Citat:
Ursprungligen postat av
Giftgroda
Din verklighet menar du? Alla andra har en klar bild av vad som hänt. Ena sidan har belägg för nästintill allt som säger och påstår medan andra sidan bara kommer med mundiarré, fabricerade prints och klippta videos.
Inte så svårt att inse vilka som sitter på sanningen och vilka som bara pratar skit
Nej, det är inte svårt att se vilka som sitter på sanningen. Jocke utsätter Linnea för samma behandling som hans ex Hanna. Hackar och förtalar, trakasserar och tillskriver diagnoser, försöker pressa till självmord.
Citat från Jocke:
”Eftersom du gillar att ljuga så mycket så kommer du gilla min
nya print jag kommer att göra där du framstår som årets elakaste människa”
”hörde förresten att din blogg är under
hackning 
”
”Blanda inte in mig om dom lägger ut
filmen på din fitta, jag har ingenting att göra med det så du vet.”
”
Kommer aldrig lägga ned detta du har startat allting
kommer se till att ingen på hela denna jävla jord kommer få en bra bild av dig”
”Kommer
må bra när hackern fixat

”
”Jag polisanmäler dig också för det med ****** samt allt annat du skrivit.
Ska få andra att polisanmäla dig ta kontakt med folk du hängt ut osv”
”Men som sagt vi får se om några månader,
med din asberger lär du ju ta självmord”
https://m.youtube.com/watch?v=-ErAv9Wtkns och andra videos på samma kanal.
Citat:
Ursprungligen postat av
klocksyndrom
Har soc tagit hand om ****flickan nu?
Bete dig förfan
Citat:
Ursprungligen postat av
Cha-Cha-Boys
Herregud såg precis på Linneas live att hon även kallar Chrippa för Bäbis -på skånska dessutom så inte ens i närheten av baby. Fyfan va vidrigt vem kallar en 35 åring man bäbis?
Och någon frågade henne ”Har inte ni tillgång till lägenheten till den 31:e maj?” Och hon svarar ”Jo egentligen”. Nej Linnea du har och har ALDRIG haft tillgång till lägenheten, du tryckte in dig där fast du inte fick lov att vara där.
Du, eller Jocke dikterar inte vem som får och inte får vistas i Söderstadens bostäder! Det gör hyresgästen, det vill säga personen som är folkbokförd i lägenheten. Joakim däremot, begår hemfridsbrott som en jävla stalker.