Citat:
Ursprungligen postat av
Ovetade
Men att gemene man lätt pekar ut alla 400 på gatan i någon lite större stad vet i tusan?
Nej, inte gemene man. Det enda syfte jag kan komma på som faktiskt är troligt att dumpen uppnår, förutom lite pengar, är att några medelålders gubbar till sektmedlemmar kan skriva dagbok om alla äckel som de inte vill umgås med. Börje 56 i Kristianstad sitter liksom hemma där i sunkläggan och ristar in i boken att Gäddjeffe i Kiruna är ett äckel som han inte vill ta en öl med. Börje 56 kan säkert dra personporträtt på alla gäddor om du frågar. Alla har väl rätt till interessen, men skulle inte förvåna mig om fruarna börjar lämna snart på grund av de här gubbarnas besatthet av gäddor - om inte de också är värvade av sekten då.
Citat:
Ursprungligen postat av
Takanashi
Jag kollade på "brottarbröder". Varje gång Sara uttalar sig om sådant hon inte vet, överdriver eller kommer med halvsanningar , så ser man tydligt minspelet. Omaskerade grimaser tics och ryckningar.
Hon är rakt igenom en riktigt obehaglig människa, värre än jag faktiskt hade föreställt mig
Ja, hon framstår som väldigt obehaglig. Som nån annan skrev här så är hon så klart i grund och botten en människa som förtjänar grundläggande respekt. Däremot kan man inte förvänta sig att bli struken medhårs när man behandlar alla som inte dansar efter ens egen pipa så illa som hon gör.
Citat:
Ursprungligen postat av
Ovetade
Att de ryker från jobb vid uthängning är inte konstigt. I vissa fall fullt påkallat (skett på arbetstid osv), vissa fall lämnat själva i skam och vissa fall rädsla för dålig PR från arb giv.
Beror nog lite på vad de har för jobb. Dumpen vill liksom få det att framstå som att vi lever i det där programmet där Donald Trump skriker ”you’re fired!” men det funkar inte så i Sverige.
Citat:
Ursprungligen postat av
Takanashi
Alldeles oavsett fyller uthängning ingen annan funktion än förnedringsunderhållning och skådespel för "folket"!
Precis.