2024-04-11, 12:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Draup.
Har något framkommit om BO, är han svensk?
Svensk med polsk påbrå
Citera
2024-04-11, 12:11
Medlem
Fyfan alltså så jävla otur att de hade ett vapen. Polacken hade nog slagit skiten ur alla dessa 4 snorungar om de inte hade haft ett vapen.
Citera
Medlem
autostoperkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ssthlmss
FB sidan är nedstängd
nej, kollar just nu. E ska det vara: an*ta.d*mir
Citera
Medlem
Sverige börjar tappa greppet helt och hållet... En pappa som sa ifrån och blev skjuten i huvudet framför sin son.
Sånt här börjar bli vardagsmat i Sverige... Hur blir det om några år? Värre antagligen.
Citera
2024-04-11, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kexchoklad123
Så man har inte rätt att försvara sig när man cyklar förbi och någon avlossar ett vapen i närheten av dig och din son?

Jävla idiotisk kommentar, idioterna borde från första början inte satt sin fot i närheten av de här personerna om det fanns någon som helst stake kvar i det här skitlandet

Läs innantill vetja och tolka inte för mycket, det synes nämligen inte vara din starka sida. Om han försökt rycka vapnet av honom och vapnet går av då, så lär det brista i uppsåtet till mord.
Citera
Medlem
Vad spelar det för roll om Polisen klarar upp detta? Sverige är på allvar ett laglöst land.

Det är garanterat 12-14 åringar, alltså kan det inte bli något straff. Om det mot förmodan är någon som är äldre, är den ändå under 18, så det blir 4 år på ungdomsgård med saft, bullar och lek.

Man blir helt matt, har alltid röstat SD men jag har inget emot invandrare för sakens skull. Lider verkligen med denna person, hans son och familj, oavsett ursprung.

Vi behöver börja ge livstidsstraff vid 12 års ålder SAMT öppna upp mentalsjukhusen och placera folk där i 20-30 år.

Det handlar om att skydda medborgarna.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sauvage
Den här tragedin gör så jävla ont att läsa om, är själv i 40-årsåldern med två söner som jag går till badhuset med hela tiden. Tanken på att en av dem skulle få se hur jag skjuts ihjäl på väg till en rolig stund i simbassängen är så ofattbar

Stackars, stackars barn. Om det fanns någon riktig rättvisa i det här landet skulle ansvarigt slödder steglas på offentlig plats.
Känner exakt samma. Är 41. Mina barn 9 och 11. Är jämt ute och cyklar till aktiviteter. Det är ofattbart. Jag blir så jävla jävla ledsen.
Citera
2024-04-11, 12:13
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av autostoperka
Hur kan det namnet vara på en svensk med polskt påbrå?
Citera
2024-04-11, 12:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av autostoperka

när jag klickade på länken stod det så?
Citera
2024-04-11, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adlibitumadacta
Om det stämmer att pappan försökt ta vapnet och i samband med det blivit skjuten i huvudet så kan vi nog utesluta en dom för mord. Oavsett vilket är det en enorm tragedi. Stackars barn som fått bevittna detta.

Nej det kan vi inte, direkt dumt påstående.

Om det först avlossats ett skott i marken, och skytten efter det höjt vapnet mot hans huvud varpå pappan tex försökt slå bort vapnet, kan det mycket väl bli en dom för mord.

Ingen vet vad som hänt ännu, och även enligt din teori, så kan vi kan inte utesluta någonting.
Citera
2024-04-11, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adlibitumadacta
Om det stämmer att pappan försökt ta vapnet och i samband med det blivit skjuten i huvudet så kan vi nog utesluta en dom för mord. Oavsett vilket är det en enorm tragedi. Stackars barn som fått bevittna detta.

GM kan åka dit för mord ändå.
Citera
2024-04-11, 12:15
Medlem
autostoperkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gniknus2
Hur kan det namnet vara på en svensk med polskt påbrå?
det är offrets syster, som är gift med en d#mir
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in