2024-04-11, 13:35
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dead-arson
Som någon påpekade tidigare vet man aldrig livslängden för Devglan, vore trist om göddidentiteter försvinner om de skulle släcka lyset.
Därför är det bra att komplettera med rebus.

Jag håller med. Jag tycker att det är bra att gäddor finns dokumenterade på så många ställen som möjligt. Här i rebusform, Devglan och på Telegram.
Citera
2024-04-11, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dead-arson
Som någon påpekade tidigare vet man aldrig livslängden för Devglan, vore trist om göddidentiteter försvinner om de skulle släcka lyset.
Därför är det bra att komplettera med rebus.

Okey, då förstår jag. Trodde inte devglan hade ett bäst före-datum.
Citera
2024-04-11, 13:39
Medlem
Kan vi inte börja använda den här istället:

https://www.gillmeister-software.com/online-tools/text/encrypt-decrypt-text.aspx

Och att vi använder lösenordet "flashback". Den här kompilatorn är inte bunden av någon tidsrymd eller dylikt.
Citera
2024-04-11, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Takanashi
Jag kollade på "brottarbröder". Varje gång Sara uttalar sig om sådant hon inte vet, överdriver eller kommer med halvsanningar , så ser man tydligt minspelet. Omaskerade grimaser tics och ryckningar.
Hon är rakt igenom en riktigt obehaglig människa, värre än jag faktiskt hade föreställt mig
Ja det här är en människa som är fruktansvärt obehaglig. Det lyser igenom att det är falskspel.
Citera
2024-04-11, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av insideoutman
Kan vi inte börja använda den här istället:

https://www.gillmeister-software.com/online-tools/text/encrypt-decrypt-text.aspx

Och att vi använder lösenordet "flashback". Den här kompilatorn är inte bunden av någon tidsrymd eller dylikt.
Har provat den och den är lättare än devglan. Provade även standalone versionen och den fick jag inte att fungera. Har du någon länk till en sådan du vet fungerar bra. Tycker vi bör prova innan vi börjar rekommenderar den.
Citera
2024-04-11, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Falta
Ja det här är en människa som är fruktansvärt obehaglig. Det lyser igenom att det är falskspel.
Kan det va att Sara lider av autism. Många med autism upplevs som kalla och svåra att förstå. Tänker på alla udda specialintresse hon har som arbetshandskar och grävmaskiner. Det är ju lite typiskt för personer med autism.
Citera
2024-04-11, 15:36
Medlem
FernandoFisrings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tforka
På upploppet låg tre kartar i bredd och de kom i full fart. En av dem fick två hjul utanför banan några meter från mållinjen där Sara Nilsson stod beredd att vifta med flaggan och avsluta loppet. Det hann hon inte göra. Karten som kommit av banan körde på henne. Hon föll omkull och slog huvudet i marken. (helsingborgs dagblad)

Så fyra veckors arbetserfarenhet som målflaggare är vad Sara 50 år skryter om är att hon visst har haft ett jobb? Då har många högstadieelever som sålt glass i nån kiosk över sommaren långt mer arbetserfarenhet än henne. Inte kul att bli påkörd på jobbet så klart och arbetsgivaren kanske kunde ha skött det bättre, men kan inte låta bli att skratta åt bilderna på Sara i artikeln. Journalisten har verkligen kört en riktig lokaltidningsbesvikelse - ”kan du se ledsen ut så tar vi några bilder?”. Sara verkar verkligen gilla offerrollen.
Citera
2024-04-11, 15:43
Medlem
FernandoFisrings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Kan det va att Sara lider av autism. Många med autism upplevs som kalla och svåra att förstå. Tänker på alla udda specialintresse hon har som arbetshandskar och grävmaskiner. Det är ju lite typiskt för personer med autism.

Tänker inte så att hon har nån sån diagnos. Hon är rent av bitsk, kall och elak.
Citera
2024-04-11, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Har provat den och den är lättare än devglan. Provade även standalone versionen och den fick jag inte att fungera. Har du någon länk till en sådan du vet fungerar bra. Tycker vi bör prova innan vi börjar rekommenderar den.

Har testat den några gånger utan problem. Är väl bara att använda den webbaserade versionen? Behöver inte krångla till det.
Citera
2024-04-11, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av insideoutman
Har testat den några gånger utan problem. Är väl bara att använda den webbaserade versionen? Behöver inte krångla till det.
Det var mer om den webbsidan försvinner är det bra med en standalone.
Senast redigerad av Berraperra1975 2024-04-11 kl. 16:34.
Citera
2024-04-11, 15:50
Medlem
https://www.facebook.com/share/p/rt6xcZFmSZRQd8DZ/

Sara om vilka barn dumpen skyddar
Citera
2024-04-11, 16:01
Medlem
FernandoFisrings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
https://www.facebook.com/share/p/rt6xcZFmSZRQd8DZ/

Sara om vilka barn dumpen skyddar

Det där säger väl ingenting om att dumpen skyddar barnen, utan att barnen måste skyddas? Fortfarande inte en ljud från dumplingarna om HUR barnen skyddas av dumpen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in