Citat:
Ursprungligen postat av
frossten
Jag menar att just nu gör polisen en massövervakning, godtyckligt. De behöver inte ens ha en misstanke enligt den nya lagen.
Så jag är väldigt intresserad av att veta hur de jobbar.
Ja visst är det skit att de inte har en flik på sin hemsida där man kan se exakt hur de arbetar med att bekämpa brottsligheten både teoretiskt och praktiskt.
Även tips hur man kan avlyssna Farbror Blå och en självklarhet att alla som deltar i avlyssningar skulle visas bild med namn och personnummer på
Vad fan ska man inte kunna få vara brottsling inkognito i Svea rike
(viss ironi förkommer som svar på en så in i helvete dumt inlägg)