Flashback bygger pepparkakshus!
2024-04-09, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjollahopp85
Tweets från Somaliska män främst, gå in där och sök på citaten så får du se att dom alla är äkta. Finns hur mycket som helst, hundratals redan. Hon uppskattas inte bland Somalier, det är en sak som är säker.

Japp, de är frustrerade. C drog till och med upp en Space där många, många deltog, många av dessa Somalier i Sverige. Den fick en komisk titel som anspelade på ”hur kan Somalier rädda ansiktet efter Bilan?”
Citera
2024-04-09, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Taoker
Detta är inte syftet och har aldrig varit det. Försök inte demonisera hans gärning. Han gör detta för rättvisa.

Jävligt många vänsterkrigare här i tråden som inte kan svälja att detta är ett fredligt sätt att få fram sanning jämfört med t.ex: Aschbergs hot och hat eller fysiskt våld mot svenskar som sker varje dag.

Hade hon varit oskyldig hade det aldrig blivit ett scoop, förstår ni inte det?

Och till alla Somalier och Invandrare som är lacka för hon dejtat en vit.. vilka jävla idiotrasister ni är. Hycklarfittor
Hycklare?

Jag har i ett decennium kämpat mot antirasismen som ideologi. Däremot så är jag helt emot rasism, oavsett vart ifrån den kommer. Jag har otaliga gånger påtalat att jag anser att antirasismen är ett gift i sin ensidighet och historieförvanskning. Vi är inte amerikaner utan svenskar. USAs historia och politik är inte vår. Vi är inte en delstat till USA utan är en egen stat långt ifrån dem.

Mina ögon har blödit av hur invandrares öppna rasism, sexism och hederskultur fått fortgå medan alla som försökt berätta saker massakrerats karaktärs mässigt. Jag vägrade t.ex att engagera mig politiskt pga att politiker i Vänsterpartiet använder ordet rasifierad och kör en politik kring det. (Vi har inte rasbegrepp i Sverige och bara ordet är en återinföring och normalisering av att diskutera rasbegrepp).

Den här kvinnan har sannolikt provocerat mig förr såsom de upplyfta invandrartjejerna många gånger gjort (precis som t.ex. Hanif Bali representerar den maskulina invandraren med tillåtelse att fritt säga vad han vill som manlig invandrare och öppet vara vilket as och nättroll som helst, stör det mig med invandrarkvinnor som ständigt förvränger verkligheten under rasistkort och ljuger/fabulerar)

Det innebär inte att jag är en hycklare när jag känner en sådan djup avsmak inför den här vita tomten.Jag vill använda ordet jag bestämt aldrig mer ska ingå i mitt vokabulär och passar väl på att göra det en sista gång. Den här horan har genom att utnyttja en kvinna sexuellt försökt få social status, uppmärksamhet och pengar och precis som män alltid använder våld, sexuellt utnyttjande, sexuella övergrepp, och annat för att isolera och döda en kvinna socialt är han på samma nivåer som en våldtäktsman. Han använde bara inte våld.

Jag är svensk, inte amerikan. Amerikaner brukade våldta slavar och även deras manliga sådana öppet för att förnedra och skada den svarta gruppen. Det brukade resultera i allt från självmord till ödesdiger förödmjelse för samtliga. Det är precis som när invandrare angriper svenska tjejer och kvinnor, med våld eller utan för att förringa och skada den svenska gruppen. Eller likt soldater i krig som våldtar andra gruppers barn och kvinnor och ibland även män

En rasist som säger att hanTagit en för laget genom att ingå en relation med en svart kvinna är ett jävla äckel, ingenting annat.

Jag skiter fullständigt i vad somalier och andra män nu säger eftersom det även är de grupper jag absolut vågar kritisera när de gör fel och kan inte direkt säga att det inte är annorlunda mot de tusentals gånger många av oss försökt kritisera när invandrarmän uppträder som 🤬 som utsätter andra sexuellt och sedan stoltserar med det och sprider skit.

Det här är mina ord. Man blir så otroligt trött på alla er manliga äckel i den här världen som tror att ni är något för att ni föddes som män och ska göra er märkvärdiga över genom att låtsas att ni även pga grupptillhörighet står över andra och inte behöver ha anständighet i kroppen.

Han gör ingenting för rättvisa. Rättvisa vore om han fick en spark över munnen så den slutade raljera så otroligt mycket.

Det är inte ett "scoop" eftersom världen är full av människor med alla möjliga brister. Du som man saknar rätt att ge dig på en kvinna baserat på de fel du pekar ut i hennes karaktär. Du ska uppträda korrekt mot alla kvinnor, även de som inte tycker som dig eller uttrycker sig som dig eller delar dina värderingar.

Men det fattar ni inte, ni som är på samma låga bottennivå att ni anser att man får styra kvinnor via sex och relationer och göra vad man vill mot dem om de inte agerar så som ni bestämmer efter er världsbild.

Jag kallar mig aldrig för antirasist. Jag är feminist I första hand. Radikalfeminist är vad jag kallar mig. Det borde ni alla som känner igen mig veta och det beror på att jag anser att allt förtryck mot kvinnor börjar i hemmet, i relationer och genom sexuellt förtryck där sexualiteten används som maktmedel.

Jag är alltså inte en hycklare utan reagerar såsom jag borde göra efter mina värderingar. Jag gillar inte manligt smuts baserat på att de delar min hudfärg, hårfärg eller ögonfärg och jag sätter absolut alla dagar i veckan de män som inte ser ut som jag men som agerar korrekt mot kvinnor över alla andra män, hur bleka de än är. Det är en fråga om värderingar och normer inte utseende. Ingen får immunitet från mig, varken svart, brun, vit, blå, röd, röd eller lila osv.
Citera
2024-04-09, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orm Onde
Ärligt talat, VET vi någonting om den här historien ännu? Såvitt jag kan se har inte denne Christian gått ut med något avslöjande material ännu, vare sig om högerprofiler som anger folk till Expo eller om på vilket sätt han "wallraffat" Bilan Osman.

Mycket åsikter och spekulationer i den här tråden, men ingen substans. Kan inte alla lugna sig och och vänta tills han kommer ut med något utöver sin påannonsering om historien?
Vi vet INGENTING för han har sagt ingenting. Han har byggt en cliff hanger. Har man grävt i två år som han säger sig ha gjort borde man kunna komma med något konkret men icke.
Citera
2024-04-09, 12:44
Medlem
100pennors avatar
Finns fan gränser vad man kan göra mot andra människor. Absolut han fick ett scoop men till vilket pris. Att vara konservativ är viljan att skapa ett samhälle värdigt att bevara, är det det här Sverige vi vill ha? Där man inte kan lita på någon och ens privatliv kan publiceras på internet. Riktigt trashigt beteende av Christian. Tror det här sluta väldigt annorlunda än vad han trodde, alienerar människor sympatiska till kampen och får en vänsterextremist att se ut som "the good guy".
Citera
2024-04-09, 12:45
Medlem
Christian la själv upp ett inlägg med skärmdumpar från hans sms-konvo med Bilan. Där skriver hon rakt ut att han är en mytoman, att hon alltid kallat honom lillebror och att hon inte skulle röra honom ens med tång. Det styrker ju inte precis hans anekdot om att det är hon som raggat och velat ligga...
Citera
2024-04-09, 12:47
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 100pennor
Finns fan gränser vad man kan göra mot andra människor. Absolut han fick ett scoop men till vilket pris. Att vara konservativ är viljan att skapa ett samhälle värdigt att bevara, är det det här Sverige vi vill ha? Där man inte kan lita på någon och ens privatliv kan publiceras på internet. Riktigt trashigt beteende av Christian. Tror det här sluta väldigt annorlunda än vad han trodde, alienerar människor sympatiska till kampen och får en vänsterextremist att se ut som "the good guy".

Christian spelar bara efter vänsterns egen playbook, och jag antar att syftet är att ingjuta skräck i vänstern. Tiden av deras folkförtryck är förbi.
Citera
2024-04-09, 12:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vendividivici
Osman menar uppgiftslämnaren cirkulerat på expo sen hon började jobba där. Känns som det borde kommit ut tidigare, Sverigedemokrat besöker regelbundet expo under några år. Om det var Karlsson.

Tror inte det är Karlsson. När han kontaktade Expo och önskade samarbete mot "identitärer" gav det definitivt intryck av att vara ett försök till första kontakt.

Och med tanke på svaret blev det nog inte fler.
Citera
2024-04-09, 12:49
Medlem
StigHelmutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fibulaa
Oklart…
https://twitter.com/Vendelaa_1999/st...39577185927503

Framgår inte vilka chatten är mellan.
Kan vara mellan två somaliska kontantkort
Citera
2024-04-09, 12:49
Medlem
Intressant att Somalier nu hänger ut hennes familj, främst pappa och försöker pusha honom att ta tag i sin dotter. De tycker att han har misslyckats med uppfostran eftersom hon har barn med en vit och hänger för mycket med vita. Detta var droppen för många Somalier och känslan är att hon kommer bli helt utstött, Christian är brutal..
Citera
2024-04-09, 12:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tjollahopp85
Intressant att Somalier nu hänger ut hennes familj, främst pappa och försöker pusha honom att ta tag i sin dotter. De tycker att han har misslyckats med uppfostran eftersom hon har barn med en vit och hänger för mycket med vita. Detta var droppen för många Somalier och känslan är att hon kommer bli helt utstött, Christian är brutal..
Trodde inte somalier hade twitter ✊🏿
Citera
2024-04-09, 12:52
Medlem
Väldigt stort det här och han lyckas göra mycket bra journalism har vi sett vid flera tillfällen, mycket bättre än Lamotte som inte ens är i närheten.
Det är synd att man är fattig som en kyrkråtta, man borde stödja han.
Bilan Osman är ju en psykiskt sjuk kvinna som hatar Sverige och svenskarna, jag förstår inte riktigt hur detta ens är möjligt att dom lyckats få till ett förhållande. Var det inte hennes far som var mannen på gatan och som skulle lämna rasistiska Sverige för Somalia?

Sen även om man gör undercover med någon vars åsikter är tvärtom, vad man själv har så är känslor inte lätt att hålla koll på. Att låtsas ha samma åsikter under så lång tid osv, det är spel på hög nivå. Jag hade inte klarat det. Jag hade nog kunnat bli kär i vilken idiot som helst.
Citera
2024-04-09, 12:53
Nu är det plötsligt synd om Bilan Osman. Svenskar har ta mig fan i fullständigt stockholmssyndrom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in