2024-04-12, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Linnea? Hoppas inte på Jacke. Annars är det väl nån av farfar eller morfar kräfta.

Linnea har ingen inkomst så hon får inte stå på den men har dom fått en lägenhet så är det en skum uthyrare eller så står den på någon annan
Citera
2024-04-12, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giftgroda
Linnea har ingen inkomst så hon får inte stå på den men har dom fått en lägenhet så är det en skum uthyrare eller så står den på någon annan
Precis så, det är inte Skabbelina.
Citera
2024-04-12, 23:52
Medlem
Citat:
Din verklighet menar du? Alla andra har en klar bild av vad som hänt. Ena sidan har belägg för nästintill allt som säger och påstår medan andra sidan bara kommer med mundiarré, fabricerade prints och klippta videos.

Inte så svårt att inse vilka som sitter på sanningen och vilka som bara pratar skit
Nej, det är inte svårt att se vilka som sitter på sanningen. Jocke utsätter Linnea för samma behandling som hans ex Hanna. Hackar och förtalar, trakasserar och tillskriver diagnoser, försöker pressa till självmord.

Citat från Jocke:

”Eftersom du gillar att ljuga så mycket så kommer du gilla min nya print jag kommer att göra där du framstår som årets elakaste människa

”hörde förresten att din blogg är under hackning

”Blanda inte in mig om dom lägger ut filmen på din fitta, jag har ingenting att göra med det så du vet.”

Kommer aldrig lägga ned detta du har startat allting kommer se till att ingen på hela denna jävla jord kommer få en bra bild av dig

”Kommer må bra när hackern fixat

”Jag polisanmäler dig också för det med ****** samt allt annat du skrivit. Ska få andra att polisanmäla dig ta kontakt med folk du hängt ut osv”

”Men som sagt vi får se om några månader, med din asberger lär du ju ta självmord

https://m.youtube.com/watch?v=-ErAv9Wtkns och andra videos på samma kanal.
Citat:
Ursprungligen postat av klocksyndrom
Har soc tagit hand om ****flickan nu?
Bete dig förfan
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Herregud såg precis på Linneas live att hon även kallar Chrippa för Bäbis -på skånska dessutom så inte ens i närheten av baby. Fyfan va vidrigt vem kallar en 35 åring man bäbis?

Och någon frågade henne ”Har inte ni tillgång till lägenheten till den 31:e maj?” Och hon svarar ”Jo egentligen”. Nej Linnea du har och har ALDRIG haft tillgång till lägenheten, du tryckte in dig där fast du inte fick lov att vara där.
Du, eller Jocke dikterar inte vem som får och inte får vistas i Söderstadens bostäder! Det gör hyresgästen, det vill säga personen som är folkbokförd i lägenheten. Joakim däremot, begår hemfridsbrott som en jävla stalker.
Senast redigerad av Pallal 2024-04-13 kl. 00:48.
Citera
2024-04-12, 23:54
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nodangerontheroof
Soc läcker aldrig uppgifter. Men vet genom andra som brukar torska på soc anmälningar med sina kids att dom frågar alltid om ni har en aning om vem som anmält och varför om det är anonymt. Men skabbis är ju korkad så det är synd om honom... Svettlöken ägde fan ut honom nu.

Säg aldrig, aldrig. Det händer visst att dom läcker. Men DET läcker man inte ut...
Och i Chrippas fall har dom inte läckt. Det är bara en MISSTANKE...
Sedan är det upp till var och en och tolka det som dom vill.
Citera
2024-04-13, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Märkligt att tycka att det är tjatigt, när det är helt sinnesrubbat hur Jocke behandlar andra människor.
Han tror han står över alla lagar och regler.

Försök ta in, hur skulle det kännas om du blev "vräkt" utan tillgång till någonting alls.

Lägg därtill att det är din egen bror som tagit lagen i egna händer, ivrigt påhejjad av sina polare och fru.
Allt för att göra ditt liv till ett helvete.

Det är precis sånt här som Jocke sysslat med genom hela sitt liv, hota och utpressa, mobba och förtala, sprider lögner, spelar in samtal och smygfiömar andra människor.

Jocke är en mytoman som har manipulerat människor att tro att det han säger och gör är det enda riktiga och vettiga.

Hur många människor har orkat anmäla honom för ofredande, trakasserier, stalkning, olaga hot, utpressning, mutor, sexuella övergrepp, övergrepp i rättssak, skadegörelse, uppvigling och hot. Mobbning och uppmaningar om att människor ska ta sitt liv.
Falsk tillvitelse, ja listan kan göras lång.

Ändå ses denna vidriga människa som en hjälte, världens bästa pappa, så givmild och empatisk.

Tills någon säger emot honom, då är han inte Mr Nice Guy.
Då sammankallar han sin aparmé och verkställer ett sinnessjukt krig, utanför lagen, i sitt egna universum, där han kräver total lydnad och åtrå.

Chrippa sa ifrån och ännu värre, Linnéa sa ifrån och hon låter sig inte köpas eller tystas.

Nu verkar Chrippa vackla och står inte upp för Linnéa, vilket är tragiskt, än har inte Christofer rentvått hennes namn.
Det han har påstått att Linnea har gjort, kommer inte försvinna.

Jag är besviken, trodde bättre om Christofer, att han var stark nog att göra det enda rätta, att starta en rättsprocess och låta rättvisan ha sin gång.
Ta sitt straff och se till att dom som bär skuld får sitt straff.

Såhär kan det inte få fortsätta.

Det handlar om människor utanför Jockes bubbla, barn och unga som verkar tro att detta är någon form av realityshow, som när Hjalle o Heavy gömde sig med hjälp av folket...

Vem bestämmer vad som är utagerat, irrelevant?

Man kan inte bara lägga locket på och vända blad eller slänga bort det som en dålig bok.
Linnea verkar sköta biten själv med att stå upp för sig genom att anonymt göra SOC anmälan mot Chrippa 😂 bebis vill ha bebis utan en bebis… hahaha vilken soppa, bedrar varandra. ”Knuffas och fightas” herre min jävla gud.

Dom två gör bort sig lika mycket som du med ditt eviga tjat och strutsbeteende! Stoppa huvudet i sanden och maler vidare.
Senast redigerad av Detkanvadu 2024-04-13 kl. 00:11.
Citera
2024-04-13, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Nej, det är inte svårt att se vilka som sitter på sanningen. Jocke utsätter Linnea för samma behandling som hans ex Hanna. Hackar och förtalar, trakasserar och tillskriver diagnoser, försöker pressa till självmord.

Citat från Jocke:

”Eftersom du gillar att ljuga så mycket så kommer du gilla min nya print jag kommer att göra där du framstår som årets elakaste människa

”hörde förresten att din blogg är under hackning

”Blanda inte in mig om dom lägger ut filmen på din fitta, jag har ingenting att göra med det så du vet.”

Kommer aldrig lägga ned detta du har startat allting kommer se till att ingen på hela denna jävla jord kommer få en bra bild av dig

”Kommer må bra när hackern fixat

”Jag polisanmäler dig också för det med ****** samt allt annat du skrivit. Ska få andra att polisanmäla dig ta kontakt med folk du hängt ut osv”

”Men som sagt vi får se om några månader, med din asberger lär du ju ta självmord

https://m.youtube.com/watch?v=-ErAv9Wtkns och andra videos på samma kanal.

Det blir inget Mensa för dig

Bete dig förfan ditt jävla as

Typiskt Jocke. Karln är snart 40 år men beter sig som en pubertal 16 åring.
Citera
2024-04-13, 00:11
Medlem
Citat:
Sen ska man ju ha i åtanke att kronkalle har garanterat full koll på att kräftan i flera videos säger att Jocke och Jonna AB ska betala ut lön till honom. Det är hans egna ord och då är lönen utmätningsbar och han har då bara rätt till det som bedöms vara existensminimum.
Ensamstående utan barn och hemlös ger honom hela 6090kr.
Räcker det till en lyxresa till Dubai för två personer + boende tro? Psykbruden har ju ingen inkomst

Det kanske finns fler myndighetspersoner än bara kronkalle som tittar på hans videos? Fundera ett varv till och återkom.
Citera
2024-04-13, 00:15
Avstängd
Linnea har fått honom häktad 2 gånger. När blir den 3e gången?
Citera
2024-04-13, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Linnea har fått honom häktad 2 gånger. När blir den 3e gången?
Midsommar?=
Citera
2024-04-13, 00:27
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av tussilago1
Midsommar?=

Var 3e månad, ja det känns rimligt. Firar nog 1 år i häktet.
Citera
2024-04-13, 00:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Jag tycker nästan tjatet här om lägenheten är värre än hela dramat 😂 senaste typ 100 sidorna handlar bara om lägenheten.
Väldigt irrelevant nu när vi vet att båda står på hyreskontraktet och Jocke har gjort fel. Även om han har rätt att göra så tydligen. Men ändå moraliskt fel. Men att älta det i en vecka dygnet runt gör ju att tråden här går ner o nivå..
Nej. Läs på! Chrippa har full nyttjaderätt över sin och Joakim gör varken moraliskt eller lagligt rätt när han begår hemfridsbrott.

Att hyresvärden Söderstaden har personal som är totalt okunnig eller ljuger och påstår hittan och dittan gör inte att det är lagligt.
Citat:
Ursprungligen postat av Skurmoppen
Snälla jag ber dig en gång för alla , kan du sluta skriva milslånga noveller om OT saker som du kan ta i J egna tråd?! Du är jävligt irriterande! Jag har sett dina inlägg på andra ställen och det verkar som du har som intresse att irritera folk i olika trådar?

Du har fått mängder av klagomål om detta både från moddar och användare - ändå fortsätter du?!

Du rabblar ständigt skit som inte rör denna tråd. Vi har alla förstått din agenda.

Kan du inte bara ta en paus eller hitta dig ett intresse utöver att försöka få folk till att hata J? Om inte annat så håll dig i hans tråd!
Du vet ingenting och din kunnighet lyser med sin frånvaro. FEM klagomål, varav ett enda när Julia inte har varit där. Det klagomålet sammanföll med Jockes och Anjos falska samtal till polis och soc. Den 7/2. Sen har en ”akut vattenläcka” anmälts när Chrippa var i Dubai. Lustigt att det står på hyresgästföreningen att ”det är olaga intrång om du beträder en lägenhet, utöver om det finns akut behov, så som vid en akut vattenläcka. Joakim gick in i lägenheten då såklart.
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Jag hoppas Banjo ljuger för att socialen läcker sådana uppgifter till Jockiboi är ju minst sagt oroväckande.
Att Puppetmaster sedan läckt till begåvningsreserven som dyrkar honom däremot är inte det minsta konstigt.
Givetvis ljuger han. Det enda sättet han kan veta Linnea har står som avsändare av socanmälningarna är om jan själv har skrivit in Linneas namn på dom.
Senast redigerad av Pallal 2024-04-13 kl. 00:54.
Citera
2024-04-13, 00:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Det kanske finns fler myndighetspersoner än bara kronkalle som tittar på hans videos? Fundera ett varv till och återkom.

Absolut men det enda som gör kräftan sömnlös på nätterna är att förlora sin inkomst
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in