Citat:
Sara smutskastar så fort någon inte tycker som hon. Det blir då naturligt att ge tillbaka. Sen använder olika personer olika uttryck, dessa kan vara mer eller mindre sårande, dessa kan vara onödiga, folk tänker inte alltid att det sårar fast det bara skrivs till en anonym. Men varför använder Sara samma utryckssätt då, senaste Vampyren, eller snoppdragaren. Jag tycker det är djupt olämpligt att kalla Sara för hora eller påpeka att hon var missbrukare för en rad år sedan, det är rejält OT dessutom
Men fortsätt o kritisera deras arbete då, enligt dom så är det försvarligt med hänsyn till omständigheterna då dom utgör en fara för barn och därmed inte smutskastning
På samma sätt som Aftonbladet och Expressen valt att publicera namn och bild på nazister och gängkriminella som oxo kan ha barn som råkar ut för mobbing (som brukar vara en vanlig invändning)
Sen att man anser att Sara och Patrik ägnar sig åt smutskastning legitimerar inte att smutskasta dom, när jag blir kallad sektmedlem här på flashback eller andra nedsättande tillmälen för mina åsikter så faller det sig inte naturligt för mig att bemöta mina meningsmotståndare på samma sätt
Jag kritiserar andra så sakligt jag kan utan att ägna mig åt personangrepp även om det både finns folk som sympatiserar med mig och folk som kritiserar mig som väljer att bete sig på ett för mig djupt olämpligt sätt
,
Eller bara för att gängkriminella skjuter människor så har jag ingen rätt att gå o skjuta dom
Men fortsätt o kritisera deras arbete då, enligt dom så är det försvarligt med hänsyn till omständigheterna då dom utgör en fara för barn och därmed inte smutskastning
På samma sätt som Aftonbladet och Expressen valt att publicera namn och bild på nazister och gängkriminella som oxo kan ha barn som råkar ut för mobbing (som brukar vara en vanlig invändning)
Sen att man anser att Sara och Patrik ägnar sig åt smutskastning legitimerar inte att smutskasta dom, när jag blir kallad sektmedlem här på flashback eller andra nedsättande tillmälen för mina åsikter så faller det sig inte naturligt för mig att bemöta mina meningsmotståndare på samma sätt
Jag kritiserar andra så sakligt jag kan utan att ägna mig åt personangrepp även om det både finns folk som sympatiserar med mig och folk som kritiserar mig som väljer att bete sig på ett för mig djupt olämpligt sätt
,
Eller bara för att gängkriminella skjuter människor så har jag ingen rätt att gå o skjuta dom
Du utrycker dig inte illa, men du försvarar konsekvent Dumpen och det reagerar vi på, inget av hanterandet av de 400 har du kritiserat, jo ett fall har du kritiserat, Törebodagäddan, undantaget som bekräftar R, förnimmer att du kritiserat något fall mer. Och du försvarar Impuls och 135 000 kr utan ångervecka som alltid gäller vid telefonförsäljning, det tycker vi är märkligt. Skriver vi, men är egentligen jag, jag utgår från att de tänker som mig, vilket de förmodligen gör men inte säkert.