2024-04-11, 07:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Braskamin58
Ako kom till Sverige i maj 2007. Då han antagligen inte fick uppehållstillstånd här så reste han till Madrid i Spanien den 29 december 2009.
Och det var troligtvis i Spanien som Ako träffade A*ki den 29 mars 2010. Och året därpå 2011 den 29 mars förlovade han sig med A*ki. Sedan någon gång i mitten på december 2012 så gifte han sig med A*ki. Så det med att Ako ska ha något eller några egna barn får inte jag till att gå ihop.

Såvida han inte kört dubbelspel här?

Det kan tänkas för första barnet med CL kommer 2010 samma år han träffar Anki* och andra barnet 2012 (väl?) samma år som han gifter sig med Anki*?

Det tar väl också slut med CL någon gång här emellan.

Sen kan han bara ha vänt i all hast i Spanien (var det inte Grekland?) efter någon dag typ och återvänt till Sverige snabbt som bara den igen. Han var inte den första med målet Sverige.
Senast redigerad av viperstyle 2024-04-11 kl. 07:52.
Citera
2024-04-11, 07:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillen-68
Sen var ju C gravid med sin ex. 2007 och födde sonen i slutet av året.
Så möjligen att äldsta dottern var en olyckshändelse i början av 2009.
Om det gjorts någon utredning gällande BO lämplighet vet vi inte.
Under vilken identitet han vistades 07-09 vet vi inte heller.
Så namnet Ako Abbas hade han inte innan utvisning till Grekland 2009.
Hur sanningsenligt det är om flera barn, flera giftemål är inte heller fastställt.

Vet det kom uppgifter i media om att han uppgett olika födelsenummer. Kanske var det de som förvillade identiteten, inte att det handla om olika namn?
Citera
2024-04-11, 07:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yaric
Japp och sen kommer Family United gråta om hur socialen tar muslimska barn och är sååå hemska

Jo precis den har vi hört förr. Vissa kallar det ”kulturkrock” men det är rena kriminella brott som misshandel och övergrepp som ligger till grund här.
Citera
2024-04-11, 07:49
Medlem
Citat:
Han kom till Sverige maj 2007, enl FB reste han till grekland 2009, men vet inte om det ska stå flyttade? (Blev tillbaka skickad). Står inte när han är tillbaka i Sverige men 2011-12 befinner han sig i Sverige iaf, men kanske inte på heltid?
Frågan är om C blev gravid med barn nr 2 och sedan behövde AA åka till Grekland, innan barn nr 2 ens fötts?

Det här med Grekland kan bara vara en ”registreringssak” mtp han angett olika personnr. Blir inte förvånad om han återvände till Sverige efter bara en kort vistelse där och sen ligger lågt här.

Han får iaf barn med CL 2010 och 2012 samtidigt som han under tiden träffar, förlovar och gifter sig med A.

Han måste rimligen vara på plats i Sverige ganska omgående från Grekland för att hinna med?
Senast redigerad av viperstyle 2024-04-11 kl. 07:59.
Citera
2024-04-11, 09:18
Medlem
Men vem är registrerad som pappa till TikTok-kvinnans barn?
Har ingen möjlighet att ringa till Skatteverket just nu, men ska försöka senare.
Citera
2024-04-11, 09:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nantes
Men vem är registrerad som pappa till TikTok-kvinnans barn?
Har ingen möjlighet att ringa till Skatteverket just nu, men ska försöka senare.

Fint om du får uppgifter!

I tråden finns en obekräftad uppgift om att han ska haft 5 barn.

De 2 med TT kvinnan ska vara hans enligt uppgift.

Ingen (vad jag sett) vet vilka barn han står som registrerad förälder på hos SKV.
Citera
2024-04-11, 09:50
Medlem
Citat:
Jag tror fortfarande att det dom inte vill gå ut med handlar om MGKs barn och att dom ska ha olika pappor. Efterlyst gick ut med det men AB och exp har inte skrivit något om det så jag gissar att dom gjort olika bedömningar i om dom vill gå ut med det eller inte.

Pandoras ask
Senast redigerad av viperstyle 2024-04-11 kl. 09:54.
Citera
2024-04-11, 11:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av viperstyle
Fint om du får uppgifter!

I tråden finns en obekräftad uppgift om att han ska haft 5 barn.

De 2 med TT kvinnan ska vara hans enligt uppgift.

Ingen (vad jag sett) vet vilka barn han står som registrerad förälder på hos SKV.

Är det någon som känner till TikTok-kvinnans fullständiga namn? Maska namnet eller skicka i PM.
Citera
2024-04-11, 12:32
Medlem
Citat:
Är det någon som känner till TikTok-kvinnans fullständiga namn? Maska namnet eller skicka i PM.

Inte bättre du efterfrågar BOs barn då hans identitet är känd?
Citera
2024-04-11, 12:49
Medlem
Citat:
Inte bättre du efterfrågar BOs barn då hans identitet är känd?

BO har väl redan blivit kollad tidigare i tråden och var enligt SKV barnlös?

Därför jag ville kolla vem som är registrerad som far till TikTok-kvinnans barn, och hur det hela hänger i hop.
Citera
2024-04-11, 13:20
Medlem
Citat:
BO har väl redan blivit kollad tidigare i tråden och var enligt SKV barnlös?

Därför jag ville kolla vem som är registrerad som far till TikTok-kvinnans barn, och hur det hela hänger i hop.

Tvivlar starkt att BO är kollad men dubbelkolla gärna om du ändå har dem på tråden!
Citera
2024-04-11, 19:17
Medlem
Citat:
Tvivlar starkt att BO är kollad men dubbelkolla gärna om du ändå har dem på tråden!
BO ska vara kollad, vill jag minnas, i samband med att det diskuterades det här med flertalet giftermål. Han är bara gift en gång på den identitet som nu är död eller vad man säger...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in