Citat:
Ursprungligen postat av
Lian.Vendl
De flesta människor blir visare med åren, därav uttrycket "ungdomligt oförstånd", men det var kanske inget du reflekterat över.
Jag anser inte att mäns beteenden kan ursäktas av ålder.
Nej människor blir inte främst visare utan erfarnare. Det är inte i korrelation med om någon är ett arsle för gissa vad, de blir faktiskt
sämre personer med åren.
Men ja, han verkar vara psykiskt sjuk och labil i sitt beteende och om du anser att hon är det så passar de ju utmärkt ihop utan att band sprids offentligt.
Jag har faktiskt själv bandat ett ex just för att han var så otroligt manipulativ och spelade att jag behövde höra det som pågick utan att jag var i direkt anslutning. Och ja, utan tvekan utsattes jag för känslomässig misshandel och iom att jag bandat första gången så började han ta i av allt han kunde för att gaslighta mig, göra mig förbannad, triggad och provocerad.
Solklart för mig vad han höll på med. Jag behövde inte spara banden eftersom det vi hade en
toxisk relation tillsammans och det hade varit vansinnigt om jag publicerat det för allmänheten för att visa hur invandrmän uppträder eftersom det faktiskt var vårt privatliv även om jag inte anser att jag saknar rätt att prata om det eller berätta. Jag anser att om någon vill att jag ska tala väl om den så ska de uppträda på så vis att bra saker finns att säga.
Återigen är det inte en brottsutredning så föreligger inga skäl att fläka ut privatlivet med människors ansikten och röst. Och jag skiter fullständigt i att jag är den äldre parten och att mitt ex var ung. Idiot som idiot och det finns inget frikort i att vara ung och dum i huvudet eftersom man har ett val som män sällan vill göra eftersom de är kåta- man kan hålla sig ifrån kvinnor och sluta försöka förstöra deras liv och mående.
Ni kommer med sanslösa försvar till den här killen men han är bortom allt vett. Men så tillhör ni könet som spelar in kvinnor när ni har sex och sprider bilder som hämndporr så även den här tomten är väl i erat "lag" nätrunkare och kvinnohatare.
Män saknar frikort baserat på ålder. Idioten jag träffade lät någon gå in på min facebook och skriva skit för alla att se på min tidslinje så givetvis krigade jag på hur mycket jag ville mot honom. Jag tar efter mäns krigskonst er mot mig och gör detsamma mot dem men då blir de kränkta. Men skillnaden med mitt ex är att han är immun mot vilka saker man än svarar med eftersom han saknar grundläggande förmåga till känslor. Förslagsvis skulle Christian dejta honom. Jag tror att de skulle passa fantastiskt tillsammans och den kvinnliga världen skulle få vara ifred från män som inte kan få jämnåriga kvinnor och därför intensivt jagar äldre. För om unga män är unga och dumma måste verkligen alla u ga kvinnor vara fantastiskt smarta som dissar de här vandrande asen.
Det finns säkert någon kvinna som klarar av att uppträda mot Christian som han själv uppträder och självklart ska hans fling eller vad hon nu varit, se till så att det gör ont tillbaka. Det är det enda sättet. Annars kommer han och sitta och producera hämndporr på andra tjejer som har oturen att få honom på halsen. Att slå en elak man med hans mest känsliga områden är självförsvar och att stå upp för alla andra tjejer och kvinnor..
Att ingen ung tjej vill ha honom innebär inte att han har rätt att ge sig på äldre kvinnor som straff för att han saknar manligt värde hos de yngre. De skyr inte honom för hans ålder utan för hans utstrålning, attityd, beteenden och mycket annat.