2024-04-10, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oskar_ericson
Från N1

Dear All - We have migrated our core to a newer and better core. This is done to ensure a better experience with us. Due to this migration, unforeseen issues may arise in which when they do, we will then investigate them individually and have them fixed. Once the migration is completed and all issues are resolved, your experience with us will be enhanced significantly.

We appreciate your patience & understanding during this time

"your experience with us will be enhanced significantly."

...vilket skämt
Citera
2024-04-10, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av datan.
Någon som testat nordisk IP-TV? Något att ha som är stabilt? Finns de mkt playtjänster som man kan se efteråt?

https://nordiskiptv.com/

Copyright 2021 är kanske inget som inger något större förtroende in my opinion.

Kolla om sajten finns listad på https://testaiptv.com/ eller har betyg på andra ställen.
Senast redigerad av Flashensmamma 2024-04-10 kl. 22:33.
Citera
2024-04-11, 11:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr0ll3
Min fråga blev borttagen vilket jag tror beror på att jag citerade en kommentar som togs bort, jag hoppas det då jag inte tror jag bryter mot reglerna som står på sida 1.

Jag undrar om IPTV ger tillgång till TV4 Play+ och andra premiumtjänster där betalande kunder får förtur till nya avsnitt. Måste man betala för dessa tjänster separat för att få tillgång till extramaterialet?

Generellt sätt ja,
IPTV leverantörer laddar ned material från dessa premium tjänster och lägger in i sina bibliotek.
Man ser det tydligast när en tv serie går på vanliga tv4 med ett program per vecka. Ligger hela säsongen på tv4play+ brukar det ligga också i IPTVn bibliotek. Ett exempel är nya Morran & Tobias som man kan se alla avsnitt nu.
Citera
2024-04-11, 18:29
Medlem
Halte Haralds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashensmamma
Copyright 2021 är kanske inget som inger något större förtroende in my opinion.

Kolla om sajten finns listad på https://testaiptv.com/ eller har betyg på andra ställen.

Skojar du? Sidan du länkar har ju bara 5st leverantörer listade. Förmodligen samma ägare.
Trams!
Citera
2024-04-11, 19:37
Medlem
LisochLoss avatar
Försöker använda min gratis primemånad från svenska amazon, men när jag går in på appen, på teven, så står det som startsida att man ska logga in på amazon.com/mytv för att verifieras, och där kan jag inte registrera mig för gratis prime. Förslag?
Citera
2024-04-12, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BobboKyl
Nej nej aldrig leverantörens fel. Bara vpn eller din leverantör som throttlar din anslutning.

Inte ska dom behöva öka serverkapaciteten när fler och fler ansluter……

Jag säger ju det är bättre om fler börjar gå tillbaka till att betala fullpris istället. Alltså använda orginal tjänsterna.
Citera
2024-04-12, 13:15
Medlem
diseuses avatar
Trailer för STHLM Blackout:

https://youtu.be/GmXZy4yiNxQ

Premiär på Prime Video om tre veckor, fredagen den 3 maj.
Citera
2024-04-12, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ibraflash
Jag säger ju det är bättre om fler börjar gå tillbaka till att betala fullpris istället. Alltså använda orginal tjänsterna.
Om dom sänker priserna/avtalen så inte klubbarna och spelarna tjänar enorma pengar, detta är en protest mot det också.
Citera
2024-04-12, 20:42
Medlem
Har fortfarande problem med tivimate efter uppdateringen. Fått ordning på kanallistorna men hittar inte kategorin serier. Någon som kan hjälpa? Använder Nividia Shild.
Citera
2024-04-12, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thebandit777
Det är bättre om du byter till Familjeliv.
Nja det tror jag inte, men det är bättre fler betalar för annars kanske ingen kan visa fotboll sen.
Jag har också ett större intresse för iptv än de flesta i denna tråden. För mig är det inte bara för att se Livesport. Jag har det som ett stort intresse, med digitalboxar med allt vad det innebär.
Jobbigt att se att svensken har fått upp ögonen för iptv. Det kan ju fallera
Citera
2024-04-12, 21:24
Medlem
Magnums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elve99
Har fortfarande problem med tivimate efter uppdateringen. Fått ordning på kanallistorna men hittar inte kategorin serier. Någon som kan hjälpa? Använder Nividia Shild.

Den har bytt namn till Shows.
Citera
2024-04-12, 22:00
Medlem
Dickassos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ibraflash
Nja det tror jag inte, men det är bättre fler betalar för annars kanske ingen kan visa fotboll sen.
Jag har också ett större intresse för iptv än de flesta i denna tråden. För mig är det inte bara för att se Livesport. Jag har det som ett stort intresse, med digitalboxar med allt vad det innebär.
Jobbigt att se att svensken har fått upp ögonen för iptv. Det kan ju fallera

Vad skulle fallera? Det som kan hända är att fler gratiskanaler kommer visa sport i framtiden då det inte går mjölka absurda pengar av gemene man längre för lite sport på tv. Dvs rättigheterna blir billigare och reguljära kanaler kan köpa in dom.

Ser det bara som positivt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in