2024-04-12, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
DET ÄR irrelevant nu, totalt irrelevant. Eller ska vi älta detta till 2025? Kom igen nu. Jocke gjorde moraliskt fel. Det vet vi nu. Även om han tydligen fick göra så.

Men finns viktigare och intressantare saker att diskutera. Än en lägenhet som han ändå skulle få flytta ut typ en månad senare eller något sånt.

Precis och älta saker ger ej nå, nu ska dom ju strax enligt Chrippa flytta in i en 3a i Linköping.
Citera
2024-04-12, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Märkligt att tycka att det är tjatigt, när det är helt sinnesrubbat hur Jocke behandlar andra människor.
Han tror han står över alla lagar och regler.

Försök ta in, hur skulle det kännas om du blev "vräkt" utan tillgång till någonting alls.

Lägg därtill att det är din egen bror som tagit lagen i egna händer, ivrigt påhejjad av sina polare och fru.
Allt för att göra ditt liv till ett helvete.

Det är precis sånt här som Jocke sysslat med genom hela sitt liv, hota och utpressa, mobba och förtala, sprider lögner, spelar in samtal och smygfiömar andra människor.

Jocke är en mytoman som har manipulerat människor att tro att det han säger och gör är det enda riktiga och vettiga.

Hur många människor har orkat anmäla honom för ofredande, trakasserier, stalkning, olaga hot, utpressning, mutor, sexuella övergrepp, övergrepp i rättssak, skadegörelse, uppvigling och hot. Mobbning och uppmaningar om att människor ska ta sitt liv.
Falsk tillvitelse, ja listan kan göras lång.

Ändå ses denna vidriga människa som en hjälte, världens bästa pappa, så givmild och empatisk.

Tills någon säger emot honom, då är han inte Mr Nice Guy.
Då sammankallar han sin aparmé och verkställer ett sinnessjukt krig, utanför lagen, i sitt egna universum, där han kräver total lydnad och åtrå.

Chrippa sa ifrån och ännu värre, Linnéa sa ifrån och hon låter sig inte köpas eller tystas.

Nu verkar Chrippa vackla och står inte upp för Linnéa, vilket är tragiskt, än har inte Christofer rentvått hennes namn.
Det han har påstått att Linnea har gjort, kommer inte försvinna.

Jag är besviken, trodde bättre om Christofer, att han var stark nog att göra det enda rätta, att starta en rättsprocess och låta rättvisan ha sin gång.
Ta sitt straff och se till att dom som bär skuld får sitt straff.

Såhär kan det inte få fortsätta.

Det handlar om människor utanför Jockes bubbla, barn och unga som verkar tro att detta är någon form av realityshow, som när Hjalle o Heavy gömde sig med hjälp av folket...

Vem bestämmer vad som är utagerat, irrelevant?

Man kan inte bara lägga locket på och vända blad eller slänga bort det som en dålig bok.

Men om man ska leka tanken, som du säger. Då måste man väl göra det pt båda hållen, eller hur?

Tänk in att din bror ser till att du blir vräkt. Ok, men vad har jag gjort för att bli vräkt, vad ska jag tänka in att jag hade gjort?

Trodde du bättre om en kvinnomisshandlare?
En som har påtvingat Linnea till saker hon själv inte velat? Förnedrat henne inför alla följare, förnedrat hennes familj osv? Men han är ändå helt okej tycker du?

Svara.

Och nästa gång vi ska tänka till så får vi tänka till vad båda har gjort, inte vad den ena har gjort.
Citera
2024-04-12, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Märkligt att tycka att det är tjatigt, när det är helt sinnesrubbat hur Jocke behandlar andra människor.
Han tror han står över alla lagar och regler.

Försök ta in, hur skulle det kännas om du blev "vräkt" utan tillgång till någonting alls.

Lägg därtill att det är din egen bror som tagit lagen i egna händer, ivrigt påhejjad av sina polare och fru.
Allt för att göra ditt liv till ett helvete.

Det är precis sånt här som Jocke sysslat med genom hela sitt liv, hota och utpressa, mobba och förtala, sprider lögner, spelar in samtal och smygfiömar andra människor.

Jocke är en mytoman som har manipulerat människor att tro att det han säger och gör är det enda riktiga och vettiga.

Hur många människor har orkat anmäla honom för ofredande, trakasserier, stalkning, olaga hot, utpressning, mutor, sexuella övergrepp, övergrepp i rättssak, skadegörelse, uppvigling och hot. Mobbning och uppmaningar om att människor ska ta sitt liv.
Falsk tillvitelse, ja listan kan göras lång.

Ändå ses denna vidriga människa som en hjälte, världens bästa pappa, så givmild och empatisk.

Tills någon säger emot honom, då är han inte Mr Nice Guy.
Då sammankallar han sin aparmé och verkställer ett sinnessjukt krig, utanför lagen, i sitt egna universum, där han kräver total lydnad och åtrå.

Chrippa sa ifrån och ännu värre, Linnéa sa ifrån och hon låter sig inte köpas eller tystas.

Nu verkar Chrippa vackla och står inte upp för Linnéa, vilket är tragiskt, än har inte Christofer rentvått hennes namn.
Det han har påstått att Linnea har gjort, kommer inte försvinna.

Jag är besviken, trodde bättre om Christofer, att han var stark nog att göra det enda rätta, att starta en rättsprocess och låta rättvisan ha sin gång.
Ta sitt straff och se till att dom som bär skuld får sitt straff.

Såhär kan det inte få fortsätta.

Det handlar om människor utanför Jockes bubbla, barn och unga som verkar tro att detta är någon form av realityshow, som när Hjalle o Heavy gömde sig med hjälp av folket...

Vem bestämmer vad som är utagerat, irrelevant?

Man kan inte bara lägga locket på och vända blad eller slänga bort det som en dålig bok.

Snälla jag ber dig en gång för alla , kan du sluta skriva milslånga noveller om OT saker som du kan ta i J egna tråd?! Du är jävligt irriterande! Jag har sett dina inlägg på andra ställen och det verkar som du har som intresse att irritera folk i olika trådar?

Du har fått mängder av klagomål om detta både från moddar och användare - ändå fortsätter du?!

Du rabblar ständigt skit som inte rör denna tråd. Vi har alla förstått din agenda.

Kan du inte bara ta en paus eller hitta dig ett intresse utöver att försöka få folk till att hata J? Om inte annat så håll dig i hans tråd!
Citera
2024-04-12, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skurmoppen
Snälla jag ber dig en gång för alla , kan du sluta skriva milslånga noveller om OT saker som du kan ta i J egna tråd?! Du är jävligt irriterande! Jag har sett dina inlägg på andra ställen och det verkar som du har som intresse att irritera folk i olika trådar?

Du har fått mängder av klagomål om detta både från moddar och användare - ändå fortsätter du?!

Du rabblar ständigt skit som inte rör denna tråd. Vi har alla förstått din agenda.

Kan du inte bara ta en paus eller hitta dig ett intresse utöver att försöka få folk till att hata J? Om inte annat så håll dig i hans tråd!

Nä uppenbarligen ej kan person det.
Citera
2024-04-12, 22:35
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Su ljuger, det har inkommit 5 st klagomål

Ok sluta gråt nu.
Senast redigerad av Horrorgram 2024-04-12 kl. 22:40.
Citera
2024-04-12, 22:38
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Hahah.. Så det e Linnea som anmäler anonymt.
Citera
2024-04-12, 22:41
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning

Hahaha skulle inte förvåna mig för fem jävla öre!

Åter igen äger Anjo skiten ur luffaren😂
Citera
2024-04-12, 22:44
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Horrorgram
Hahaha skulle inte förvåna mig för fem jävla öre!

Åter igen äger Anjo skiten ur luffaren😂

Att han gör..
Klart hon inte vill ha dit ungen. Dom har det bra nu.
Citera
2024-04-12, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Jaha är det höghusen vid fotbollsarenan? 😄

Ja det var det men nu sägs det att han inte hade råd att bo kvar (kostar ju ändå ett par hundra/natt) så nu bor han tydligen hemma hos mamma och pappa.
Föga förvånande att hans pundarmorsa tar emot ett par som utsatt ett barn för diverse brott, hon får väl flashbacks till när hon misshandlade och tryckte ner Jocke
Citera
2024-04-12, 22:52
Medlem
Blir kul att se om kräftan vågar ställa psykbruden till svars för dessa anonyma anmälningar till soc.

Slår vad om att psykbruden la fram kräftans sprutor och kanyler synligt innan dom åkte och sen gjorde en felanmälan för att dom skulle upptäckas 😂😂
Citera
2024-04-12, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giftgroda
Blir kul att se om kräftan vågar ställa psykbruden till svars för dessa anonyma anmälningar till soc.
Har inte hänt senaste 4 månaderna och lär inte ske 4 kommande heller.
Citera
2024-04-12, 22:57
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Jag hoppas Banjo ljuger för att socialen läcker sådana uppgifter till Jockiboi är ju minst sagt oroväckande.
Att Puppetmaster sedan läckt till begåvningsreserven som dyrkar honom däremot är inte det minsta konstigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in