Citat:
Ursprungligen postat av
Lovestein
Jo det kan man väl säga och självklart är det helt sjukt att sådant här ens får ske i vårat land. Men jag säger bara att det kanske var som så att han sa lite för mycket när han gick fram till dom. Som sagt det är endast min erfarenhet av polacker som jag stött på genom gamla kneg.
Skjuten i ansiktet, mördad o 12-årige sonen bredvid. Jag ser du moraliserar med "kanske.. sa lite för mycket".
Det handlar inte om att det skulle vara fel säga ifrån, det handlar om våldsmän, mördare, helt respektlösa människor. Grunden till problemen är "våra" politiker, som dyker upp vid mord som ger särskilda rubriker i media med ord som "pappa", "barn", "skjuten i ansiktet" o liknande. Moraliserandet bör läggas över mot mördarna o politkerna som skapat landet Upplösning. Politiker som står i sin egenproducerade dynga utan verkliga åtgärder o som säger de ska bekämpa det de själva skapat.
Du får skicka begravningsblommor med texten "Du sa för mycket, därför är du död".
Sverige år 2034 kommer generellt sett likna Skärholmen i sammansättning, så kan vi tänka vår framtid.