när ANS redan var död och begraven, och inte kunde dementera. Förmodligen också en ren slump att han var just 15 år gammal, alltså precis byxmyndig, exakt som gangbangtjejen i hans tälthistoria.

Man kan ju inte lite på ett ord Dogge uttalar om sina påstådda sexuella eskapader.
Citera
2024-04-10, 16:14
Medlem
schizophrenias avatar
Citat:
Aha då förstår jag.

Dogge är född -75. Men han var tonåring när hans äldsta syster dog.
Citat:
– Hon försvann när jag var 5-6 år, från att ha haft henne från noll till sex år, så försvann hon bara. Sen gick hon bort när hon var 34 år, 1996 då var jag ändå tonåring, säger han och fortsätter:
https://www.hant.se/noje/dogge-doggelito-talar-ut-om-den-tuffa-tiden-efter-systerns-bortgang/9928361
Dogges föräldrar skildes augusti 1981, och möjligen var det ungefär då storasystern försvann ur Dogges liv.

Om nu storasystern dog vid 34 års ålder 1996 bör hon ha varit född cirka 1962. Dogges bägge föräldrar är födda 1948, och de gifte sig i november 1974. Den av dem som är förälder till storasystern måste då ha blivit förälder vid ungefär 14 års ålder.
Citera
2024-04-10, 16:32
Medlem
Citat:
Människor som missbrukar brukar ofta stanna i utvecklingen. Tills de sluter då kan de ta vid där de var före missbruket. Att försöka imponera genom såna här fantasier är mycket märkligt för någon som är tjugo. Och femtio, ja då är det illa.

Ja det är riktigt illa.
Drevet skiter jag i egentligen.
Det intressanta är ju Dogges uppenbart dysfunktionella personlighet. Karln är ju inte frisk.
Citera
2024-04-11, 10:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kallebrogen
Hade inte hört om det där tidigare, så googlade lite snabbt och hittade det här:
https://nyheter24.se/noje/kandisar/748359-dogge-anna-nicole-smith-sog-av-mig

Så när Anna Nicole Smith var 23 år gammal, ansågs som en av världens mest åtråvärda kvinnor, och redan varit Playboys Playmate of the Year (på den tiden det fortfarande betydde något), så bestämde hon sig helt plötsligt för att låta en liten 15-årig latinopojke från orten lattja med brösten, och sög sen helt sonika av pojken?

Ja, det låter lika troligt som att jorden vore platt.

Antar att det var en ren slump att han gick ut med det här när ANS redan var död och begraven, och inte kunde dementera. Förmodligen också en ren slump att han var just 15 år gammal, alltså precis byxmyndig, exakt som gangbangtjejen i hans tälthistoria.

Man kan ju inte lite på ett ord Dogge uttalar om sina påstådda sexuella eskapader.

Det gäller ju tjejen i tältet också. Dogge sa att de var vänner livet ut. Och det säger man bara om den andra är död. Så han fantiserar om sex med folk som är döda. Uppenbarligen.
Citera
2024-04-11, 10:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av schizophrenia
Dogges föräldrar skildes augusti 1981, och möjligen var det ungefär då storasystern försvann ur Dogges liv.

Om nu storasystern dog vid 34 års ålder 1996 bör hon ha varit född cirka 1962. Dogges bägge föräldrar är födda 1948, och de gifte sig i november 1974. Den av dem som är förälder till storasystern måste då ha blivit förälder vid ungefär 14 års ålder.

Och sen efter skilsmässan fick fick mamman (Birgitta tror jag hon heter) ett barn med Dogges pappas bror. Daphne Leon. Född 14 november, 1981. Alltså några månader efter att mamman skiljdes från Dogges pappa.

Dogger säger att han började rappa när han var sju, samma ålder som han i första berättelsen med tjejen i tältet. Och där systern försvann. Det hände mycket det året. Eller det var nästa år med tjejen i tältet. Men det hände mycket 81-82.
Senast redigerad av Sturuf 2024-04-11 kl. 10:19.
Citera
2024-04-11, 11:45
Medlem
Media skriver såklart "ungdomsgäng" av ren slentrian.
Mer troligt är det var "ungdomar" i åldrarna 8-25 år.
Och i "orten" betyder åldern något annat än i resten av landet.

I "orten" tror småbarn att de är vuxna och vuxna män beter sig som småbarn. Och den genomsnittliga mentala åldern är väl 14, bland männen iaf.

Att en pappa blir spontant skjuten i huvudet, är väl logiskt, med tanke på kombinationen av omogenhet, vapen, knark och fullständig brist på kultur och bildning. Och uppfostran.
Citera
2024-04-13, 09:50
Medlem
Megalogics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saxofonjude
Allt utom Dogges berättelse är spekulationer, han äger sin egen berättelse.

Ja det gör han givetvis och det är en positiv bild av situationen, det jag vill höra är om kvinnan delade detta, om hon har detta som ett positivt minne, något hon glädjs av att tänka tillbaka på. Det är inte bortom all rimlig tvivel att så är fallet.
Citera
2024-04-13, 10:37
Medlem
L3nn4rts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JSpun
Det finns nästan ingen, som blev sexuellt utnyttjad som barn, som vill ens prata om det
Du har ingen kontakt med verkligheten överhuvudtaget märker jag.

För den som varit med om sexuella övergrepp är det viktigt att få prata ut om det. Du vill inget annat än att få tala ut om det med någon som förstår vad du har gått igenom. Du visar klart och tydligt att du är den sista en sådan person ska gå till.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in