2024-04-11, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aprilomaja
Det är kanske väldigt unga gärningsmän då är det extra känsligt.

Tydligen flydde GM på elcykel (rawbike). man har också sätt en maskerad man åka runt med en sådan på sistonde i skärholemn. Snubben hete M(islams profet) och bor/bodde på idholmsvägen
Citera
Medlem
Don-Karleones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redrum.187
Hoppas namn kommer fram snabbt och att utvisning sker asap.

Ingen utvisning kommer ske. Dessa kriminella är födda i Sverige. Men de talar gissningsvis usel svenska, hatar Sverige och svenskar och har invandrarföräldrar.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sierra.Leone
Hade de vart i min hemkommun hade ”Bossen” tvingat dem till närmaste polisstation och erkänna vad de gjort.

Ni pundare i Skärholmen bör bojkotta i protest

Jag håller med dig, om inget annat bara för att visa att det här är inget som tolereras
Citera
2024-04-11, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ztartrax
Råkade träffa hans ansikte? *lol*

Ja, teorin kan stämma! Av ren reflex så skulle en frisk person reagera på det sättet, att försöka vifta bort en pistol riktad mot ansiktet och PANG!

Tror ej att den som sköt var riktigt kunnig! En skitunge med en pistol helt enkelt!
Citera
2024-04-11, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chockneger
Är det någon som inbillar sig annat än att offret valdes ut för ditt utseende.
Mikael.
Givetvis ett hatbrott.

Jag vill seriöst se massmord på äckliga kriminella.

Självklart är det ett hatbrott. Solklart att dessa kriminella ”hatar svenskar och sverige” men älskar våra bidrag.

STÅ UPP! Låt inte detta göra så att ni inte vågar stå upp mot idioter, de får inte ta över mer än de redan gjort. Rädsla och ”respekt” för dem är ju deras bränsle.
Citera
2024-04-11, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ssthlmss
Deras föräldrar borde ju märka något på dom om dom inte är helt psykopatiska förstås

Om det handlar om folk från en annan kultur har de mer klantänk.
Citera
2024-04-11, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Redrum.187
Hoppas namn kommer fram snabbt och att utvisning sker asap.

Ja hela familjen via föräldraansvaret (eller snarare brista av det) om GM är under 18.

Dessa mördare ska inte tro sig vara säkra i Sverige.
Citera
2024-04-11, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doraemon-FTW
Ni låter inte ens liken kallna innan ni börjar med era runkfantasier om utvisningar.
Det har aldrig hänt och kommer aldrig att hända att Sverige utvisar svenska medborgare.
Är personerna utländska, men kommer från osäkra länder, då kommer dom inte heller att utvisas.
Sverige köper inte heller fängelseplatser utomlands.

Jag förstår att du inte kan svenska deportation är inte utvisning.

Lär dig skillnaden innan du skriver.

Och läs även gästarbetare, du ser bara hinder istället för möjligheter.

Finns många politiska steg att ta för att få ordning på eländet.
Citera
2024-04-11, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ssthlmss
Nej, sonen har själv sagt att han cyklade vidare till simhallen och pappan vände typ.
Kan du visa den artikeln?
Citera
2024-04-11, 18:57
Medlem
Crime-boy2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mich13
Borde inte parasiterna hittats vid det här laget? De lär väl ha skickat en mängd sms till varandra och lämnat många digitala fotspår efter sig.

Eller så vet man vilka det är, men har inte hittat dem?

Löper dom inte risk att bli skjutna själva? Sånt här stör väl "affärerna"?
Citera
2024-04-11, 18:57
Medlem
Karppas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZstarZscream
Tror ej att den som sköt var riktigt kunnig! En skitunge med en pistol helt enkelt!

Eller så var han extremt kunnig pistolhanterare eftersom han var gängets beskyddare vid tillfället, tror min teori är troligare.
Citera
2024-04-11, 18:58
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZstarZscream
Han bodde i Skärholmen väl, hur tänker du? Skulle han ha cyklat 51min för att bada med sin son?

Jag uppfattar det som att han var ensamtående antigen på heltid eller deltid. Om han nu bodde i Dalen så var han nog där för att ta sonen till badet. Men inget talar om att han inte bodde där! Snubben har ju kontaktat polisen tidigare om problematiken i området.
Pappan bor i Enskededalen. Bor pojken i Skärholmen med sin mamma och går i skolan där och pappan hämtade upp honom på cykeln och de cyklade tillsammans till simhallen för att lämna honom hos mamman efteråt?

Pappan måste ha cyklat där ofta när han kände till gängen och problematiken så väl som han gjorde.
Han ville ju inte att sonen skulle växa upp med gängen i närheten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in