2024-04-11, 06:30
Medlem
Utvisningszoner hade inte varit helt fel. Vi kommer komma dit, förr eller senare. Europa och Sverige kan inte ha alla dessa kriminella och totalt värdelösa blattar.
Vi kan göra det på ett halvtrevligt sätt nu, eller så kommer det göras på ett otrevligare sätt inom en snar framtid.
Citera
2024-04-11, 06:33
Medlem
psykoshippiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av argaangelica
Lagen kommer slå fel, det kommer mest visiteras mörkhyade och ickeetniska svenskar. Påminner om reva. Om en kollar en mörkhyad så ska en svenne kollas, etnicitet ska fan inte spela någon roll! Denna lagen måste bort, göras om. Visitationszoner hör inte hemma i Sverige!
Du menar att de fokuserar på de som orsakar mest kriminella gärning samt i särklass högst antal våldsdåd? Där är väl helt i sin ordning.
Citera
2024-04-11, 08:02
Medlem
Crawzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UndeadNinja
Men du förstår väl ändå att Sverige är ett extremt land där det har gått otroligt långt med kriminaliteten?

Som du skriver så är det en så liten minoritet som är gängkriminella men trots sin ringa mängd så gör de så stor skada.

Nu har sådana som du släppt in en ny medelstor svensk stad varje år av dessa människor som inte riktigt passar in i samhället där alldeles för många blir kriminella. Då får ni också ta konsekvenserna av det.

Du ville ha massinvandring och mångkultur, nu måste andra städa upp efter dig så att svenskarna kan få vara trygga och säkra i sitt eget land igen.

Otroligt många har tvingats lida och dö för att du ville ha massinvandring och mångkultur. Nu måste någon göra något åt det.

"Sådana som du" - för det första har jag bott utomlands i många år. För det andra är ert primära problem att ni vill skuldbelägga folk konstant, ni är de upplysta, och den här auktoritära skitretoriken kommer göra att ni aldrig helt får er vilja igenom.
Citera
2024-04-11, 08:04
Medlem
Crawzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VarmaVindar
Tycker du kan ta din "demokratiska kropp" och släpa den till Rafah eller något annat lämpligt muslimställe.

Anledningen till att det mestadels är lugnt och harmoniskt i Köpenhamn är att det inte finns en massa muslimer i centrum av Köpenhamn. Och att danskarna har tagit emot betydligt färre muslimer än sorgestaten Sverige.

Så du åker till Köpenhamn och myser med hygge och smörrebröd bland danskar. Och nu har du en åsikt. Det verkar inte finnas någon hejd på dumheten hos dig.

Jag är ju för liberalism och demokrati, varför i helvete skulle jag åka iväg till Rafah?

Köpenhamn är en internationell stad, där standardöppningen när man börjar prata med folk är på engelska. Inte ens danskarna öppnar konversationen på danska.
Citera
2024-04-11, 08:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av borriz
Just min tanke.
Även om det bara är lokalt, så är detta mångdubbelt bättre än 'saft och bullar'

Den nya lagen kommer förmodligen att leda till färre visitationer än innan, inte fler som många försöker påskina.
Citera
2024-04-11, 08:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hillsongsweden
Den nya lagen kommer förmodligen att leda till färre visitationer än innan, inte fler som många försöker påskina.

Jag kan tänka mig att de kan leda till en del i början, just bara för att se vad det kommer ge, men sedan kommer det ebba ut. Alltså här är hur många som helst som kör utan körkort och det vet polisen mycket väl om, men det finns inte tid eller resurser längre att ens hålla på med det. Om man inte ens orkar stanna bilister och kolla körkort, så vad då stanna och visitera folk?
Det som det kommer användas till främst är att stoppa och visitera folk vid ex. matcher, nu till Melodifestivalen i Malmö och när det sker någon skjutning.
Citera
2024-04-11, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crawz
Jag är ju för liberalism och demokrati, varför i helvete skulle jag åka iväg till Rafah?

Köpenhamn är en internationell stad, där standardöppningen när man börjar prata med folk är på engelska. Inte ens danskarna öppnar konversationen på danska.

Danskarna identifierar förmodligen dig snabbt som det liberala "demokratiska" UFO du är och besvärar sig inte ens med att försöka prata skandinaviska med dig.

Du tycker att Köpenhamn är en "internationell stad" - så vad kallar du Malmö, där svenskarna nu är i minoritet?

En invaderad stad kanske?

Det kanske känns internationellt upphetsat i din liberala röv när personer som bor i Malmö öppnar konversationen på arabiska?
Citera
2024-04-11, 13:55
Medlem
Crawzs avatar
Citat:
Danskarna identifierar förmodligen dig snabbt som det liberala "demokratiska" UFO du är och besvärar sig inte ens med att försöka prata skandinaviska med dig.

Du tycker att Köpenhamn är en "internationell stad" - så vad kallar du Malmö, där svenskarna nu är i minoritet?

En invaderad stad kanske?

Det kanske känns internationellt upphetsat i din liberala röv när personer som bor i Malmö öppnar konversationen på arabiska?

Nej, lilla vän. Jag har goda kontakter i Köpenhamn, och även andra stora delar av Europa. Det är bara ni som tar allt så jävla seriöst och er själva på så stort allvar. Slappna av lite snöflingan, så ska du se att livet blir bättre.
Citera
2024-04-11, 14:07
Medlem
Citat:
Nej, lilla vän. Jag har goda kontakter i Köpenhamn, och även andra stora delar av Europa. Det är bara ni som tar allt så jävla seriöst och er själva på så stort allvar. Slappna av lite snöflingan, så ska du se att livet blir bättre.

Det är nog i Köpenhamns bastuklubbar du har goda kontakter. Kanske kallar de dig för "lille vännen" där? Fast på engelska då. För din kuk är så internationell och så liberal.
Citera
2024-04-11, 14:18
Medlem
Crawzs avatar
Citat:
Det är nog i Köpenhamns bastuklubbar du har goda kontakter. Kanske kallar de dig för "lille vännen" där? Fast på engelska då. För din kuk är så internationell och så liberal.

Men oj, vad bitter du är. Nu baserar jag visserligen mina iakttagelser på att de flesta danskor pratar engelska, du vet såna som flirtar med en på stan. Men har man inte erfarenhet av det så kan jag ju förstå bitterheten naturligtvis. Jaja, fortsätt sura och var förbannad på muslimerna. Resten av världen går vidare, lilla vän.
Citera
2024-04-11, 14:23
Medlem
Citat:
Men oj, vad bitter du är. Nu baserar jag visserligen mina iakttagelser på att de flesta danskor pratar engelska, du vet såna som flirtar med en på stan. Men har man inte erfarenhet av det så kan jag ju förstå bitterheten naturligtvis. Jaja, fortsätt sura och var förbannad på muslimerna. Resten av världen går vidare, lilla vän.

Som tur är för dig, är det - än så länge - fritt fram att slicka röv på vilken muslim som helst.

Även på dina "danskor" med ovanligt lång klitoris.
Citera
2024-04-11, 14:26
Medlem
Crawzs avatar
Citat:
Som tur är för dig, är det - än så länge - fritt fram att slicka röv på vilken muslim som helst.

Även på dina "danskor" med ovanligt lång klitoris.

Haha, "än så länge".

Nej, Sverige kommer inte att bli ett Nordkorea din avart. Schas, iväg nu tillbaka under stenen du kröp ut från.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in