Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-04-18, 04:39
  #109
Medlem
LemPicas avatar
Läste en artikel från 2020 där hon säger att hon tryckte kudden mot hans ansikte i max 30 sekunder.
Jag tror väl inte på tidsangivelsen men undrar varför man skulle dö efter bara 30 sekunder utan luft?
Man kan ju hålla andan långt längre utan att dö.

Underligt att hon går ut offentligt med att hon inte ångrar mordet.
Varför visa hur störd man är även om det är sant?

Sjuk människa hur som helst.
Citera
2022-04-18, 09:23
  #110
Medlem
KnivStinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fryssen
Tycker mest att hon är en väldigt trasig människa tyngd under ett eskalerande alkohol missbruk,inte en klassisk rabiat mördare.nåt gick väldigt fel den eftermiddagen tyvär.

Människan har ju troligtvis en personlighetsstörning. Ibland är det en personlighetsstörning som ligger till grund för missbruk och inte ett missbruk som ligger till grund för en störd personlighet
Citera
2022-05-22, 12:10
  #111
Medlem
Jag lever med en av Lindas fd och det är inga trevliga saker jag har fått höra. Hon försökte ta livet av honom oxå och slog honom i huvet med en ljusstake. Ständigt full och ville inte jobba utan leva på andra. Hur kan hon sitta och blåsa upp sej och inte ångra mordet??
Stackars anhöriga till den avlidne säjer jag. Nä hon vill ju bara ha sex tydligen och det finns säkert karlar som är så dumma att de går på henne. Hon kan sitta där och ruttna så tar jag hand om hennes fina ex istället. Hon hade som mest 43 st betalanmärkningar och skyllde på csn och goboken.
Citera
2022-07-23, 18:52
  #112
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cirkusweden
Jag kan förstå att svenska kvinnor med problem blir SD are. Hon fick ingen hjälp med sitt missbruk, bostad, eller sina skulder. Samtidigt som 100 000 tals lycksökare och islamister får egna koran-skolor, bostäder ,socialhjälp, låtsasjobb mm. Dock förtjänar hon sitt straff..
Ditt resonemang är stört. Men det är väll bara ett uttryck för din egen vänstervridning.
Citera
2022-11-18, 18:47
  #113
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Partykrille
Jag strippade för henne, ställde mig över henne och tryckte min k*k ner i halsen på kvinnan. Sen gick hon, jag & en vän till mig tillsammans in i sängkammaren för en dubbelmacka. Riktig liten s.l.u.t

Nää lägg av, vilket år va detta? Vet du vad hon jobbade som då? Kan väl inte alltid varit arbetslös?
Citera
2022-11-28, 22:56
  #114
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
Nää lägg av, vilket år va detta? Vet du vad hon jobbade som då? Kan väl inte alltid varit arbetslös?

Vettefan, vad kan det varit. 2018 kanske. Ingen aning vad hon jobbade som raggade upp henne på Harrys; nu "the crown".
Citera
2022-11-29, 22:42
  #115
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Partykrille
Vettefan, vad kan det varit. 2018 kanske. Ingen aning vad hon jobbade som raggade upp henne på Harrys; nu "the crown".
Haha ingen skräll de va Harrys 🤣
Citera
2023-06-12, 20:42
  #116
Medlem
Kantarell1423s avatar
Växjö TR B 1014-20 Aktbil 55 Fup
https://anonfiles.com/m3X5ybwez5/V_x...bil_55_Fup_pdf
Citera
2024-01-02, 15:05
  #117
Medlem
GM är med i en intervju här och hon ångrar inte sitt brott.

Tänkte det kunde vara intresseanmälan för vissa att se klippet.

https://vm.tiktok.com/ZGe2efU5n/
Citera
2024-01-05, 14:45
  #118
Medlem
Nån som har fup ?
__________________
Senast redigerad av drutten66 2024-01-05 kl. 14:47. Anledning: Edit.Hitta fupen
Citera
2024-01-07, 20:03
  #119
Medlem
är det ingen som besökt henne ? dvs satt på henne på kåken? Hon trånade efter kuk i teven för fan och ska man gå efter nån skribent i tråden lär det bli en jävla åktur haha
Citera
2024-04-11, 23:14
  #120
Medlem
Nån som kan fixa fup eller fungerande länk till domen. Den som ligger i tråden funkar inte..
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback