Citat:
Ursprungligen postat av
Tok-Frans
Menar du att en värdelös potatisåker i västar Ukraina är lika befäst som frontlinjen i öst?
Då tror jag Ukraina behöver byta general en gång till.
Du får nog räkna på det här en gång till.
Problemet här, är att "klapp-mongo-kören" intalar sig att de här siffrorna stämmer, och det skrämmer mig.
Snart sitter jag i skyttegraven, sida vid sida med en av er. Det kommer inte gå nå bra då.

En vanlig taktik bland rysstrollen är att komma med en handfull påståenden, dom får svar på alla men svarar själva bara på ett i bästa fall och i nästa inlägg så kommer det fem påståenden till. Ofta så har dom uppföljande påståendena inte ett dugg att göra med starten på delämnet.
Du brukar köra med oneliners och efter att ha fått ett genomtänkt svar så ger du en respons med ytterligare en rad. Ingenting större genomtänkt, inget form av resonerande eller uppbackning med siffror. Inget kött på benen så att säga...
Med det sagt, har du några frågor så brukar google fungera för mig. Av det jag läser av ovanstående så kan jag visserligen lägga ner tid och energi på att svara dig. Alla fem delpåståenden i ovanstående citat. Men allt jag får som respons kommer troligen bara bli en till enradare. Ett jävla slöseri på tid plus att du skitar ner tråden.