2024-04-09, 21:27
Medlem
löls avatar
Har P.G verkligen haft samröre med Ryssar?

Kan det ha varit stagat i syfte att få honom placerad på motsatt sida om vänstern. Och på så sätt legat under radarn medan han snitchade?
Citera
2024-04-09, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hovslättsmannen
Det är ju precis det jag menar. Det lite skeva perspektivet här verkar komma sig av de flesta anser att vi som hänger på Flashback naturligtvis röstar ASF och är del av den "svenskvänliga rörelsen".
AFS är drygt hälften så "stora" som nyans.

Minns fortfarande hur förvånade folk härinne var när ASF inte kom in i Riksdagen… Lolzor

Nä, denna” granskning ”är nog mest för de närmast sörjande. Fy fan att leva sitt liv såhär och tro att det man gör är viktigt endast för att man omger sig med ryggdunkande filterbubbelblåsare.

Att folk ligger med varandra ”över partigränserna” är väl inget nytt, i praktiken är de ju kollegor. Jag själv var engagerad på vänsterkanten politiskt som ung och låg med x antal MUF:are. Det är bara så det är… folk ger sig in i politiken för att få knulla, inget förändras…
Citera
2024-04-09, 21:31
Medlem
Kiddieoxos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
PAwel Gamov är snitchen

https://www.assarchristian.se/p/expo...or-pavel-gamov

Nu blev det intressant!
Det är ju också ganska graverande att EXPO har kontakter med en "rysskopplad" person som C säger, som uppenbarligen utpressar folk på högerkanten för främmande makts räkning.
Sossesäpo kommer aldrig granska det här spåret.

EXPO är ju heligt enligt folk som Annika Strandhäll Mogge och de övriga palestina-sossarna.

Jag ska definitivt Swisha Peterson min veckopeng.
Senast redigerad av Kiddieoxo 2024-04-09 kl. 21:34.
Citera
2024-04-09, 21:33
Medlem
Tradens avatar
Vissa verkar tycka att det är fult gjort av Christian, och visst, att infiltrera och ljuga (något som typ alla underrättelsetjänster sysslar med) må vara principiellt fel, precis som att våld må va fel. Problemet är, vad ska du göra om någon brukar våld mot dig? Stå passiv och ta emot slag? Nej precis.

Dessa metoder har "vänstern" sysslat med i decennier, nu får de smaka på sin egen medicin. Hur många hembesök har "journalisterna" på Expressen gjort efter att alternativmedia började göra hembesök hos Expressen? "Buuuh, bäää, trakaserier!! Förföljelser av journalister!!!" lät det. Så nää precis.... Det här kommer fungera, "vänstern" (läs: Expo) kommer tagga ner när de inser att detsamma kan hända även dem.
Citera
2024-04-09, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lian.Vendl
De flesta människor blir visare med åren, därav uttrycket "ungdomligt oförstånd", men det var kanske inget du reflekterat över.
Jag anser inte att mäns beteenden kan ursäktas av ålder.

Nej människor blir inte främst visare utan erfarnare. Det är inte i korrelation med om någon är ett arsle för gissa vad, de blir faktiskt sämre personer med åren.

Men ja, han verkar vara psykiskt sjuk och labil i sitt beteende och om du anser att hon är det så passar de ju utmärkt ihop utan att band sprids offentligt.

Jag har faktiskt själv bandat ett ex just för att han var så otroligt manipulativ och spelade att jag behövde höra det som pågick utan att jag var i direkt anslutning. Och ja, utan tvekan utsattes jag för känslomässig misshandel och iom att jag bandat första gången så började han ta i av allt han kunde för att gaslighta mig, göra mig förbannad, triggad och provocerad.

Solklart för mig vad han höll på med. Jag behövde inte spara banden eftersom det vi hade en toxisk relation tillsammans och det hade varit vansinnigt om jag publicerat det för allmänheten för att visa hur invandrmän uppträder eftersom det faktiskt var vårt privatliv även om jag inte anser att jag saknar rätt att prata om det eller berätta. Jag anser att om någon vill att jag ska tala väl om den så ska de uppträda på så vis att bra saker finns att säga.

Återigen är det inte en brottsutredning så föreligger inga skäl att fläka ut privatlivet med människors ansikten och röst. Och jag skiter fullständigt i att jag är den äldre parten och att mitt ex var ung. Idiot som idiot och det finns inget frikort i att vara ung och dum i huvudet eftersom man har ett val som män sällan vill göra eftersom de är kåta- man kan hålla sig ifrån kvinnor och sluta försöka förstöra deras liv och mående.

Ni kommer med sanslösa försvar till den här killen men han är bortom allt vett. Men så tillhör ni könet som spelar in kvinnor när ni har sex och sprider bilder som hämndporr så även den här tomten är väl i erat "lag" nätrunkare och kvinnohatare.

Män saknar frikort baserat på ålder. Idioten jag träffade lät någon gå in på min facebook och skriva skit för alla att se på min tidslinje så givetvis krigade jag på hur mycket jag ville mot honom. Jag tar efter mäns krigskonst er mot mig och gör detsamma mot dem men då blir de kränkta. Men skillnaden med mitt ex är att han är immun mot vilka saker man än svarar med eftersom han saknar grundläggande förmåga till känslor. Förslagsvis skulle Christian dejta honom. Jag tror att de skulle passa fantastiskt tillsammans och den kvinnliga världen skulle få vara ifred från män som inte kan få jämnåriga kvinnor och därför intensivt jagar äldre. För om unga män är unga och dumma måste verkligen alla u ga kvinnor vara fantastiskt smarta som dissar de här vandrande asen.

Det finns säkert någon kvinna som klarar av att uppträda mot Christian som han själv uppträder och självklart ska hans fling eller vad hon nu varit, se till så att det gör ont tillbaka. Det är det enda sättet. Annars kommer han och sitta och producera hämndporr på andra tjejer som har oturen att få honom på halsen. Att slå en elak man med hans mest känsliga områden är självförsvar och att stå upp för alla andra tjejer och kvinnor..

Att ingen ung tjej vill ha honom innebär inte att han har rätt att ge sig på äldre kvinnor som straff för att han saknar manligt värde hos de yngre. De skyr inte honom för hans ålder utan för hans utstrålning, attityd, beteenden och mycket annat.
Citera
2024-04-09, 21:35
Medlem
Man kan tycka att det borde finnas utrymme för ett mer radikalt alternativ till SD. Särskilt när SD allt mer närmat sig de borgerliga partierna, släppt motståndet mot EU och Nato, osv.

Men AfS är uppenbarligen inte svaret. Om de lät Gamov sköta medlemsregistret EFTER att Chang Frick publicerat sitt reportage om resan till Ryssland med Gamov, då är det bara att konstatera att de inte är ett seriöst parti över huvud taget.
Citera
2024-04-09, 21:37
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vintergrisen
Jag har lite dålig koll på vad som gäller juridiskt när det kommer till källskydd, men gäller källskyddet oavsett om källan i fråga säger att den vill vara anonym eller måste källan själv uttryckligen göra gällande att den vill vara hemlig för att det eventuellt ska kunna ses som brottsligt att röja dennes identitet?

Jag har uppfattat det som att det handlar om i fall källan kan antas vill vara anonym. Den behöver inte uttryckligen begära det.

Tror jag…
Citera
2024-04-09, 21:38
Medlem
FarbrorFranks avatar
Hoppas det kommer mer, för om detta "scoop" handlar om att Gamov är en tjallare som samarbetar med våra fiender så är det ju verkligen nada. Det är ju något som alla som har den minsta insikt i AFS och SD vetat om i flera år.
Citera
2024-04-09, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Traden
Vissa verkar tycka att det är fult gjort av Christian, och visst, att infiltrera och ljuga (något som typ alla underrättelsetjänster sysslar med) må vara principiellt fel, precis som att våld må va fel. Problemet är, vad ska du göra om någon brukar våld mot dig? Stå passiv och ta emot slag? Nej precis.

Dessa metoder har "vänstern" sysslat med i decennier, nu får de smaka på sin egen medicin. Hur många hembesök har "journalisterna" på Expressen gjort efter att alternativmedia började göra hembesök hos Expressen? "Buuuh, bäää, trakaserier!! Förföljelser av journalister!!!" lät det. Så nää precis.... Det här kommer fungera, "vänstern" (läs: Expo) kommer tagga ner när de inser att detsamma kan hända även dem.
Infiltrera en krönikör utan reell makt?
Killen är en incel bara som inte fick någon annan. Vad har han ens presenterat? Ingenting som han inte hade kunnat gjort utan att kladda på henne samtidigt.
Citera
2024-04-09, 21:41
Medlem
Black-butts-matters avatar
Förlåt en yngling, men jag förstår inte riktigt hur bundis han har varit med Osman. Har de varit kompisar? Eller har han faktiskt pillat in den i Bilan?
Det kan förefalla en snaskig fråga. Men om han i sitt undercover-arbete faktiskt knüllat denna aktivist…det är ju oöverträffat. Något nytt. Var vänstersomaliern förälskad i den svekfulle nazisten?

Det borde ju bli film. Två dysfunktionella narcissister med extrema politiska åsikter möts…niqaber faller likt höstlöv…ett par bruna skinkor guppar rytmiskt i natten på Expos redaktion. Yeah man.

EDIT: Nu har jag läst den märklige unge mannens texter. Liknar en luftpastej. Han arbetar inte som en journalist. Jag vet inte vad detta är. Lite anteckningar, lite skvaller,
högtravande politiska superlativ.. Är det Aspbergers syndrom vi bevittnar? Jag hoppas att han kan leverera något med substans. Framförallt får han tala ur skägget huruvida han bonkat Bilan! Det är för fanken det enda intressanta här.
Senast redigerad av Black-butts-matter 2024-04-09 kl. 21:57.
Citera
2024-04-09, 21:41
Citat:
Ursprungligen postat av SablarKonstaplar
Jag anser inte att mäns beteenden kan ursäktas av ålder.

Nej människor blir inte främst visare utan erfarnare. Det är inte i korrelation med om någon är ett arsle för gissa vad, de blir faktiskt sämre personer med åren.

Men ja, han verkar vara psykiskt sjuk och labil i sitt beteende och om du anser att hon är det så passar de ju utmärkt ihop utan att band sprids offentligt.

Jag har faktiskt själv bandat ett ex just för att han var så otroligt manipulativ och spelade att jag behövde höra det som pågick utan att jag var i direkt anslutning. Och ja, utan tvekan utsattes jag för känslomässig misshandel och iom att jag bandat första gången så började han ta i av allt han kunde för att gaslighta mig, göra mig förbannad, triggad och provocerad.

Solklart för mig vad han höll på med. Jag behövde inte spara banden eftersom det vi hade en toxisk relation tillsammans och det hade varit vansinnigt om jag publicerat det för allmänheten för att visa hur invandrmän uppträder eftersom det faktiskt var vårt privatliv även om jag inte anser att jag saknar rätt att prata om det eller berätta. Jag anser att om någon vill att jag ska tala väl om den så ska de uppträda på så vis att bra saker finns att säga.

Återigen är det inte en brottsutredning så föreligger inga skäl att fläka ut privatlivet med människors ansikten och röst. Och jag skiter fullständigt i att jag är den äldre parten och att mitt ex var ung. Idiot som idiot och det finns inget frikort i att vara ung och dum i huvudet eftersom man har ett val som män sällan vill göra eftersom de är kåta- man kan hålla sig ifrån kvinnor och sluta försöka förstöra deras liv och mående.

Ni kommer med sanslösa försvar till den här killen men han är bortom allt vett. Men så tillhör ni könet som spelar in kvinnor när ni har sex och sprider bilder som hämndporr så även den här tomten är väl i erat "lag" nätrunkare och kvinnohatare.

Män saknar frikort baserat på ålder. Idioten jag träffade lät någon gå in på min facebook och skriva skit för alla att se på min tidslinje så givetvis krigade jag på hur mycket jag ville mot honom. Jag tar efter mäns krigskonst er mot mig och gör detsamma mot dem men då blir de kränkta. Men skillnaden med mitt ex är att han är immun mot vilka saker man än svarar med eftersom han saknar grundläggande förmåga till känslor. Förslagsvis skulle Christian dejta honom. Jag tror att de skulle passa fantastiskt tillsammans och den kvinnliga världen skulle få vara ifred från män som inte kan få jämnåriga kvinnor och därför intensivt jagar äldre. För om unga män är unga och dumma måste verkligen alla u ga kvinnor vara fantastiskt smarta som dissar de här vandrande asen.

Det finns säkert någon kvinna som klarar av att uppträda mot Christian som han själv uppträder och självklart ska hans fling eller vad hon nu varit, se till så att det gör ont tillbaka. Det är det enda sättet. Annars kommer han och sitta och producera hämndporr på andra tjejer som har oturen att få honom på halsen. Att slå en elak man med hans mest känsliga områden är självförsvar och att stå upp för alla andra tjejer och kvinnor..

Att ingen ung tjej vill ha honom innebär inte att han har rätt att ge sig på äldre kvinnor som straff för att han saknar manligt värde hos de yngre. De skyr inte honom för hans ålder utan för hans utstrålning, attityd, beteenden och mycket annat.

Expo:iter är fair game i hans värld, din uppsats är lite överflödig om man förstår det
Citera
2024-04-09, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorFrank
Hoppas det kommer mer, för om detta "scoop" handlar om att Gamov är en tjallare som samarbetar med våra fiender så är det ju verkligen nada. Det är ju något som alla som har den minsta insikt i AFS och SD vetat om i flera år.

Det här är uppenbarligen vad som bjuds. Han har väl inte aviserat några andra avslöjanden eller?

Folk tycker fortfarande det var rimligt att wallraffa i två års tid för det skakande avslöjandet att Pavel Gamov inte är att lita på?
Senast redigerad av Saragalar 2024-04-09 kl. 21:45.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in